Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie

PRACOWNIK BIUROWY - Fundacja AVALON

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 21/05/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Firma/Agencja
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Umowa o pracę

Fundacja Avalon, której wizją jest świat bez barier, w którym osoby z niepełnosprawnością są aktywne i mają równe szanse na realizację swoich planów oraz ambicji poszukuje

pracownika na stanowisko Asystenta/tki Projektu do Działu Subkont w zakresie:

REALIZACJI WNIOSKÓW O DOFINANSOWANIE

Lubisz pracę nad papierami a liczby nie są Ci straszne? Jeśli tak, to sprawdzisz się u nas jako Asystent/ka ds. realizacji wniosków o dofinansowanie. Proces realizacji wniosków z subkont w każdej Fundacji może być inny ale my pokażemy Ci jak Fundacja AVALON wypłaca środki zgodnie z wolą Podopiecznych. Stawiamy na sprawną obsługę oraz przejrzyste zasady dotyczące korzystania z subkont.

Nie obawiaj się jednak że wnioski to będzie jedyne co zobaczysz w Fundacji – poznasz również pozostałe aspekty naszej codziennej pracy :)

Oferujemy interesującą pracę w młodym zespole i kontakt z ciekawymi ludźmi. Szereg możliwości pożytecznego spędzania czasu i wykorzystywania swojej energii. Oferujemy umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16, wynagrodzenie po okresie próbnym w wysokości 2 300 zł netto. Miejsce pracy: Warszawa ul. Domaniewska 50A

Jeżeli spełniasz powyższe wymagania i chciałbyś/abyś podjąć pracę od czerwca prześlij swoje CV na adres: biuro@fundacjaavalon.pl w tytule wiadomości wpisz ASYSTENTA/TKI PROJEKTU DO DZIAŁU SUBKONT

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.”

Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli:

„Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja AVALON Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36, 666 324 328 lub email: kontakt@fundacjaavalon.pl Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: iodo@fundacjaavalon.pl

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Asystent/ka Projektu, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. Podanie danych jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.

Dołącz plik (maksymalnie 2MB)
Przesyłanie
[Usuń]
Klikając "Wyślij", wyrażasz zgodę na nasze Zasady korzystania i Politykę prywatności oraz zgadzasz się na otrzymywanie naszych newsletterów i ofert promocyjnych.
Dodaj do Zachowanych
Porady Bezpieczeństwa - Twoje bezpieczeństwo jest dla nas ważne, zachęcamy do zachowania czujności. Dowiedz się więcej Zgłoś ogłoszenie
Fundacja AVALON - Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym ul. Domaniewska 50A 02-672 Warszawa
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży z Mokotow, zobacz zdjęcie
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
armatis-LC jest firmą francuską specjalizującą się w zarządzaniu relacjami z klientem na odległość, działającą w Europie i Afryce Północnej. W ciągu ostatnich 25 lat działalności zdobyliśmy uznanie klientów z różnych branż. Jesteśmy jednym z liderów w sektorze zarządzania relacjami z klientem na odległość.W związku z dynamicznym rozwojem Firmy poszukujemy osób na stanowisko:Administrator Sprzedaży ...
PRACOWNIK BIUROWY w godzinach popołudniowych z Mokotow, zobacz zdjęcie
PRACOWNIK BIUROWY w godzinach popołudniowych
AhOffice to wspólnota biurowa, którą tworzą ludzie pracujący w przyjaznej atmosferze, bez stresu i zbędnego pośpiechu. Spotkać tu można osoby z różnych branż, z którymi można dzielić się wiedzą i doświadczeniem zawodowym. Biuro znajduje się na Mokotowie tuż obok terenu wyścigów konnych na Służewcu. Obecnie poszukujemy osoby zainteresowanej pracą polegającą na obsłudze biura. Opis stanowisk ...
3700zł/m Pracownik Biurowy - BACK OFFICE - obsługa klienta z Mokotow, zobacz zdjęcie
3700zł/m Pracownik Biurowy - BACK OFFICE - obsługa klienta
Biuro obsługi klientaMiejsce pracy: Warszawa Mokotów ( okolice Galerii Mokotów )Opis stanowiska: obsługa przed i po sprzedażowa klientów naszej firmy.Oferujemy: • wynagrodzenie podstawowe 18 zł/h + atrakcyjny system premiowy 1000 - 2000 zł + codzienne konkursy• stałe godziny pracy między 8-16 ( pon.- piątek)• dopasowanie grafiku• przyjazną atmosferę w pracy w młodym zespole• stabilne zatrudnienie ...
ASYSTENT / ASYSTENTKA BIURA
POSZUKUJEMY KANDYDATÓW DO PRACY NA STANOWISKU: ASYSTENT/ASYSTENTKA BIURA Opis stanowiska: - koordynacja i obsługa spotkań oraz gości biura - obsługa rozmów telefonicznych - koordynacja systemu przekazywania informacji wewnątrz biura koordynacja i procesowanie obiegu dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych (rejestrowanie poczty wychodzącej i przychodzącej oraz zleceń kurierskich) - stały nadzór n ...
Asystent/-ka w kancelarii - 1/2 etatu / cały etat z Mokotow, zobacz zdjęcie
Asystent/-ka w kancelarii - 1/2 etatu / cały etat
Opis stanowiska: Kancelaria poszukuje asystentki Office Managera. Oferujemy pracę osobom chcącym rozwijać swoje umiejętności w pracy administracyjnej. Możliwość pracy na cały etat lub ½ etatu. Chętnie widziani studenci/-tki/absolwenci/-tki ostatnich lat studiów językowych, administracji, zarządzania, prawa. Do obowiązków Asystentki należeć będzie: bezpośrednie wsparcie w obowiąz ...
Praca na stanowisku recepcja z Mokotow, zobacz zdjęcie
Praca na stanowisku recepcja
Prężnie rozwijające się Centrum Rehabilitacji Holistycznej w Warszawie przy ul. Wita Stwosza 20 zatrudni Recepcjonistkę/RecepcjonistęOd kandydatki/ta oczekujemy:- miła aparycja i uśmiech,- punktualność i odpowiedzialność,- pozytywne nastawienie i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,- język angielski w stopniu komunikatywnym (dobrym w mowie),- dyspozycyjność - praca zmianowa 7-14-21,- dobra organizacj ...
Asystent\-ka w firmie IT - Warszawa MOKOTÓW z Mokotow, zobacz zdjęcie
Asystent\-ka w firmie IT - Warszawa MOKOTÓW
Firma z branży IT poszukuje asystenta/tki do pracy w biurze na Mokotowie. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za obsługę bieżących spraw administracyjno-biurowych, w tym:Obowiązki:nadzór nad obiegiem dokumentów,wprowadzanie Faktur do programu sprzedażowego,zamawianie artykułów biurowych,obsługę telefoniczną i mailową,organizację i obsługę spotkań w firmie.Znajomość języka angielskiego w stopni ...
Więcej ogłoszeń