Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Asystent/-ka w kancelarii - 1/2 etatu / cały etat z Mokotow, zobacz zdjęcie
Asystent/-ka w kancelarii - 1/2 etatu / cały etat
Opis stanowiska: Kancelaria poszukuje asystentki Office Managera. Oferujemy pracę osobom chcącym rozwijać swoje umiejętności w pracy administracyjnej. Możliwość pracy na cały etat lub ½ etatu. Chętnie widziani studenci/-tki/absolwenci/-tki ostatnich lat studiów językowych, administracji, zarządzania, prawa. Do obowiązków Asystentki należeć będzie: bezpośrednie wsparcie w obowiąz ...
Pracownik Biurowy ds. Obsługi Klienta
Pracownik Biurowy ds. Obsługi Klienta Wymagania: · znajomość obsługi komputera i pakietu Microsoft Office · komunikatywność · dokładność, skrupulatność · wykształcenie min. Średnie · doświadczenie w obsłudze klienta nie jest wymagane Zakres obowiązków: · kompleksowa obsługa klientów- telefoniczna, mailowa, korespon ...
Opiekun Klienta  - sekcja obsługi stron www z Mokotow, zobacz zdjęcie
Opiekun Klienta - sekcja obsługi stron www
CS Group Polska SA, wiodąca Agencja Interaktywna, Partner Google Premium Ads, poszukuje kandydatów na stanowisko: Opiekun Klienta w sekcji projektowania i obsługi stron wwwWarszawaPoszukujemy osób z doświadczeniem, ale także takich, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę na rynku pracy. Jeżeli chcesz się nauczyć profesjonalnej obsługi klienta, rozwijać swoje umiejętności w młodym zespole i nawi ...
Office Manager z językiem niemieckim
Braun Paschke Narloch Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych spółka partnerska z siedzibą w Warszawie poszukuje kandydatów na stanowisko: Office Manager Wymagania: Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie,Zdolność pracy w zespole, wysoka kultura osobista,Dobra znajomość pakietu MSOffice (Outlook, Word, PowerPoint, Excel),Mile widz ...
Specjalista ds obsługi klienta
Firma z branży kosmetycznej i medycyny estetycznej poszukuje doświadczonej i komunikatywnej osoby na stanowisko Specjalisty ds obsługi klientaObowiązki:- wystawianie faktur,- bieżąca obsługa klienta (bezpośrednia i telefoniczna),- udzielanie informacji nt. produktów, promocji, - budowanie pozytywnych relacji z klientem,- realizowanie transakcji gotówkowychWymagania:- doświadczenie w pracy na podob ...
Asystent/Asystentka w dziale księgowości - nr ref 12/2019
Kancelaria prawna poszukuje osoby odpowiedzialnej i dobrze zorganizowanej na stanowisko Asystenta/Asystentki w dziale księgowości. Zakres obowiązków: sporządzanie zestawień, raportów wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego; wystawianie faktur sprzedaży, not księgowych; przygotowywanie przelewów bankowych w elektronicznym systemie bankowym; kontrola, dekretowanie dokumentów księ ...
Recepcjonista/ka Asystent/ka biura z Mokotow, zobacz zdjęcie
Recepcjonista/ka Asystent/ka biura
Dla jednego z naszych klientów poszukujemy pracownika na stanowiska Recepcjonisty/ki Asystenta/ki biuraOsoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za:obsługę korespondencji i faktur,obsługę gości,obsługę i rezerwację sal konferencyjnych,obsługę biura,dbanie o tworzenie pozytywnego wizerunku firmy,ścisłą współpracę z Office Managerem. Od Kandydatów oczekuje ...
Więcej ogłoszeń

Specjalista ds. Gwarancji z komunikatywnym j. francuskim

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 04/06/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Firma/Agencja
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Umowa zlecenie
HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Obecnie dla Naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Gwarancji z komunikatywnym j. francuskim

Nr. Ref: NKD/06/19
Miejsce pracy: Warszawa/Mokotów

Obowiązki:
*Weryfikacja dokumentacji napraw gwarancyjnych zgodnie z zasadami walidacji gwarancji
*Rejestracja modeli produktów gwarancyjnych i kosztów robocizny w bazie danych
*Analiza danych gwarancyjnych oraz bieżące raportowanie
*Kontrolowanie kosztów usług gwarancyjnych
*Wspieranie partnerów biznesowych przez e-mail.

Wymagania:
*Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2
*Znajomość j. francuskiego na poziomie min. B1 (pisanie wiadomości e-mail)
*Umiejętność pracy w grupie
*Sumienność
*Umiejętność dobrej organizacji własnej pracy.

Oferta:
*Zatrudnienie na czas 3-6 miesięcy na umowę zlecenie
*Wynagrodzenie 27 zł brutto/h Praca w międzynarodowym środowisku.

Zainteresowane osoby prosimy o aplikowanie poprzez formularz na stronie: https://www.hr-line.pl/oferta_pracy/349975

Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Kandydatów, biorących udział w procesach rekrutacyjnych rejestrujemy w naszej bazie danych.