Asystent/ka sekretariatu – 14/2019 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania16/08/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyPełny etat
  • Rodzaj umowyUmowa o pracę
Asystent/ka sekretariatu – 14/2019

Poszukujemy rzetelnej, sumiennej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko:
Asystent/ka sekretariatu.

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- obsługa korespondencji (przychodzącej i wychodzącej);
- obsługa centrali telefonicznej oraz łączenie rozmów;
- witanie i opiekę nad gośćmi;
- prowadzenie terminarza sali konferencyjnej;
- współpraca z dostawcami i kurierami;
- administrowanie korespondencją oraz kalendarzem Pracodawcy;
- zarządzanie kontaktami z klientami;
- prowadzenie dokumentacji i archiwizację akt;
- wsparcie prawników w bieżących zadaniach;
- zapewnienie efektywnej pracy biura;
- dbanie o poprawny obieg dokumentów;
- czynności biurowe i pomoc administracyjna.

Wymagania:
- konieczna znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- doświadczenie na w/w stanowisku;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- nienaganna prezencja;
- wysoki poziom kultury osobistej;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- doświadczenie w pracy w kancelarii lub na podobnym stanowisku.

Osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o załączenie CV.
W tytule proszę zamieszczać nr ref. 14/2019.

Zastrzegamy sobie możliwość skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

Do CV prosimy dołączyć następującą informację: ‘’Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych przeze mnie w mojej aplikacji rekrutacyjnej, w tym zgodę na przetwarzanie mojego wizerunku, w celu prowadzonej rekrutacji przez Brudkowski i Wspólnicy Sp.J. Wiem, że: Administratorem Danych Osobowych (Administrator) jest Brudkowski i Wspólnicy Sp.j. z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 39A, 02-672 Warszawa, Polska; Dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji; Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – zgoda; Dane zostały podane dobrowolnie; Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty pośredniczące w rekrutacji oraz hosting poczty elektronicznej; Dane są przetwarzane do czasu zakończenia rekrutacji, jak również po okresie rekrutacji w terminie do 60 dni od momentu zakończenia publikacji ogłoszenia; Zgoda na przetwarzanie może być w każdej chwili cofnięta, co skutkować będzie usunięciem danych; Kandydat ma prawo żądać dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, jednakże ma świadomość, że niektóre żądania mogą wiązać się z uniemożliwieniem brania udziału w rekrutacji; Żądania w zakresie przetwarzania danych osobowych należy zgłaszać na adres e-mail: dane.osobowe "małpa" brudkowski.com.pl; Kandydat ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.”


Dołącz plik(maksymalnie 2MB)
Przesyłanie
[Usuń]
Klikając "Wyślij", wyrażasz zgodę na nasze Zasady korzystania i Politykę prywatności oraz zgadzasz się na otrzymywanie naszych newsletterów i ofert promocyjnych.
Dodaj do Zachowanych
 Porady Bezpieczeństwa - Twoje bezpieczeństwo jest dla nas ważne, zachęcamy do zachowania czujności. Dowiedz się więcejZgłoś ogłoszenie
Mokotów
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Recepcjonistka/ta do obsługi projektów Fundacji  z Mokotów, zobacz zdjęcie
Recepcjonistka/ta do obsługi projektów Fundacji
Fundacja Avalon, której misją jest pomoc osobom niepełnosprawnym i chorym oraz ułatwienie niepełnosprawnym fizycznie dostępu do profesjonalnej rehabilitacji, poszukuje osoby na stanowisko: Recepcjonistki/sty do obsługi projektów Fundacji Zakres obowiązków:· obsługa osobista, mailowa, telefoniczna Beneficjentów Fundacji· bieżąca obsługa spraw związanych z codziennym funkcjonowa ...
Asystent sprzedaży - soba wprowadzająca dane do systemu. Przyjmujemy także bez doświadczenia* z Mokotów, zobacz zdjęcie
Asystent sprzedaży - soba wprowadzająca dane do systemu. Przyjmujemy także bez doświadczenia*
Multiagencja Polisarium poszukuje osoby na stanowisko: Asystent sprzedażyMiejsce pracy: Warszawa Od kandydatów oczekujemy:-Bardzo dobrej organizacji pracy-Wykształcenia średniego (minimum),-Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, będzie dodatkowym atutem. Do obowiązków osoby na tym stanowisku należy:-Wprowadzanie polis ubezpieczeń komunikacyjnych i mieszkaniowych do systemu,-Kontakt posprz ...
 Asystent/ka ds. Administracyjnych  z Mokotów, zobacz zdjęcie
Asystent/ka ds. Administracyjnych
ASM Sales Force Agency jest czołową spółką należącą do grupy kapitałowej ASM GROUP S.A.Aktualnie poszukujemy Kandydata/Kandydatki na stanowisko: Asystent/ka ds. Administracyjnych Miejsce pracy: Warszawa - MokotówOsoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za administracyjne wsparcie Działu Obsługi Klienta.Zadania:-Wykonywanie i koordynowanie projektów zlecanych przez przełożonych dla Klientów fi ...
Front Office Manager ze znajomością języka włoskiego z Mokotów, zobacz zdjęcie
Front Office Manager ze znajomością języka włoskiego
GPoland Group - multibrandowa agencja marek sektora Premium zatrudni do showroomuw Warszawie osobę na stanowisko:Front Office ManagerZAKRES OBOWIĄZKÓWObsługa recepcyjna klientów oraz spotkań służbowychObsługa centrali telefonicznej (przyjmowanie i łączenie rozmów)Wykonywanie czynności wspierających pracę Dyrekcji i Działu HandlowegoAdministrowanie korespondencją przychodzącą i wychodzącąOrganizacj ...
Młodszy specjalista ds. organizacji szkoleń
STANOWISKO: Młodszy specjalista ds. organizacji szkoleńZakres obowiązków:• Pomoc w bieżącej pracy działu• Współorganizacja szkoleń• Skanowanie, kserowanie, praca z bazą danych• Inne zadania zleconeWymagania:• Umiejętność posługiwania się pakietem MS Office ( w szczególności Excel)• Bardzo dobra organizacja pracy• Umiejętność wyszukiwania informacji• Szybkość działania• Umiejętność koordynowania ki ...
Pracownik Biurowy ds. Obsługi Klienta
Pracownik Biurowy ds. Obsługi Klienta Wymagania: · znajomość obsługi komputera i pakietu Microsoft Office · komunikatywność · dokładność, skrupulatność · wykształcenie min. średnie · doświadczenie w obsłudze klienta nie jest wymagane Zakres obowiązków: · kompleksowa obsługa klientów- telefoniczna, mailowa, korespon ...
Pracownik sekretariatu z j. niemieckim w kancelarii prawnej
Pracownik sekretariatu z językiem niemieckimWymagania:• Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie,• Zdolność pracy w zespole, wysoka kultura osobista,• Dobra znajomość pakietu MSOffice (Outlook, Word, PowerPoint, Excel),Mile widziane: • doświadczenie w prowadzeniu biura oraz sekretariatu, w szczególności w wykonywaniu prac administracyjno-biurowych, w kontroli terminów sądowych o ...
Więcej ogłoszeń