Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Asystent/ka biura z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Asystent/ka biura
KG Partners Property od 23 lat działa na rynku nieruchomości komercyjnych. Kieruje nami pasja, kompetencja, pracowitość. Jesteśmy nowocześni i otwarci na nowe rozwiązania. Poszukujemy osoby na stanowisko Asystentki/ta biura.Opis stanowiska:Zarządzanie bazą danych firmyZarządzanie i działania marketingowe firmy, również w social mediachKoordynacja zaopatrzenia biuraDbanie w wizerunek firmyPrzyjmowa ...
Office Assistant z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Office Assistant
Office Assistant Miejsce pracy: Antykwariat, Warszawa, ul. Nowy Świat 5/5 (przy rondzie de Gaulle) ZAKRES ZADAŃ:Zapewnienie efektywnej obsługi biuraBieżąca obsługa klientówObsługa kasy fiskalnej, wystawianie fakturDbanie o prawidłowy obieg dokumentów i wspomaganie współpracowników w pracach administracyjnychRealizacja zamówień i pakowanie przesyłekRejestracja i przechowywanie dokum ...
Asystent/ka Prawnika
Asystent/ka Prawnika Opis stanowiska: Pracy przy korespondencji wychodzącej (kompletowanie załączników ) Obsługa skrzynki e-mail Zarządzanie korespondencją przychodzącą ( archiwizacja ) Dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów Prowadzenie dokumentacji, przygotowanie i redagowanie pism Bieżąca pomoc w pracy prawników Praca w godzinach 9:00-17:00 11:00-19:00 ...
Pracownik organizacyjny w NGO
Stowarzyszenie Pomocy i Interwencji Społecznej poszukuje kandydata na stanowisko pracownika ds. organizacyjnych. Zaaplikuj do nas, jeśli posiadasz:doświadczenie w pracy organizacyjno - biurowej;doświadczenie w rozliczaniu projektów;podstawy księgowości w organizacji pozarządowej;umiejętność samodzielnej i efektywnej organizacji czasu pracy;mile widziane doświadczenie w pracy w organizacjach pozarz ...
Młodszy Specjalista ds. Zarządzania Bazą E-commerce z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Młodszy Specjalista ds. Zarządzania Bazą E-commerce
Edipresse Polska to firma mediowa z silną pozycją na rynku wydawniczym oraz w obszarze mediów cyfrowych. Wyróżniamy się znaczącymi i rosnącymi przychodami w obszarze Internetu oraz silnymi brandami zarówno w segmencie magazynów jak i digital.Intensywnie rozwijamy nasze portfolio serwisów internetowych (m.in. polki.pl, viva.pl, wizaz.pl, party.pl, niania.pl, mamotoja.pl) oraz magazyny. Stale pracuj ...
Młodszy specjalista d/s obsługi klienta z Śródmieście, zobacz zdjęcie
Młodszy specjalista d/s obsługi klienta
Zakres obowiązków:obsługa mailowa i telefoniczna naszych klientów;wynajem i prowadzenie harmonogramu sal;sprawowanie opieki nad wynajmowanymi pomieszczeniami - przygotowanie sal przed zajęciami językowymi, uporządkowanie sal po zajęciach;dbanie o dostępność artykułów papierniczych w biurze oraz w wynajmowanych salach;zamawianie artykułów biurowych;wyszukiwanie wykonawców usług;wystawianie faktur; ...
Administrator/ka do firmy zarządzającej najmem.
W związku z rozwojem formy poszukujemy osobę na stanowisko Administratora/Administratorki do firmy zarządzającej nieruchomościami przeznaczonymi na wynajem.Nieruchomości położone są na terenie Warszawy.Praca głownie w terenie a także zdalnie.Obowiązki:Utrzymywanie dobrych relacji z najemcami;Reagowanie na problemy najemców;Pokazywanie nieruchomości potencjalnym najemcom.Poszukiwanie najemców na mi ...
Więcej ogłoszeń

Administrator nieruchomości Piaseczno 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania23/10/2020
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyPełny etat
  • Rodzaj umowyInne
Firma Fokus Zarządzanie Nieruchomościami s.c poszukuje kandydata na stanowisko: Administrator nieruchomości Miejsce pracy: Piaseczno, Grójec i okolice
Zakres obowiązków: · Administrowanie wspólnotami mieszkaniowymi i innymi nieruchomościami · Ścisła współpraca z zarządcami nieruchomości · Bieżąca koordynacja prac podwykonawców · Współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczeń wspólnot · Bieżąca obsługa mieszkańców · Zarządzanie dokumentacją Wymagania:
· Mile widziana wiedza teoretyczna związana z zarządzaniem nieruchomościami · Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office · Samodzielność i inicjatywa przy rozwiązywaniu problemów · Komunikatywność, otwartość, dynamizm w działaniu, doskonała organizacja pracy · Prawo jazdy kat. B, mile widziany własny samochód Oferujemy: · Atrakcyjne wynagrodzenie, praca na zasadach kontraktu · Dostęp do najnowszych narzędzi wspomagających pracę zarządcy · Szkolenia, możliwość ciągłego rozwoju, podwyższania kompetencji · Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów Zainteresowane osoby zapraszamy do wysyłania CV