Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Asystent/ka Zarządu
Asystent/-ka Zarządu Miejsce pracy: WarszawaFirma z branży chemicznej, handel międzynarodowyOpis stanowiska: Realizacja zadań administracyjno-biurowychRedagowanie dokumentów oraz opieka nad obiegiem dokumentacjiWspółpraca z kontrahentami i klientamiWspółpraca z biurem księgowymPrzygotowywanie zestawień i raportowanieWykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonegoOrganizacja spotkań służbowyc ...
Asystent/ka ds. administracji - super stawka z Praga Poludnie, zobacz zdjęcie
Asystent/ka ds. administracji - super stawka
Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.Aktualnie dla naszego Klienta, firmy z branży nieruchomości poszukujemy osób na stanowisko:Asystent/ka ds. administracjiZakres obowiązków:Wsparcie działu administracji w codziennych obowiązkachOdbiór przesyłek z innego oddziału firmy (raz w tygodniu)Administracja umowami z Pocztą Polską, wyjaśnianie statusów płatności i wysyłek sald Obsługa ...
Administracja biurowa
Stabilna firma z branży technicznej zatrudni bezpośrednio uczciwą, sumienną osobę do wprowadzania danych do systemu komputerowego oraz administracji biurowej: obsługa zleceń, dokumentacji wewnętrznej i magazynowej.Wymagana umiejętność obsługi komputera PC (pakiet Office, aplikacje internetowe) oraz języka angielskiego i/lub niemieckiego.Forma zatrudnienia: umowa-zlecenie z możliwością nawiązani ...
Asystentka d.s. magazynowo-księgowych z Praga Poludnie, zobacz zdjęcie
Asystentka d.s. magazynowo-księgowych
Poszukiwana osoba z wykształceniem minimum średnim, dobrą orientacją w praktyce gospodarczej, dobrą znajomością Ms Office, zwłaszcza Excel, do pomocy w obsłudze prywatnej firmy logistycznej, dyspozycyjna, najlepiej z Gocławia. Praca w biurze tymczasowo mieszczącym się w mieszkaniu prywatnym. Po wdrożeniu istnieje możliwość wykonywania części pracy zdalnie. Prosimy o notkę motywacyjną oraz cv za po ...
Asystentka biura
Smart Factor sp. z o. o., prężnie rozwijająca się firma w obszarze smartcity i inteligentnego zarządzania drogami, poszukuje studentki na stanowisko Asystentki biura.Obowiązki:- dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i jego zaopatrzenie;- koordynowanie obiegu dokumentów;- archiwizacja dokumentów;- prowadzenie baz danych i sporządzanie raportów;- obsługa spotkań,- organizacja podróży służbowych i ic ...
Biuro podróży przyjazdowej (angielski, polski) z Praga Poludnie, zobacz zdjęcie
Biuro podróży przyjazdowej (angielski, polski)
Jeśli szukasz ciekawej, rozwijającej pracy w miłej atmosferze, zapraszamy do RealPoland! Jesteśmy biurem podróży specjalizującym się w turystyce przyjazdowej. Organizujemy wycieczki po Polsce dla turystów zza granicy. Obecnie poszukujemy osoby do pracy na stanowisku specjalista ds. turystyki przyjazdowej. Oferujemy stabilną pracę na pełny etat w przyjaznym, wspierającym zespole, sporą autonomię w ...
Administrator nieruchomości / Zarządca nieruchomości
Zarządzanie Nieruchomościami to potrzeba dbania o wszystkie kwestie prawne i techniczne nieruchomości, a także skuteczna komunikacja oraz możliwość obcowania z ludźmi. Zarządca nieruchomości mieszkaniowych to manager odpowiedzialny za wszystkie aspekty funkcjonowania nieruchomości. Jeśli jesteś osobą posiadającą doświadczenie, która traktuje zarządzanie nieruchomościami, jak swoją pasję i ...
Więcej ogłoszeń

Asystent ze znajomością języka rumuńskiego lub niemieckiego

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 27/01/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Firma/Agencja
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Umowa o pracę
Młoda, dynamicznie rozwijająca się firma Lacan Technologies Sp. z o.o. poszukuje ambitnych pracowników na stanowisko Asystent ze znajomością języka rumuńskiego lub niemieckiego Zadania na stanowisku: * wykonywanie badań rynku dotyczących krajów UE * umawianie spotkań * przygotowywanie dokumentacji * współpraca z działami merytorycznymi IT i wniosków UE * Praca odbywa się w biurze w Warszawie w wymiarze 8h (pełny etat). Szczegółowy grafik jest do uzgodnienia. Wymagania: * znajomość jednego z podanych języków na poziomie przynajmniej B2 * umiejętność organizowania własnej pracy * umiejętność pracy w zespole Oferujemy: * stabilne i pewne zatrudnienie w młodej i rozwijającej się firmie * elastyczne godziny pracy * umowę o pracę * możliwość rozwoju osobistego