Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Asystent/ka Biura - Sekretarka w Gastromall Group
Gastromall Group - poszukuje do pracy w biurze osoby na stanowisko :Asystent/ka Biura - Sekretarka Zakres obowiązków:• obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych• obsługa sekretariatu• przygotowanie dokumentacji do działu księgowego• zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura• zaopatrywanie biura w materiały biurowe i socjalne;• wsparcie Zarządu w bieżących zadaniach,• redagowanie pis ...
Office Manager z Krakow, zobacz zdjęcie
Office Manager
Nie chcesz pracować w korporacji, potrzebujesz wyzwań i poczucia ciągłego rozwoju poprzez pracę w ciekawym otoczeniu biznesowym, realizację różnorodnych zadań oraz współpracę z kreatywnymi i inspirującymi ludźmi? Jeśli do tego lubisz pracę o charakterze administracyjno-organizacyjnym, chcesz pracować w małym zespole, w fajnym biurze w Krakowie, daj sobie szansę i prześlij do nas CV.Zakres obowią ...
Asystent\ka Zarządu
Jesteś energiczną, dobrze zorganizowaną osobą, która ceni sobie pracę w środowisku nastawionym na partnerskie relacje oraz wzajemne zaufanie? Wciąż pragniesz rozwijać swoje kompetencje i sprawdzać się w nowych dziedzinach a przy tym potrafisz samodzielnie zarządzać swoimi zadaniami i umiejętnie współpracować z ludźmi. Spróbuj z nami!Dla naszego Klienta – firmy z branży finansowej poszukujemy osoby ...
Kancelaria Polowiec i Wspólnicy poszukuje osoby na stanowisko Specjalista ds. administracyjnych
Specjalista ds. administracyjno-biurowychKancelaria Polowiec i Wspólnicy sp.j. podejmie współpracę z osobą zainteresowaną pracą na stanowisku specjalisty ds. administracyjno-biurowychWYMAGANIA:minimum wykształcenie średnie (dodatkowym atutem będzie ukończenie studiów wyższych w szczególności na kierunku administracja/zarządzanie);doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku (zatrudnie ...
Pracownik Administracyjno-Biurowy  z Krakow, zobacz zdjęcie
Pracownik Administracyjno-Biurowy
Firma krakowska o ugruntowanej pozycji działająca w branży transportowo – turystycznej, posiadająca w portfolio szeroką gamę produktów poszukuje w związku z rozwojem swoich struktur kandydata na stanowisko:Pracownik Administracyjno-Biurowy (Turystyka, Wynajem: Autokarów, Mikrobusów, Vanów i sedanów klasy Premium)Miejsce pracy: Kraków Region: małopolskie Numer referencyjny: PAB-Kraków/małop ...
Młodszy Specjalista ds. Raportowania z Krakow, zobacz zdjęcie
Młodszy Specjalista ds. Raportowania
Wiodąca firma na krakowskim rynku turystyki lokalnej (przyjazdowej) poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku: Młodszy Specjalista ds. RaportowaniaDo obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie:przygotowywanie rozliczeń dla agentów i podwykonawców firmyprzygotowywanie raportów rozliczeniowychprzygotowywanie i aktualizowanie skryptów dla różnych działów w firmiekontrola i weryfikacja rezerw ...
Analityk ds. danych
Analityk danychFirma działająca w obszarze handlu detalicznego zatrudniająca ponad 300 pracowników w związku z intensywnym rozwojem firmy i stałym polepszaniem jakości świadczonych usług poszukuje osoby na stanowisko analityka danych odpowiedzialnego m.in.: za administrowanie danymi wewnętrznymi firmy, cykliczne przygotowanie raportów i analiz oraz usprawnianie istniejących procesów raportowania.Z ...
Więcej ogłoszeń

Zatrudnię Asystentkę Biura / Asystentkę Zarządu

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 03/06/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Osoba prywatna
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Inne

Praca w biurze architektonicznym w Krakowie w okolicy ul. Pilotów / Rondo Mogilskie


Zakres obowiązków

  • Obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych;
  • Wystawianie i wysyłanie faktur do kontrahentów;
  • Prowadzenie korespondencji z Klientami;
  • Nadawanie oraz odbieranie poczty;
  • Przygotowanie ofert dla Klientów;
  • Przygotowanie umów;
  • Wprowadzenie danych Klientów do systemów informatycznych Firmy;
  • Odbieranie i wykonywanie połączeń telefonicznych;
  • Wsparcie zadań Zarządu;
  • Organizacja spotkań biznesowych; podróży służbowych i prywatnych Zarządu;
  • Sporządzanie zestawień, raportów, prezentacji na potrzeby Zarządu;
  • Budowanie oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
  • Zarządzanie prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji w firmie;
  • Obsługa gości oraz wspomaganie pracy innych pracowników;
  • Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach;
  • Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w imieniu Zarządu;
  • Pomoc w przygotowywaniu dokumentów kadrowych

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (MS Power Point, MS Excel)
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • zaangażowanie, samodzielność i komunikatywność
  • wielozadaniowość, umiejętność dostosowania się do bierzących potrzeb firmy
  • wykształcenie wyższe
  • wysokie umiejętności interpersonalne
  • dyspozycyjność
  • znajomość interaktywnych narzędzi marketingowych mile widziana

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • praca w miłym dynamicznie rozwijającym się zespole

Prosimy o zamieszczenie w aplikacji klauzuli o poniższej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r.(Dz.U. nr 133, poz.883).