Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Doradca klienta - praca stacjonarna w biurze. Pełen wymiar godzin. z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
Doradca klienta - praca stacjonarna w biurze. Pełen wymiar godzin.
Bez względu na to czy masz bogate doświadczenie zawodowe, czy stawiasz pierwsze kroki na rynku pracy - odpowiadając na nasze ogłoszenie dokonujesz właściwego wyboru.Od kilkunastu lat z sukcesami działamy w wielu obszarach telefonicznej sprzedaży i obsługi klienta.W związku z rozwojem naszych projektów, poszukujemy osób do pracy w charakterze konsultantów ds. telefonicznej obsługi klienta.Pracujemy ...
Pracownik biurowy
Zakres obowiązków: prace administracyjno – biurowe, kompletowanie i administrowanie dokumentów;obsługa urządzeń znajdujących się w biurze takich jak komputer, telefon, drukarka;koordynacja i kontrola obiegu dokumentów i informacji;działanie zgodnie z interesem firmy; inne czynności biurowe;Wymagania:bardzo dobra organizacja pracy, wielozadaniowość;samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zad ...
Specjalista ds. administracyjnych
Maximizing poszukuje energicznej, pozytywnej i odpowiedzialnej osoby do prowadzenia biura.Stanowisko: Specjalista ds. AdministracyjnychMiejsce pracy: WarszawaZakres obowiązków:obsługa recepcji (poczta, telefony, interesanci),dbanie o odpowiedni obieg dokumentów oraz informacji,prowadzenie bieżących spraw administracyjno-biurowych,przygotowywanie dokumentów do rozliczeń (wydruk list obecności, segr ...
Pracownik Biurowy w Departamencie Wycen Nieruchomości
Pracownik Biurowy w Departamencie Wycen Nieruchomości Poszukujemy pracownika do bieżącej obsługi przepływu zleceń związanych z wyceną nieruchomości. Zakres obowiązków: - weryfikacja dokumentów związanych z nieruchomościami; - sporządzanie raportów; - obsługa systemu wewnętrznego; - telefoniczny kontakt z klientem; - rozwiązywanie bieżących problemów dot. płynności procesów Oczekiwania ...
Asystentka R&D Managera i działu sprzedaży, wszechstronna, wielozadaniowa, Warszawa Śródmieście z Srodmiescie, zobacz zdjęcie
Asystentka R&D Managera i działu sprzedaży, wszechstronna, wielozadaniowa, Warszawa Śródmieście
Twoja rola:wsparcie pracy R&D Managera i działu sprzedaży w codzinnych zadaniach,- prowadzneie biura, odbieranie telefonów/obsługa korespondencji, pisanie/redagowanie pism urzędowych, przygotowywanie prezentacji/zestawień, wyszukiwanie i zamieszczanie informacji w internecie, częściowe delegowanie powierzonych zadań,- częściowa obsługa klienta w zakresie przekazywania informacji, przyjmowania zamó ...
Asystentka / Recepcjonistka
FUTUREA Grupa Doradcza specjalizuje się w realizacji zaawansowanych projektów w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. W ramach naszej firmy funkcjonują wyspecjalizowane działy oferujące konkretne rozwiązania w zakresie administracji kadrowo - płacowej, szkoleń, rekrutacji oraz doradztwa HR. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: Asystentka / Recepcjonistka (miejsce pracy: Warszawa) ...
Rejestratorka medyczna
Przychodnia Rehabilitacyjno - Lecznicza Jednostka Polskiego Związku Niewidomych w Warszawie poszukuje osoby na stanowisko: Rejestratorka medyczna. Zadaniem osoby na tym stanowisku będzie: Rejestracja pacjentów telefoniczna/osobistaInformowanie o zakresie udzielanych świadczeń medycznychArchiwizacja dokumentacjiWspółpraca z kadrą lekarskaObsługa płatności oraz poczty e-mail ...
Więcej ogłoszeń

Administrator Wspólnot Mieszkaniowych

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 18/03/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Firma/Agencja
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Umowa o pracę

Firma Arenda Sp. z o.o. zajmująca się profesjonalnym zarządzaniem nieruchomościami
Poszukuje kandydatów na stanowisko: Administrator nieruchomości wspólnot mieszkaniowych

Obowiązki:

• zapewnienie dla nieruchomości realizacji podstawowych usług poprzez nadzór nad podpisanymi umowami, m. in. serwis techniczny, serwis sprzątający, ochrona i inne;
• kontakty z organami administracji publicznej;
• weryfikacja zgodności faktur kosztowych z budżetem nieruchomości;
• przygotowywanie i obsługa zebrań wspólnoty mieszkaniowej, w tym tworzenie materiałów informacyjnych;
• przyjmowanie i zbieranie głosów pod uchwałami Wspólnoty Mieszkaniowej;
• prowadzenie korespondencji z członkami wspólnoty mieszkaniowej oraz kontrahentami;
• zlecanie okresowych przeglądów nieruchomości;
• przygotowywanie umów, uchwał, pism, ogłoszeń i innych dokumentów;
• zgłaszanie do dewelopera usterek i wad budowlanych występujących w częściach wspólnych, potwierdzanie ich usunięcia oraz prowadzenie ich ewidencji;
• udzielanie właścicielom lokali, na ich życzenie, wyczerpujących informacji o sprawach dotyczących administrowania nieruchomością wspólna;
• inne czynności niezbędne do prawidłowej gospodarki nieruchomością.

Wymagania

• komunikatywność;
• dyspozycyjność;
• wysoka kultura osobista;
• umiejętność pracy pod presją czasu;
• doskonała organizacja pracy;
• znajomość pakietu MS – Office.

Prosimy o dołączenie do przekazywanego CV poniższej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez B3Zarządzanie Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.”

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.