Asystentka 10-15 godz/tygodniowo do firmy z branży nieruchomości  

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania02/09/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyKontrakt/Freelance
  • Rodzaj umowyInne

POSZUKUJEMY: Proaktywnej, chętnie uczącej się i przede wszystkim godnej zaufania osoby, która podejmie różnorodne wyzwania i pomoże w tworzeniu podwalin nowej firmy.


Zakres obowiązków obejmuje, ale nie jest ograniczony do m.in.:


- Wsparcie organizacyjne i administracyjne np. organizacja dokumentów fizycznych i elektronicznych, wsparcie księgowe, koordynację zamówień, planowanie podróży, zakupy, pilnowanie terminów, organizację spotkań, wyszukiwanie i informacji w Internecie, reprezentowanie na spotkaniach

- Przygotowywanie pism, prezentacji, analiz, raportów finansowych, wniosków

- Tworzenie i rozwijanie procedur i procesów

- Wsparcie w zarządzaniu projektami i samodzielne prowadzenie projektów

- Zarządzanie korespondencją i elektronicznym kalendarzem

- Okazjonalne podróże służbowe mogą być wymagane


Cechy idealnej osoby:


· Pozytywne nastawienie do życia, szczerość, komunikatywność i umiejętność czytania w myślach :)

· Doskonałe umiejętności zarządzania czasem i projektami, umiejętność strategicznego określania priorytetów, 100% uczciwość, słowność i dyskrecja

· Otwartość na nową wiedzę i nowinki technologiczne przydatne do komunikacji, planowania i

zarządzania

· Dobra znajomość języka Angielskiego

· Znajomość pakietu Microsoft Office, GSuite. Mile widziana znajomość: IOSMac, inne aplikacje typu Asana, Evernote

· Prawo jazdy kat.B, mile widziany własny samochód


W zamian oferujemy:


· Ciekawą pracę, pełną wyzwań, w nowo budowanej organizacji

· Edukację w obszarze nieruchomości

· Elastyczny i zadaniowy czas pracy na początek 10-15 godz/tyg.

· Atrakcyjne wynagrodzenie, dostosowane do umiejętnośc i doświadczeniai 35-45 zł/godz na start

· Terminowe wynagrodzenie, premie i możliwości dalszego rozwoju


Zgłoszenia: Wypełnij test znajdujący się na stronie: (https://www.geniusu.com/my-genius-test) i prześlij Twój wynik wraz z poniższymi załącznikami na adres emailowy biuro@arqis.co W temacie

wpisz: Asystentka/ Asystent Aplikacja


1. CV w formacie PDF 2. List motywacyjny w formacie PDF. Podaj w nim odpowiedzi na

następujące pytania:

Dlaczego jesteś idealną kandydatką/kandydatem?

Czy któreś z opisanych obowiązków będę dla Ciebie dużym wyzwaniem?

Czy możesz przedstawić referencje od swoich ostatnich pracodawców?


Dziękuję za zainteresowanie niniejszą ofertą. Odpowiemy na Twój e-mail w ciągu 48 godzin od

jego otrzymania. Proszę dodać do swojego zgłoszenia zgodę na przetwarzanie danych

osobowych.


Robert(Zobacz więcej ogłoszeń)Użytkownik od 04-2019
Dołącz plik(maksymalnie 2MB)
Przesyłanie
[Usuń]
Klikając "Wyślij", wyrażasz zgodę na nasze Zasady korzystania i Politykę prywatności oraz zgadzasz się na otrzymywanie naszych newsletterów i ofert promocyjnych.
Dodaj do Zachowanych
 Porady Bezpieczeństwa - Twoje bezpieczeństwo jest dla nas ważne, zachęcamy do zachowania czujności. Dowiedz się więcejZgłoś ogłoszenie
Warszawa Mokotów
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Kancelaria Prawna zatrudni asystentkę/asystenta biura
Kancelaria Krzemień Zaliwska Adwokaci i Radcowie Prawni Sp. p zaprasza do składania dokumentów aplikacyjnych na stanowisko ASYSTENTKA / ASYSTENT BIURA KANCELARIINajważniejsze zadania:• bieżąca obsługa administracyjna biura,• prowadzenie i nadzór nad archiwum kancelarii,• koordynacja obiegu dokumentów,• obsługa korespondencji,• prowadzenie terminarza,• wystawianie faktur,• wsparcie zespołu w tworze ...
Asystent/ka prawnika – 21/2019
Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych poszukuje rzetelnej, sumiennej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko Asystent/ka prawnika Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji i archiwizacja akt; obsługa korespondencji sądowej i komorniczej (przychodzącej i wychodzącej); dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; obsługa baz danych; czynności biurowe i pomoc administracyj ...
Koordynator mediów japońskich w Polsce - stanowisko asystenta biura/ researcher
Koordynator mediów japońskich w Polsce i Europie poszukuje osoby na stanowisko asystenta biura/ researchera.Wymagania:Kandydatki I kandydaci powinni cechować się przede wszystkim:- biegłą obsługą pakietu MS Office (Word, Excel) oraz urządzeń biurowych,- znajomością mediów społecznościowych, platformy Wordpress,- przynajmniej dobrą znajomością języka angielskiego w mowie i piśmie,- umiejętnością sz ...
Administracyjne wsparcie działu Obsługi Klienta (24-30 h tygodniowo) z Mokotów, zobacz zdjęcie
Administracyjne wsparcie działu Obsługi Klienta (24-30 h tygodniowo)
HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie dla naszeg ...
Rejestratorka Medyczna do Kliniki na Mokotowie !!
Horizon Medical Center jest kliniką, która znajduje się na warszawskim Mokotowie i funkcjonuje na rynku już 6 lat. Oferujemy szeroki zakres zabiegów z chirurgii plastycznej, ortopedii, flebologii, ginekologii i medycyny estetycznej.Szukamy młodej, energicznej młodej osoby na stanowisko rejestratorki medycznej. Oferujemy prace w zgranym zespole i dobrą atmosferę. Mile widziane doświadczenie w pracy ...
Recepcjonistka / przychodnia weterynaryjna z Mokotów, zobacz zdjęcie
Recepcjonistka / przychodnia weterynaryjna
Specjalistyczna Przychodnia Weterynaryjna SpecVet poszukuje kandydatki na stanowisko recepcjonistki do nowo otwartej przychodni weterynaryjnej na Mokotowie. Do obowiązków pracownika będzie należało: - telefoniczne umawianie wizyt, - przyjmowanie płatności i korespondencji, - prowadzenie dokumentacji, - wykonywanie i przyjmowanie zamówień, - przyjmowanie i wydawanie materiału do badań, - ko ...
Office Manager/Asystentka z językiem niemieckim
Braun Paschke Narloch Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych spółka partnerska z siedzibą w Warszawie poszukuje kandydatów na stanowisko: Office Manager/Asystentka Wymagania: Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie,Zdolność pracy w zespole, wysoka kultura osobista,Dobra znajomość pakietu MSOffice (Outlook, Word, PowerPoint, Excel),Mile ...
Więcej ogłoszeń