Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
ASYSTENTKA/ ASYSTENT BIURA z Krakow, zobacz zdjęcie
ASYSTENTKA/ ASYSTENT BIURA
Dla naszego Klienta Uznanego przez klientów i partnerów lidera w branży nowoczesnych systemów zabezpieczeń przeciwpożarowych dla obiektów przemysłowych i wielorodzinnych już od 10 lat,poszukujemy kandydatki i kandydatów na stanowisko:ASYSTENTKA/ ASYSTENT BIURAMiejsce pracy: Modlnica koło KrakowaZakres zadań:Prowadzenie bieżących spraw związanych z obsługą kontraktów,Wystawianie faktur sprzedażowyc ...
SEKRETARKA MEDYCZNA
Voxel S. A. - lider na rynku diagnostyki obrazowej w Polsce, oferujący kompleksowy zakres usług i produktów związanych z wykorzystaniem najnowszych osiągnięć technologicznych w medycynie poszukuje kandydatów na stanowisko: SEKRETARKA MEDYCZNAMiejsce pracy: KrakówRodzaj umowy: umowa zlecenie/umowa o pracęOpis stanowiska:Osoba zatrudniona na tym stanowis ...
Pracownik Administracyjno-Biurowy  z Krakow, zobacz zdjęcie
Pracownik Administracyjno-Biurowy
Firma krakowska o ugruntowanej pozycji działająca w branży transportowo – turystycznej, posiadająca w portfolio szeroką gamę produktów poszukuje w związku z rozwojem swoich struktur kandydata na stanowisko:Pracownik Administracyjno-Biurowy (Turystyka, Wynajem: Autokarów, Mikrobusów, Vanów i sedanów klasy Premium)Miejsce pracy: Kraków Region: małopolskie Numer referencyjny: PAB-Kraków/małop ...
Pracownik Administracji || Kancelaria CITI z Krakow, zobacz zdjęcie
Pracownik Administracji || Kancelaria CITI
Kancelaria CITI Sp. z o. o. Sp. k. z siedzibą w Krakowie poszukuje kandydata do pracy na stanowisku administracyjno – biurowym (mile widziany status studenta). Praca w przeważającej mierze polega na:- obsłudze naszych klientów,- kompleksowym prowadzeniu spraw naszych klientów,- sporządzaniu pism,- koordynacji działań w obrębie systemu kancelarii,- reprezentowaniu Kancelarii w kontaktach z klientam ...
Szkoła Językowa zatrudni na stanowisko Asystenta ds. Marketingu i Sprzedaży z Krakow, zobacz zdjęcie
Szkoła Językowa zatrudni na stanowisko Asystenta ds. Marketingu i Sprzedaży
Szkoła INFINITY oferująca kursy językowe oraz inne usługi edukacyjne dla dzieci, młodzieży i dorosłych w Krakowie (Prądnik Biały) oraz w całej Polsce poszukuje osoby na stanowisko: Asystent ds. Marketingu i SprzedażyCo będzie w zakresie Twoich głównych obowiązków?Realizacja celów sprzedażowych i marketingowych szkoły językowej zgodnie z kalendarzem szkołyBieżąca obsługa klientów/uczniówProwadzenie ...
Referent ds.Administracyjno - Biurowych Kraków
Ogólnopolska firma z branży usług porządkowych o ugruntowanej pozycji na rynku poszukuje osoby na stanowisko: Referent ds.Administracyjno - BiurowychMiejsce pracy: KrakówWymagania:• Wykształcenie minimum średnie,• Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Ms Office • Sumienność, dokładność, komunikatywność, samodzielność,• Umiejętność obsługi sprzętu biurowego,• Mile widziane doświadczeni ...
Asystent/ka Działu Prawnego
Sobiesław Zasada S.A. z siedzibą w Krakowie poszukuje osoby na stanowisko: Asystent/ka Działu Prawnego. Do aplikowania zapraszamy osoby, które studiują na kierunku administracja lub pokrewnym i mają ukończony III rok studiów.Wymagania:znajomość j. ang.;b. dobra znajomość pakietu MS Office;zaangażowanie, profesjonalizm;prawo jazdy kat. B.Obowiązki:przygotowywanie dokumentacji związanej z zakłada ...
Więcej ogłoszeń

Stanowisko: Asystent Pośrednika w Biurze Nieruchomości / Praca od zaraz

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 22/03/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Firma/Agencja
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Umowa o pracę

Agencja MoveIN! Properties zajmująca się pośrednictwem nieruchomości poszukuje osoby na stanowisko:


Asystent Pośrednika


W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Sprawdzanie aktualnych ofert na rynku nieruchomości
  • Sporządzanie opisów do ofert i wystawianie ich na portalach
  • Koordynację oraz umawianie spotkań z klientami


Dzięki nam nauczysz się:

  • Profesjonalnej obsługi klienta
  • Pracy w zgranym zespole
  • Intuicyjnego poruszania się na rynku nieruchomości


Od kandydatów oczekujemy:

  • Komunikatywności
  • Biegłej obsługi komputera w tym Microsoft Office, sprawne poruszanie się po portalach internetowych
  • Otwartości i gotowości do zdobywania wiedzy
  • Samodzielności i zaangażowania w wykonywanie powierzonych zadań
  • Nie musisz mieć doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy



Oferujemy:

  • 15,00 brutto za godzinę na początek, wraz ze wzrostem umiejętności stawki ulegną zwiększeniu
  • Wdrożenie w branżę nieruchomości
  • Wewnętrzne szkolenie przygotowujące do samodzielnej pracy
  • Możliwość rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji w przyjaznym i doświadczonym zespole profesjonalistów
  • Nowoczesne narzędzia pracy, telefon komórkowy, komputer
  • Możliwość stałego i długoterminowego zatrudnienia


Osoby zainteresowane podjęciem stażu prosimy o przesłanie CV na adres: biuro@moveinproperties.pl

Jednocześnie dziękujemy za nadesłane aplikacje, z góry informując, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883)".