Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
3690zł/m - Specjalista/ Pracownik biurowy ds. rozliczeń i fakturowania z Lodz, zobacz zdjęcie
3690zł/m - Specjalista/ Pracownik biurowy ds. rozliczeń i fakturowania
Pracownik biurowy ds. rozliczeń i pomiarówMiejsce pracy: ŁódźBędziesz odpowiedzialny za:- fakturowanie klientów energetycznych i gazowych- weryfikacja poprawności wystawianych dokumentów- wprowadzanie danych pomiarowych do systemu bilingowego w tym weryfikacja ich poprawności i rozwiązywanie ewentualnych nieprawidłowościOczekujemy od Ciebie:- wykształcenie średnie/ wyższe ekonomiczne - preferowane ...
Administrator nieruchomości
Rozwijająca się firma zarządzająca nieruchomościami na terenie Łodzi poszukuje kandydatów na stanowisko:Administrator nieruchomościOczekiwania:• umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, samodzielność,• dobre umiejętności komunikacyjne, w tym budowania pozytywnych relacji z mieszkańcami wspólnot mieszkaniowych, • wewnętrzna motywacja i samodyscyplina, dyspozycyjność i kreatywno ...
Księgową/wego do rozliczania nieruchomości(zarządzanie nieruchomościami)
Poszukujemy osoby lub firmy do obsługi księgowej nieruchomości .Może być firma zewnętrzna, która zna się na rozliczaniu Wspólnot Mieszkaniowych oraz nieruchomości prywatnych.Pracujemy na programie IKKI SOFT VIRTU CZYNSZE.Praca od zaraz. Jesteśmy gotowi na każdy rodzaj współpracy.
Asystent radcy prawnego
Asystent radcy prawnego Zakres obowiązków: -reprezentowanie i udział w sprawach sądowych -analiza akt sądowych -kontakty z klientami, organami administracji publicznej -sporządzanie pism procesowych Wymagania: -rozpoczęty I lub II rok aplikacji -profesjonalizm w podejściu do realizowanych zadań oraz wysoki poziom odpowiedzialności przy ich wykonywaniu -umiejętność zarz ...
Darmowe SZKOLENIA staże bezrobotni (III pr.) niepełnosprawni MOPS z Lodz, zobacz zdjęcie
Darmowe SZKOLENIA staże bezrobotni (III pr.) niepełnosprawni MOPS
Centrum Edukacji zaprasza osoby pozostające bez zatrudnienia z powiatów m. Łódź, zgierskiego, pabianickiego, łódzkiego wschodniego oraz brzezińskiego, które są NIEPEŁNOSPRAWNE, bądź korzystające z MOPS bądź z III profilem pomocy w Urzędzie Pracy, do udziału w BEZPŁATNYCH SZKOLENIACH i STAŻACH. W ramach projektu oferujemy: • Szkolenia komputerowe ECDL w małych grupach (12 dni -stypendium szkol ...
Pracownik biurowy - pomoc księgowej
Biuro rachunkowe poszukuje osoby na stanowisko pracownika biurowego - pomocy księgowej.Do obowiązków należy:- wprowadzanie dokumentów do systemu- obsługa korespondencji- prace biuroweWymagana dobra znajomość obsługi komputera, mile widziana znajomość podstaw księgowości.
Grafik komputerowy
zatrudnię osobę na stanowisko grafika komputerowego , głównymi zadaniami będą przygotowanie wzorów do druku sublimacyjnego oraz inne prace biurowo administracyjne zainteresowane osoby proszę o cv na mail
Więcej ogłoszeń

Administrator Nieruchomości Łódź

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 09/05/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Firma/Agencja
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Umowa o pracę

W związku z dynamicznym rozwojem naszych struktur poszukujemy

kandydatów na stanowisko: Administrator Nieruchomości

Miejsce pracy: Łódź

Zakres obowiązków:

  • Administrowanie wspólnotą mieszkaniową
  • Ścisła współpraca z zarządcą nieruchomości oraz zarządem wspólnoty
  • Bieżąca koordynacja prac podwykonawców
  • Współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczeń wspólnot
  • Pełnienie dyżurów, bieżąca obsługa mieszkańców
  • Zarządzanie dokumentacją

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe: Zarządzanie Nieruchomościami
  • Min. 1 rok doświadczenia w administrowaniu nieruchomościami
  • Wiedza teoretyczna i praktyczna z zarządzania wspólnotami mieszkaniowymi
  • Licencja zawodowa zarządcy nieruchomości – mile widziana
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Samodzielność i inicjatywa przy rozwiązywaniu problemów
  • Umiejętność zarządzania sobą w czasie, ustalania priorytetów
  • Komunikatywność, otwartość, dynamizm w działaniu

Oferujemy:

  • Pracę w prężnie rozwijającej się firmie
  • Umowę o pracę lub umowę o współpracę
  • Konkurencyjne wynagrodzenie uzależnione od obsługiwanego pakietu nieruchomości
  • Bogaty pakiet szkoleń i kursów podnoszący kompetencje zawodowe
  • Pracę przy nowoczesnych, prestiżowych nieruchomościach
  • Pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów.

Zainteresowane osoby zapraszamy do wysyłania CV.

W tytule maila prosimy o zamieszczenie nazwy stanowiska i lokalizacji.

Informujemy że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę:

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Tabelaofert spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)”.Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych oraz na przekazanie moich danych osobowych do firm redNet Property Group, rednet 24, redNet Dom, Polski Koszyk, tabelaofert.pl,, w celu wykorzystania w okresie do 6 miesięcy, do rekrutacji na inne stanowiska. Przyjmuję do wiadomości, iż przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.