Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie

Asystent/ka Biura

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 25/03/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Firma/Agencja
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Umowa o pracę
Lloyd Properties to nasz pomysł na nowoczesne pośrednictwo w nieruchomościach. W ciągu prawie 9 lat zbudowaliśmy od podstaw firmę, która sprzedała ponad 2400 mieszkań i domów, działa prężnie w Warszawie i Wrocławiu oraz ma sprecyzowaną wizję dalszego rozwoju.
Jesteśmy zgranym zespołem, choć każdy z nas pracuje na realizację własnych celów. Wspieramy się nawzajem wiedzą i doświadczeniem, bo to najlepsza metoda, aby osiągać indywidualne korzyści. Jesteśmy zaangażowani w naszą pracę, bo przynosi nam rozwój finansowy i osobisty.
Brzmi ciekawie? Zgłoś się do nas!

Obecnie do naszej firmy poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
Asystent/ka Biura
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref: WAW/03/2019/AS

Co oferujemy?
• pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
• młody i energiczny zespół specjalistów
• przyjazną atmosferę i chęć dzielenia się wiedzą przez doświadczony zespół
• zatrudnię na podstawie umowy o pracę
• możliwość rozwoju osobistego oraz w ramach struktury organizacyjnej firmy

Zadania
• obsługa recepcji/sekretariatu firmy
• mailowy i telefoniczny kontakt z klientem (wsparcie doradców w bieżącej obsłudze klientów)
• zarządzanie obiegiem korespondencji
• obsługa spotkań biznesowych w biurze
• dbanie o wizerunek firmy oraz o sprawną pracę biura
• wsparcie administracyjne pracy doradców ds. nieruchomości
• obsługa systemów wspomagających sprzedaż (poprzez autorski system CRM)
• wsparcie procesów rekrutacji i wdrażania nowych doradców ds. nieruchomości
• przygotowywanie raportów i statystyk zleconych przez zarząd
• dbanie o bieżące zaopatrzenie biura
• współpraca z dostawcami zewnętrznymi

Wymagania
• dobra organizacja pracy, terminowość, dokładność, kreatywność oraz zaangażowanie w pracy
• duża sprawność w poruszaniu się w internecie
• dobra znajomość obsługi programów MS Excel i Word
• komunikatywna znajomość języka angielskiego
• energiczność i pozytywne nastawienie

Dodatkowym atutem będzie
• minimum roczne doświadczenie w obsłudze administracyjnej biura
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”
Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia. Jednocześnie zastrzegamy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Dołącz plik (maksymalnie 2MB)
Przesyłanie
[Usuń]
Klikając "Wyślij", wyrażasz zgodę na nasze Zasady korzystania i Politykę prywatności oraz zgadzasz się na otrzymywanie naszych newsletterów i ofert promocyjnych.
Dodaj do Zachowanych
Porady Bezpieczeństwa - Twoje bezpieczeństwo jest dla nas ważne, zachęcamy do zachowania czujności. Dowiedz się więcej Zgłoś ogłoszenie
Śródmieście
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Asystent/ka ds. administracyjnych / Centrum z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
Asystent/ka ds. administracyjnych / Centrum
KMT Consulting Engineers Sp. z o. o. Sp. k. Jesteśmy nowoczesnym biurem projektów konstrukcji założonym w 2009 roku w Warszawie. Trzonem naszej działalności jest projektowanie konstrukcji budowlanych w BIM oraz doradztwo w zakresie rozwiązań branżowych. Więcej o KMT można przeczytać na naszej stronie: www.kmtce.com W związku z intensywnym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko: Asyste ...
Recepcjonistka/Recepcjonista i Asystentka/Asystent ds. Administracji z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
Recepcjonistka/Recepcjonista i Asystentka/Asystent ds. Administracji
MIW Sp. z o.o.Biuro Tłumaczeń MIW powstało w 2009 roku. Główna siedziba biura mieści się w Warszawie-Śródmieściu przy ulicy Marszałkowskiej 83.Oferujemy naszym Klientom kompleksową ofertę tłumaczeniową: tłumaczenia przysięgłe, zwykłe oraz konferencyjne. Poszukujemy wszechstronnej osoby, która pomoże nam w zadaniach administracyjnych i codziennej pracy biura.W związku z rozwojem działalności Biuro ...
Specjalista ds. administracyjnych
Maximizing poszukuje energicznej, pozytywnej i odpowiedzialnej osoby do prowadzenia biura.Stanowisko: Specjalista ds. AdministracyjnychMiejsce pracy: WarszawaZakres obowiązków:obsługa recepcji (poczta, telefony, interesanci),dbanie o odpowiedni obieg dokumentów oraz informacji,prowadzenie bieżących spraw administracyjno-biurowych,przygotowywanie dokumentów do rozliczeń (wydruk list obecności, segr ...
Specjalista/ka ds. administracyjnych i obsługi Klienta z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
Specjalista/ka ds. administracyjnych i obsługi Klienta
Firma szkoleniowa Human Skills zaprasza do współpracy przy budowaniu relacji z klientami, sprzedaży, oferowaniu i koordynowaniu projektów szkoleniowych dla biznesu Human Skills oraz projektów szkoleniowych dla kobiet Sukces Kobiety Biznesu (obsługa klientów biznesowych B2B):Miejsce pracy: Human Skills ul.Widok 18/2; 00-023 Warszawa (centrum).Obowiązki:Kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami.Udz ...
Asystent/tka ds. Biurowych
Talent Exact Sp. z o.o. - od ponad 10 lat zajmujemy się wyjątkowymi usługami w obszarze rekrutacji, rozwoju, AC/DC, coachingu oraz diagnozy kandydatów i pracowników za pomocą innowacyjnych narzędzi Harrison Assessments. Do naszego biura w centrum poszukujemy osoby na stanowisko Asystenta/tki Biura. Szukamy osoby, która będzie nas wspomagać w codziennej pracy, a w przyszłości będzie chciała się roz ...
Asystent/-ka Biura
Asystent/-ka Biura Miejsce pracy: Warszawa, ul. Nowy Świat (przy rondzie de Gaulle) ZAKRES ZADAŃ: Zapewnienie efektywnej obsługi biuraBieżąca obsługa klientówRealizacja zamówień (w tym pakowanie przesyłek)Obsługa kasy fiskalnej, wystawianie fakturDbanie o prawidłowy obieg dokumentów i wspomaganie współpracowników w pracach administracyjnychRejestracja i przechowywanie dokumentacjiBieżąc ...
Asystentka R&D Managera i działu sprzedaży, wszechstronna, wielozadaniowa, Warszawa Śródmieście z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
Asystentka R&D Managera i działu sprzedaży, wszechstronna, wielozadaniowa, Warszawa Śródmieście
Twoja rola:wsparcie pracy R&D Managera i działu sprzedaży w codzinnych zadaniach,- prowadzneie biura, odbieranie telefonów/obsługa korespondencji, pisanie/redagowanie pism urzędowych, przygotowywanie prezentacji/zestawień, wyszukiwanie i zamieszczanie informacji w internecie, częściowe delegowanie powierzonych zadań,- częściowa obsługa klienta w zakresie przekazywania informacji, przyjmowania zamó ...
Więcej ogłoszeń