Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Asystent / Asystentka Zarządu - Office Manager (Kraków Podgórze) z Kraków, zobacz zdjęcie
Asystent / Asystentka Zarządu - Office Manager (Kraków Podgórze)
Nie chcesz pracować w korporacji, potrzebujesz wyzwań i poczucia ciągłego rozwoju poprzez pracę w ciekawym otoczeniu biznesowym, realizację różnorodnych zadań oraz współpracę z kreatywnymi i inspirującymi ludźmi? Jeśli do tego lubisz pracę o charakterze administracyjno-organizacyjnym, chcesz pracować w małym zespole, w fajnym biurze w Krakowie, daj sobie szansę i prześlij do nas CV.OferujemyZatr ...
Specjalista ds. wdrożeń i wsparcia technicznego oprogramowania dla zarządców nieruchomości z Kraków, zobacz zdjęcie
Specjalista ds. wdrożeń i wsparcia technicznego oprogramowania dla zarządców nieruchomości
Poszukujemy pracowników na stanowisko:Specjalista ds. wdrożeń i wsparcia technicznego oprogramowania dla zarządców nieruchomościOpis stanowiska pracy- telefoniczna/mailowa pomoc w rozwiązywaniu zgłaszanych przez użytkowników problemów (wsparcie techniczne)- prowadzenie szkoleń dla użytkowników (również w siedzibie klienta)- instalacja oprogramowania- konfiguracja oprogramowania podczas procesu wdr ...
Asystentka Zarządu
Drukarnia Mellow Sp. z o.o. poszukuje:ASYSTENTKĘ ZARZĄDUMiejsce pracy: Kraków, ul.Zawiła 61Nr ref: I/08/2019Osoba zatrudnionana powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna m. in. za:zarządzanie korespondencją oraz informacjamikoordynację obiegu dokumentówarchiwizację dokumentówzarządzanie kalendarzem Prezesa Zarządu (organizacja spotkań, podróży służbowych)wsparcie administracyjne oraz merytoryczne ...
ZATRUDNIMY: Agenta Biura Nieruchomości. z Kraków, zobacz zdjęcie
ZATRUDNIMY: Agenta Biura Nieruchomości.
Biuro Nieruchomości poszukuje osoby na stanowisko Młodszego Agenta Biura Nieruchomości.OPIS STANOWISKA PRACY:Praca odbywa się stacjonarnie w biurze, w terenie oraz zdalnie po zalogowaniu do systemu online.Do obowiązków pracownika należą:Obsługa klienta w języku polskim oraz angielskimPrezentowanie nieruchomościPlanowanie spotkań, katalogowanie danych, prowadzenie dokumentacjiWyszukiwanie danych w ...
Obsługa Klienta i call center w sieci My Fitness Place z Kraków, zobacz zdjęcie
Obsługa Klienta i call center w sieci My Fitness Place
Polska sieć klubów fitness "My Fitness Place" w Krakowie, poszukuje pracowników na stanowisko: PRACOWNIKA CALL CENTER (miejsce pracy klub ul. Zakopiańska). Poszukujemy osób: empatycznych, komunikatywnych, lubiących rozmawiać przez telefon :) Zakres obowiązków: Wykonywanie telefonów do klientów zainteresowanych ofertą sieci, kontakt telefoniczny w celu umówienia spotkań z trenerami. Ob ...
Pracownik działu kontaktu - kontakt z rodzicem
Jesteśmy młodym, ambitnym, pełnym energii zespołem. Cenimy sobie dobrą i otwartą atmosferę – u nas praca w zgranym zespole to coś więcej, niż chwytliwy slogan. Lubimy swoją pracę i wierzymy, że to, co robimy, pomaga wielu małym Polakom w utrzymaniu kontaktu z ojczystym językiem. A czym dokładnie się zajmujemy? Tworzymy innowacyjny projekt edukacyjny, którego założeniem jest umożliwienie dziec ...
JCC Krakow szuka osoby na stanowisko Ride For The Living Associate
JCC Krakow szuka osoby na stanowisko Ride For The Living Associate.Poniżej opis stanowiska i wymagania.UWAGA! Termin nadsyłania zgłoszeń: 22 sierpnia 2019. CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać na adres ridefortheliving@jcckrakow.org O JCC Krakow: JCC Krakow (Centrum Społeczności Żydowskiej) to instytucja, która prowadzi programy integracyjne i edukacyjne dla społeczności żydowskiej ...
Więcej ogłoszeń

Wydawnictwo zatrudni koordynatora ds. szkoleń 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania11/07/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyPełny etat
  • Rodzaj umowyUmowa o pracę

Wydawnictwo edukacyjne WiR o ugruntowanej pozycji na rynku poszukuje do biura w Krakowie pracownika na stanowisko koordynator ds. szkoleń.

  • Opis stanowiska:

- obsługa szkoleń i konferencji (rejestracja, obsługa telefoniczna i mailowa uczestników),

- przygotowywanie ofert,

- koordynowanie kwestii organizacyjnych dotyczących szkoleń,

- prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą szkoleń,

- reprezentowanie firmy na warsztatach i konferencjach,

- wyszukiwanie informacji w Internecie,

- bieżące prace biurowe.

  • Wymagania:

- wykształcenie wyższe,

- dostępność od zaraz,

- zdolności organizacyjne,

- bardzo dobra obsługa komputera, umiejętność wyszukiwania informacji w Internecie oraz znajomość narzędzi MS Office (Word, Excel),

- umiejętność redagowania tekstów (na stronę internetową),

- otwartość i komunikatywność,

- czynne prawo jazdy,

- mile widziane doświadczenie w obszarze organizacji szkoleń i telefonicznej obsłudze klienta,

- mile widziana znajomość branży wydawnictw edukacyjnych.

  • Oferujemy:

- zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu w formie umowy o pracę na zastępstwo,

- pracę w młodym, zgranym zespole,

- kameralną i przyjazną atmosferę,

- wsparcie techniczne i merytoryczne,

- możliwość uczestniczenia w konferencjach i warsztatach edukacyjnych na terenie całej Polski.


Rekrutacja trwa do 21 lipca 2019 r.


CV prosimy wysyłać na adres: praca@wir-wydawnictwo.com.


Prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Wydawnictwo WiR w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.