ASYSTENT/KA DS. ROZLICZEŃ I LOGISTYKI  

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania06/04/2021
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyPełny etat
  • Rodzaj umowyUmowa o pracę

Firma działająca w sektorze usług dla stomatologii zatrudni osobę na stanowisko:


ASYSTENT/KA DS. ROZLICZEŃ I LOGISTYKI


Do głównych obowiązków osoby zajmującej stanowisko należeć będą:

  • przygotowywanie i wysyłanie zamówień klientów w wersji elektronicznej;

  • nadzorowanie dostaw kurierów i przygotowywanie części przesyłek;

  • weryfikacja faktur zakupu pod względem formalnym i merytorycznym;

  • monitorowanie rozliczeń z kontrahentami;

  • wprowadzanie danych finansowych oraz przygotowywanie zestawień dokumentów w formacie Excel;

  • kontakt z klientami głównie telefoniczny;

  • wsparcie działu księgowości i finansów w bieżących zadaniach;

  • dbanie o wygląd biura w Warszawie oraz organizacja spotkań.

Oczekiwania:

  • praktyczne umiejętności pracy z MS Office, w tym szczególnie bardzo dobra znajomość MS Excel;

  • wykształcenie z zakresu finansów, ekonomii lub logistyki mile widziane;

  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem;

  • doskonała organizacja pracy, umiejętności pracy pod presją czasu;

  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;

  • wysoka kultura osobista;

  • dokładność i skrupulatność.

Oferujemy:

  • umowę o pracę;

  • stabilną pracę stacjonarnie w godzinach 10-16;

  • pakiet szkoleń organizowanych w Polsce jak i za granicą;

  • pracę w młodym, dynamicznie rozwijającym się zespole;

  • wynagrodzenie uzależnione od kompetencji i doświadczenia;

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV zawierającego klauzulę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).



Dołącz plik(maksymalnie 2MB)
Przesyłanie
[Usuń]
Klikając "Wyślij", wyrażasz zgodę na nasze Zasady korzystania i Politykę prywatności oraz zgadzasz się na otrzymywanie naszych newsletterów i ofert promocyjnych.
Dodaj do Zachowanych
 Porady Bezpieczeństwa - Twoje bezpieczeństwo jest dla nas ważne, zachęcamy do zachowania czujności. Dowiedz się więcejZgłoś ogłoszenie
ul. Czarnomorska 13
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Administrative Officer
INTERCHANGE GROUPMiędzynarodowa, dynamicznie rozwijająca się spółka działająca na rynku usług finansowych poszukuje osób na stanowisko: ADMINISTRATIVE OFFICER Miejsce pracy: Warszawa, MokotówOpis stanowiska:prowadzenie obsługi sekreta ...
Office Assistant z Mokotów, zobacz zdjęcie
Office Assistant
yestersen to największy w Polsce marketplace z unikalnym wyborem mebli i dodatków od wiodących marek wnętrzarskich, sklepów vintage i antykwariatów. Działamy od 2015 r. prowadząc sprzedaż online i stacjonarną. Zaufało nam już ponad 15 tys. estetów, którzy znaleźli u nas dziesiątki tysięcy wyjątkowych przedmiotów dla swoich wnętrz.Office AssistantBędziesz częścią zespołu Administracji i Finansów a ...
Pracownik ds. administracji- fakturzystka
Unico Logistics Polska Sp. z o.o. Jesteśmy firmą transportowo-spedycyjną, obecną w 30 krajach. Aktualnie poszukujemy dynamicznej osoby na stanowisko: Pracownik ds. administracji - fakturzystka. Wymagania: • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, • znajomość excel, • status studenta Do obowiązków należeć będzie: • wystawianie faktur sprzedaży, not obciążeniowych, kompe ...
ASYSTENTKA/ASYSTENT  W DZIALE KADR I ADMINISTRACJI z Mokotów, zobacz zdjęcie
ASYSTENTKA/ASYSTENT W DZIALE KADR I ADMINISTRACJI
Globema jest dynamicznie rozwijającą się międzynarodową firmą z siedzibą główną w Warszawie, specjalizującą się w tworzeniu i wdrażaniu specjalistycznego oprogramowania z obszaru usług lokalizacyjnych i mapowych. Tworzymy aplikacje oparte na technologiach Java, Oracle, General Electric, Google, a naszymi klientami są firmy z całego świata. Jako asystentka/asystent w Dziale Kadr i Adm ...
Asystent działu handlowego
Zakres obowiązków Stała współpraca i komunikacja z zespołem w tematach z zakresu szeroko pojętej administracjiObsługa administracyjna biura spółkiProwadzenie dokumentacji, korespondencji, przygotowywanie raportów · Wprowadzanie dokumentów do programu magazynowo/księgowego · kontakt z magazynem zewnętrznym · kontakt z przewoźnikami · Wsp ...
Pracowników biurowych do pracy w Back Office w Centrali Banku w Warszawie (21,50zł) z Mokotów, zobacz zdjęcie
Pracowników biurowych do pracy w Back Office w Centrali Banku w Warszawie (21,50zł)
Dla Naszego Stałego Klienta z sektora bankowego poszukujemy pracownika na stanowisko:Pracownik Biurowy w Back Office Miejsce pracy: Warszawa Nr Ref. TBBO04Zakres obowiązków:- Praca w systemie CRM,- Rejestracja korespondencji , rozkładanie kart pojazdu,rozkładanie polis,- Realizacja dyspozycji złożonych przez klientów,- Obsługa umów kredytów samochodowych i kontraktów leasingowych,Wymagania:- Wyks ...
Asystent Zarządcy Nieruchomości
Firma administrująca nieruchomościami poszukuje osoby na stanowisko Asystent Zarządcy nieruchomości. Asystent jest osobą wdrażającą się w zarządzanie nieruchomościami. Pracuje on w biurze i na terenie nieruchomości.Najważniejsze zadania:pomoc zarządcy w wykonywaniu codziennych zadańprzygotowywanie zestawień ofertowychpomoc w przygotowywaniu dokumentacjispotkania z firmami podwykonawczymiwizytacje ...
Więcej ogłoszeń