Kancelaria PRZYBECKI rekrutuje na stanowisko office assistant
Dodaj takie ogłoszenie!
- Data dodania06/11/2020
- Lokalizacja
- Ogłaszane przezFirma/Agencja
- Rodzaj pracyPełny etat
- Rodzaj umowyUmowa o pracę
Zapraszamy osoby:
- z co najmniej rocznym doświadczeniem w obsłudze biura,
- z wyższym wykształceniem,
- ze znajomością języka angielskiego co najmniej na poziomie A2.
- z co najmniej rocznym doświadczeniem w obsłudze biura,
- z wyższym wykształceniem,
- ze znajomością języka angielskiego co najmniej na poziomie A2.
Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
Aplikacje należy wysyłać na adres: rekrutacja@przybecki.pl
Tomasz(Zobacz więcej ogłoszeń)Użytkownik od 03-2019
Dodaj do Zachowanych
Porady Bezpieczeństwa - Twoje bezpieczeństwo jest dla nas ważne, zachęcamy do zachowania czujności. Dowiedz się więcejZgłoś ogłoszenie
ul. Kochanowskiego 4/7, Poznań
Popularne
Proponowane
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Jeśli szukasz pracy w młodym dynamicznym międzynarodowym zespole jako pracownik administracyjno-biurowy z możliwościami wykazania się i awansu, napisz do nas. Praca w Poznaniu w centrali firmy przy ul Obornickiej. Wymagamy sumienności, zaangażowania które na pewno zostanie zauważone. Mile widziana zdolność analitycznego myślenia, a prawo jazdy również będzie atutem. Nie jesteśmy korporacją i ważna ...
Asystent/ka zarządcy nieruchomości
Admico Wielkopolskie Spółki Zarządzające Sp. z o.o. - lider poznańskiego rynku zarządzania nieruchomościami, firma z ponad 20 letnim doświadczeniem poszukuje osoby na stanowisko:Asystent/ka zarządcy nieruchomościDo zadań osoby zatrudnionej na stanowisku należeć będzie m.in.:bieżące wsparcie zarządców nieruchomości w ich pracy poprzez prace pomocnicze i asystenckie;wsparcie w obsłudze nieruchomości ...
Szukam osoby chętnej do podjęcia pracy biurowej w okresie czerwiec-lipiec 2021 lub nieznacznie zmienionym. Z uwagi na zwiększony ruch w biznesie dodatkowe ręce będą odpowiedzialne za:budowanie baz danych na podstawie przedstawionych wytycznychuzupełnianie bez danych na podstawie informacji pozyskanych w rozmowach z klientamidopinanie formalności dokumentowych z klientami (wypełnianie, wysyłanie sk ...
Asystent / ka Prezesa Zarządu
Biuro projektowe Artpin do swojego zespołu poszukuje osoby na stanowisko: Asystent / ka Prezesa Zarządu Przyszły zakres obowiązków: · ułatwienie zarządzania strategicznymi zadaniami poprzez wsparcie w planowaniu i organizacji terminarza Prezesa,· wsparcie w kwestiach administracyjnych, zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów,· organ ...
ZATRUDNIMY
NA STANOWISKO: POMOC BIUROWA / ASYSTENTKA
WYMAGANIA:*wykształcenie min. średnie*doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku*samodzielność oraz umiejętność efektywnej
organizacji pracy*wysoka
kultura osobista i zdolności interpersonalne*dyspozycyjność*mile widziane prawo jazdy kat. BOPIS STANOWISKA:*dbanie o pozytywny wizerunek firmy poprzez
całościową*obsługa centrali telefon ...
Poszukuję pracownika na stanowisko:PRACOWNIK BIUROWYZakres obowiązków:-przygotowywanie i nadzór nad
dokumentacją prowadzoną na rzecz kontrahentów firmy,-prowadzenie korespondencji przychodzącej
i wychodzącej-archiwizowanie dokumentów-prowadzenie dokumentacji pracowniczej-organizacja pracy własnej w celu
prawidłowej i sprawnej realizacji powierzonych zadań,-działania zgodne z interesem pracodawc ...
Sekretarka, Sekretarz
Obowiązki:
• wsparcie funkcjonowania biura kancelarii
• koordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego
przebiegu informacji w kancelarii,
• zarządzenie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
• bieżące wsparcie prawników w ich pracy.
Wymagania:
• bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i obsługi
urządzeń biurowych,
• umiejętności interpersonalne,
• dobra ...