Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie

Specjalista ds. Administracji

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 22/07/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Firma/Agencja
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Umowa o pracę

Lerta


Lerta pomaga przedsiębiorcom efektywnie zarządzać zużyciem mediów takich jak energia elektryczna, gaz, ciepło czy woda. Dzięki nowym technologiom wychodzi naprzeciw wyzwaniom, które stoją przed przedsiębiorstwami i wdraża rozwiązania pozwalające na ich obniżenie.

Pracując w Lerta otrzymasz przede wszystkim wynagrodzenie, które będzie odpowiadało Twojej wiedzy i umiejętnościom, ale też bezcenne doświadczenie w dynamicznie rozwijającej się branży.

Cechą wspólną całego zespołu Lerta jest chęć nauki i doskonalenia się. Dzięki takiej filozofii cały czas bardzo szybko rośniemy i zdobywamy uznanie na rynku. Jeśli podoba Ci się pomysł pracy w naszym dziale administracji to zapraszamy :-)



Specjalista ds. Administracji


Będziesz odpowiedzialny/a za:

  • kompleksowa obsługa spraw administracyjno- biurowych,

  • terminowe przygotowywanie dokumentów (zestawienia, faktury, raporty kasowe, rozliczenia Klientów, etc.),

  • ścisła współpraca z zewnętrzną firmą kadrowo – księgową (prowadzenie spraw personalnych, płacowych, podatkowych, prawnych, finansowych),

  • opieka nad flotą samochodów,

  • współpracą z działem Marketingu przy organizacji eventów zewnętrznych firmy,

  • organizacją i koordynacją wyjazdów służbowych (rezerwacja biletów, przeloty, hotele),

  • współpracą z firmami zewnętrznymi zaopatrującymi biuro w materiały biurowe, meble itp.

Idealnie, jeśli posiadasz:

  • praktyczna znajomość zagadnień związanych z kompleksowym prowadzeniem biura,

  • dobrą znajomość języka angielskiego - min. B2/C1,

  • doskonała znajomość obsługi pakietu MS Office,

  • bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne,

  • bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i samodzielność,

  • nastawienie na rozwiązywanie problemów,

  • prawo jazdy kat. B.

Duży plus za:

  • znajomość systemu sl2014.gov.pl i doświadczenie w rozliczaniu wniosków z NCBiR,

  • wykształcenie o profilu rachunkowość lub finanse,

  • własną inicjatywę i nastawienie na samorozwój.

Otrzymasz:

  • elastyczny czas pracy (możesz wybrać godzinę rozpoczęcia pracy od 7 do 10 ),

  • konkurencyjne wynagrodzenie,

  • forma zatrudnienia: UoP lub B2B ,

  • możliwość rozwoju zawodowego,

  • narzędzia do pracy: telefon/ laptop,

  • pakiet medyczny,

  • przyjazną rodzinną atmosferę.

Dołącz plik (maksymalnie 2MB)
Przesyłanie
[Usuń]
Klikając "Wyślij", wyrażasz zgodę na nasze Zasady korzystania i Politykę prywatności oraz zgadzasz się na otrzymywanie naszych newsletterów i ofert promocyjnych.
Dodaj do Zachowanych
Porady Bezpieczeństwa - Twoje bezpieczeństwo jest dla nas ważne, zachęcamy do zachowania czujności. Dowiedz się więcej Zgłoś ogłoszenie
Poznań ul Wilczak 49
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Specjalista ds. obsługi połączeń telefonicznych z językiem niemieckim z Poznan, zobacz zdjęcie
Specjalista ds. obsługi połączeń telefonicznych z językiem niemieckim
Hausengel to przedsiębiorstwo rodzinne, które z sukcesem już od 2005 roku pomaga znaleźć bezpieczne i sprawdzone zlecenia osobom chętnym pracować jako opiekun u niemieckich rodzin. Jesteśmy grupą dobrze prosperujących oraz dynamicznie rozwijających się spółek działających na sześciu europejskich rynkach. Dzięki naszemu osobistemu doświadczeniu wiemy, że jedynie wkładając w codzienną pracę ser ...
Asystent/Asystentka ds. administracji
Międzynarodowa firma z branży optycznej poszukuje osoby na stanowisko Asystenta/Asystentki ds. Administracji.Zadania:Prowadzenie Sekretariatu oraz bieżąca realizacja prac biurowo-administracyjnych,Odbieranie telefonów, łączenie rozmów, udzielanie i przekazywanie informacji,Przyjmowanie klientów i gości,Odbiór, segregowanie, przekazywanie i nadawanie korespondencji i przesyłek,Zarządzanie r ...
Specjalista ds. ochrony środowiska z Poznan, zobacz zdjęcie
Specjalista ds. ochrony środowiska
Firma zajmująca się wsparciem przedsiębiorstw i jednostek administracji publicznej w kwestiach związanych z szeroko pojętą ochroną środowiska poszukuje osoby na stanowisko specjalisty ds. ochrony środowiska.Zakres obowiązków:Sporządzanie projektów wniosków o wydanie decyzji administracyjnych w zakresie ochrony środowiska (pozwoleń zintegrowanych, pozwoleń emisyjnych, pozwoleń wodnoprawnych, decyzj ...
Asystent działu operacyjnego z językiem hiszpańskim z Poznan, zobacz zdjęcie
Asystent działu operacyjnego z językiem hiszpańskim
Olivit to nowoczesna hurtownia suplementów prozdrowotnych, ziół oraz zdrowej żywności zsiedzibą w Poznaniu. Oferujemy produkty ponad 50 znanych na całym świecie producentówz branży suplementacyjnej.Aktualnie poszukujemy ciekawej, otwartej i komunikatywnej osoby, która dołączy donaszego zespołu na stanowisku:Asystent działu operacyjnego z językiem hiszpańskim.Osoba pracująca na tym stanowisku odpow ...
PRACOWNIK BIUROWY - AGENCJA REKLAMOWA
Agencja Reklamowa Platinium Promotion z siedzibą w Poznaniu, zatrudni pracownika na stanowisku: PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWYMiejsce pracy: PoznańDo zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:- pomoc asystencka dla managerów oraz przełożonego- wsparcie działu handlowego- administracyjne wsparcie biura- nadzór nad obiegiem dokumentów oraz ich weryfikacja- wyszukiwanie potrzebnych ...
Kancelaria Notarialna w Poznaniu zatrudni pracownika administracyjnego
Kancelaria Notarialna Zbigniew Tomaszkiewicz w Poznaniu zatrudni pracownika administracyjnegoZakres obowiązków:· bieżąca obsługa sekretariatu,· organizacja i obsługa spotkań,· obsługa programów niezbędnych do prowadzenia Kancelarii,· obsługa administracyjna Kancelarii.Wymagania:· dobra organizacja pracy,· umiejętność pracy w zespole,· komunikatywność, samodzielność, dyspozycyjność, skrupulatność i ...
KANCELARIA ADWOKACKA ZATRUDNI SEKRETARKĘ
Kancelaria Adwokacka w centrum Poznania zatrudni sekretarkę na pełen etat. Wymagania: -doświadczenie w pracy biurowej,-bezwzrokowe komputerowe pisanie,-umiejętność obsługi urządzeń biurowych,-znajomość pakietu Microsoft Office.Oferujemy pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat oraz wynagrodzenie ok. 2.100 zł netto.Praca od września 2019 r. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie C ...
Więcej ogłoszeń