Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Administrator/ka nieruchomości
Firma zajmująca się administracyjno- finansową obsługą nieruchomości.Obecnie poszukuje osób do wykonywania n/w prac :zatrudnienie -umowa zlecenieZakres:· osobisty, telefoniczny i e-mailowy kontakt z Klientami,· utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami firmy· obsługę administracyjną nieruchomości· współpracę z dostawcami mediów i usług,· wsp ...
 Asystentka zarządu z Kraków, zobacz zdjęcie
Asystentka zarządu
Asystentka zarząduJestesmy najdłużej dzialajaca firma na rynku polskim zajmujaca się parkami trampolin.Tworzymy ciekawe konstrukcje dla obiektów rekreacyjno-zabawowych, wyposażamy sale zabaw i centra rozrywki.Praca u nas daje dużo satysfakcji, ponieważ nie ma nic bardziej radosnego niż uśmiech zadowolonego dzieciaczka, który świetnie się bawi na atrakcjach, które projektowaliśmy, produkowaliśmy a ...
Pracownik Administracji Magazynowej z Kraków, zobacz zdjęcie
Pracownik Administracji Magazynowej
OTTO Work Force Europe sp. z o.o. jedna z wiodących firm z branży agencji pracy i doradztwa personalnego oferuje pracę w Polsce i za granicą. Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób gotowych do podjęcia pracy na stanowisku: Pracownik Administracji Magazynowej Numer referencyjny: OB/ADMKOK/07/2020 Miejsce pracy: Kokotów Zakres zadań: · ...
sekretarka/asystent księgowego
Spółka Solpoint sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko:Sekretarki/Asystentka księgowego Miejsce pracy: Kraków Opis stanowiska:· Koordynacja obiegu dokumentacji oraz właściwego przepływu informacji pomiędzy Zarządem, a innymi jednostkami organizacyjnymi Spółki,· Obsługa komputera i urządzeń biurowych,· Obsługa przesyłek pocztowych i kurierskich,· Gromadzenie i prz ...
Przedstawiciel handlowy branży biurowej z Kraków, zobacz zdjęcie
Przedstawiciel handlowy branży biurowej
W związku z ciągłym rozwojem firma Lapis poszukuje pracownika na stanowisko: Przedstawiciel handlowyOferujemy:pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z 20-letnią tradycjąwynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacjistabilne zatrudnienie, w oparciu o umowę o pracęniezbędne narzędzia do pracy: samochód, telefon, laptopmożliwość rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacjidużą samodzielność w dzia ...
Specjalista ds. Edukacji z Kraków, zobacz zdjęcie
Specjalista ds. Edukacji
Firma MCP funkcjonuje nieprzerwanie od przeszło 14 lat. Jako lider branży jesteśmy rzetelnym i uznanym pracodawcą. Zajmujemy się wsparciem rozwoju młodzieży szkolnej, pracowników administracji publicznej, biznesu. Naszym klientom proponujemy organizację zajęć dla młodzieży, szkoleń i usług doradczych, prowadzimy również szereg badań społecznych oraz kampanii informacyjnych. Opis miejsca pracy:Lok ...
Solidne Lokum szuka Solidnego Agenta nieruchomości -różne rejony Krakowa i powiatu krakowskiego z Kraków, zobacz zdjęcie
Solidne Lokum szuka Solidnego Agenta nieruchomości -różne rejony Krakowa i powiatu krakowskiego
Solidne Lokum - biuro nieruchomości obecne na krakowskim rynku od 5 lat w związku z rozwojem poszukuje osób na stanowisko: AGENT NIERUCHOMOŚCI / SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻYPoszukujemy zarówno osoby z doświadczeniem w branży nieruchomości oraz osób przedsiębiorczych, handlowców chcących zmienić branżę. Praca w różnych rejonach Krakowa i miejscowościach powiatu krakowskiego.Zadania:· realizacja tran ...
Więcej ogłoszeń

Stanowisko administracyjno-biurowe 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania02/07/2020
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyPełny etat
  • Rodzaj umowyUmowa zlecenie

Firma ART-Tech działająca na rynku Krakowskim od 5 lat poszukuje osoby, która stworzy, a następnie będzie zarządzać sprawami administracyjno-biurowymi. W ramach firmy ART-Tech prowadzone są liczne działania kreatywne oraz biznesowe, które na aktualnym etapie rozwoju potrzebują profesjonalnego wsparcia w zakresie budowy i zarządzania sekretariatem i backoffice.


Opis stanowiska pracy:

  • obsługa dokumentacji (księgowość, kadry, umowy, wnioski, kontakt z urzędami itp.)
  • obsługa sekretarska organizacji (odbieranie telefonów, kalendarze spotkań, poczta)
  • obsługa biura (zakupy, dbanie o potrzeby pracowników)
  • dbanie o porządek w dokumentacji
  • wsparcie zarządu w zarządzaniu dokumentacją zdalną
  • zarządzanie przepływem informacji w organizacjach

Od poszukiwanego kandydata oczekujemy:

  • min. 3 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
  • zaangażowania w rozwój organizacji
  • dyspozycyjności w godzinach pracy firmy oraz sporadycznie w okresach zwiększonej aktywności biznesowej)
  • pozytywnej aparycji
  • wysokich umiejętności interpersonalnych

Oferujemy:

  • umowa zlecenie + umowy o dzieło zgodnie z realizowanymi działaniami
  • dużą ilość wyzwań, z których można czerpać dużą ilość wiedzy i doświadczeń
  • pracę z ludźmi proaktywnymi, którzy chcą się rozwijać i budować dużą organizację
  • praca w ścisłym centrum Krakowa - aktualnie jest to Plac Matejki w Krakowie

CV prosimy przesyłać pod adres rekrutacja@atsolutions24.com lub przez formularz zgłoszeniowy.