Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Specjalista ds. organizacji kursów, eventów i obsługi klienta z Mokotów, zobacz zdjęcie
Specjalista ds. organizacji kursów, eventów i obsługi klienta
Firma TwojRobot.pl, zajmująca się organizacją kursów robotyki i programowania dla dzieci w całej Polsce oraz tematycznych eventów i wydarzeń poszukuje dobrze zorganizowanej i energetycznej osoby do naszego zespołu!Twoje obowiązki:Organizacja kursów w naszych wybranych placówkach,Organizacja akcji promocyjnych i informacyjnych,Kontakt z klientem,Negocjowanie warunków umów,Obsługa partnerów,Pomo ...
SPECJALISTA DO WPROWADZANIA DANYCH z Mokotów, zobacz zdjęcie
SPECJALISTA DO WPROWADZANIA DANYCH
Firma FOCUS jest międzynarodową firma badań rynku działającą w ponad 34 państwach i świadczącą usługi nowoczesnym i tradycyjnym Sieciom handlowym oraz ich Partnerom.Obecnie poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu odpowiedzialnego za wprowadzanie danychPraca dla osób znających przynajmniej jeden z poniższych języków :polskiestoński Opis stanowiska pracyaktualizowanie bazy danychrozbudowa bazy ...
18zł/h - BACK OFFICE / obsługa klienta - Praca w biurze z Mokotów, zobacz zdjęcie
18zł/h - BACK OFFICE / obsługa klienta - Praca w biurze
Pracownik biurowy - Telefoniczna obsługa klientaObsługa przed i po sprzedażowa klientów naszej firmy, obsługa reklamacji i wniosków.Oferujemy:• umowa o prace po okresie próbnym • stawka 18 zł/h + atrakcyjny system premiowy• praca od poniedziałku do piątku w godz 8-16• przyjazną atmosferę w pracy w młodym zespoleOsoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesyłanie CV.LEVEL WORK Agencja HR nr ...
Asystentka ds. administracyjnych
Zakres obowiązków:- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów oraz ich archiwizację,- aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemu informatycznego,- kontakt z Klientem (telefoniczny, e-mailowy),- obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych,- obsługa urządzeń biurowych,- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania pracy biura (m.in. zakupy),- d ...
Praca w Fundacji AVALON  z Mokotów, zobacz zdjęcie
Praca w Fundacji AVALON
Fundacja Avalon, której wizją jest świat bez barier, w którym osoby z niepełnosprawnością są aktywne i mają równe szanse na realizację swoich planów oraz ambicji poszukuje kandydata/kandydatki na stanowiska Asystenta/tki Projektu do Działu Subkont w zakresie: ULOTKI: Jeśli masz lekkie pióro, empatyczną duszę i potrafisz kreatywnie podejść do otrzymanych tekstów – to idealne stanowisko d ...
Asystent\-ka w firmie IT - Warszawa MOKOTÓW z Mokotów, zobacz zdjęcie
Asystent\-ka w firmie IT - Warszawa MOKOTÓW
Firma z branży IT poszukuje asystenta/tki do pracy w biurze na Mokotowie. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za obsługę bieżących spraw administracyjno-biurowych, w tym:Oczekiwania:bardzo dobrej organizacji pracy,wykształcenia średniego (minimum),Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz zainteresowanie zagadnieniami technicznymi ...
Asystentka 10-15 godz/tygodniowo do firmy z branży nieruchomości
POSZUKUJEMY: Proaktywnej, chętnie uczącej się i przede wszystkim godnej zaufania osoby, która podejmie różnorodne wyzwania i pomoże w tworzeniu podwalin nowej firmy.Zakres obowiązków obejmuje, ale nie jest ograniczony do m.in.:- Wsparcie organizacyjne i administracyjne np. organizacja dokumentów fizycznych i elektronicznych, wsparcie księgowe, koordynację zamówień, planowanie podróży, zakupy, piln ...
Więcej ogłoszeń

Młodszy specjalista do spraw legalizacji pobytu 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania02/11/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyPełny etat
  • Rodzaj umowyUmowa o pracę

Kancelaria Radcy Prawnego poszukuje osoby na stanowisko specjalisty do spraw legalizacji pobytu. Do głównych zadań pracownika będzie należało przygotowanie wniosków o udzielenie zezwolenia na pobyt czasowy, zezwolenia na pobyt stały, zezwolenia na pobyt rezydenta UE. Uzupełnienia breków formalnych i materialnych złożonych wniosków, kontakt z klientem.


Od kandydatów oczekujemy biegłej znajomości języka ukraińskiego i angielskiego. Dyspozycyjności oraz odporności na stres.


Oferujemy wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę 3000 zł brutto + premia uznaniowa uzależniona od wyników pracy.