Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Koordynator Biura / Warszawa - BARDZO DOBRE WARUNKI ZATRUDNIENIA z Ochota, zobacz zdjęcie
Koordynator Biura / Warszawa - BARDZO DOBRE WARUNKI ZATRUDNIENIA
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko: Koordynator Biura.Miejsce pracy: WarszawaData zatrudnienia: 01.07.2019Zakres obowiązków:- zapewnienie sprawnego funkcjonowania recepcji;- zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą;- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i przepływem informacji wewnątrz firmy;- prowadzenie ewidencji dokumentów administracyjnych (w t ...
Recepcjonista/ka - Warszawa z Ochota, zobacz zdjęcie
Recepcjonista/ka - Warszawa
ISS Facility Services Polska wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS, jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services. Dostarczamy usługi utrzymania czystości i higieny, usługi żywieniowe, office support oraz obsługę techniczną.Wiemy, że nasza organizacja osiągnęła sukces dzięki pracownikom, dlatego poszukujemy ambitnych osób, które czerpią satysfakcję z pracy i atmos ...
Pracownika biurowego do Działu Back Office w dużej firmie sektora finansowego w Warszawie z Ochota, zobacz zdjęcie
Pracownika biurowego do Działu Back Office w dużej firmie sektora finansowego w Warszawie
Dla Naszego Stałego Klienta z sektora finansowego poszukujemy pracownika na stanowisko:Pracownik Biurowy w Back Office Miejsce pracy: Warszawa Nr Ref. PBCL06Zakres obowiązków:- Sporządzanie, wysyłanie oraz kompletowanie dokumentów wysyłanych do Klientów- Weryfikacja i aktywacja umów leasingowych,- Wprowadzanie do systemu podpisanych modyfikacji, aneksów, cesji umów,- Archiwizowanie dokumentów dzia ...
Dorywcza praca dla studenta lub dodatkowy dochód  z Ochota, zobacz zdjęcie
Dorywcza praca dla studenta lub dodatkowy dochód
Pracownik biurowo - administracyjny Opis pracy: Uzupełnianie danych w systemie wewnętrznym firmy. Przyjmowanie dokumentów oraz weryfikacja ich poprawności. Pomoc przy archiwizacji dokumentów. Koordynacja obiegu dokumentów pomiędzy departamentami banku. Kontakt bezpośredni, telefoniczny i mailowy z Klientami firmy. Pomoc w bieżącej pracy zespołu. Wymagania : Status studenta - prefe ...
Specjalista w Zespole Nowych Umów z Ochota, zobacz zdjęcie
Specjalista w Zespole Nowych Umów
HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie dla naszeg ...
Asystentka Zarządu / Asystentka biura z Ochota, zobacz zdjęcie
Asystentka Zarządu / Asystentka biura
DermoMedica Cosmeceuticals Sp. z o.o. to producent oraz wyłączny dystrybutor w Polsce marek kosmetologicznych: DERMAQUESTR, DERMOMEDICAR, NANOFRAXDo naszego zespołu poszukujemy: Asystentka Zarządu / Asystentka biuraPraca ma charakter stacjonarny: obsługa Zarządu firmy oraz zastępstwo na sekretariacie. Do głównych zadań i obowiązków należeć będzie: 1. Realizacja zleceń Zarządu w zakresie przyjmowan ...
ASYSTETKA / KOORDYNATOR BIURA
Firma Fix&Print Artur Jankowski, Michał Gołębiewski sp. j. poszukuje kandydatów na stanowiskoASYSTENTKA / KOORDYNATOR BIURATwoje zadania:Logistyczne i administracyjne wsparcie biura - pomoc w sprawach kadrowych i księgowychBieżąca obsługa sekretariatu w zakresie zarządzania korespondencją, pocztą elektroniczną i odbieraniem połączeń telefonicznychNadzór nad przestrzeganiem standardów i procedurWsp ...
Więcej ogłoszeń

Kierownik Działu

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 11/04/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Firma/Agencja
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Umowa o pracę
GGKO - Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o. powstała jako jednoosobowa Spółka Gminy. Podstawowym przedmiotem działalności Spółki jest zarządzanie i administrowanie nieruchomościami.

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Kierownik Działu.

Zakres obowiązków:

1. nadzór nad prawidłową eksploatacją nieruchomości,
2. udział w realizacji zadań remontowych, konserwacyjnych oraz technicznej obsłudze budynku,
3. nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem przez pracowników powierzonych zadań,
4. stawianie celów i monitorowanie ich realizacji,
5. rekomendowanie rozwiązania poszczególnych problemów,
6. wskazywanie potencjalnych zagrożeń oraz określanie możliwych do wystąpień ryzyk,
7. odpowiedzialność za organizację i wprowadzenie efektywnych metod pracy.

Dodatkowe umiejętności:

1. min. 5 lat doświadczenia w zarządzaniu nieruchomościami mieszkaniowymi,
2. praktyczną wiedzę z zakresu zarządzania nieruchomościami, prawa budowlanego, Ppoż i BHP,
3. umiejętności komunikacyjne oraz negocjacyjne,
4. motywowanie zespołu, obiektywizm, opanowanie, odporność na stres,
5. dyspozycyjność i zaangażowanie,
6. dynamizm, świetna organizacja i umiejętność szybkiego kojarzenia faktów.

Oferujemy:

1. zatrudnienie na umowę o pracę,
2. atrakcyjne wynagrodzenie,
3. możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego,
4. niezbędne narzędzia pracy,
5. stabilne zatrudnienie.

Kandydatów spełniających kryteria podane w ogłoszeniu prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych składających się z CV i listu motywacyjnego z dopiskiem "Kierownik Działu" w tytule wiadomości do dnia 30.04.2019 roku na adres: rekrutacja@ggko.pl
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

„Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeby rekrutacji prowadzonej przez GGKO –Zarządzanie Nieruchomościami sp. z o.o., ul. Aleje Jerozolimskie 92, 00-807 Warszawa. Jednocześnie oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną, dotyczącą przetwarzania danych osobowych przez GGKO –Zarządzanie Nieruchomościami sp. z o. o.na potrzeby rekrutacji, która znajduje się pod adresem: www.ggko.pl/rodo”