Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Pracownik Administracyjno-Biurowy  z Krakow, zobacz zdjęcie
Pracownik Administracyjno-Biurowy
Firma krakowska o ugruntowanej pozycji działająca w branży transportowo – turystycznej, posiadająca w portfolio szeroką gamę produktów poszukuje w związku z rozwojem swoich struktur kandydata na stanowisko:Pracownik Administracyjno-Biurowy (Turystyka, Wynajem: Autokarów, Mikrobusów, Vanów i sedanów klasy Premium)Miejsce pracy: Kraków Region: małopolskie Numer referencyjny: PAB-Kraków/małop ...
Specjalista ds. administracyjnych
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. administracyjnych Zakres obowiązków: - wsparcie przy realizacji bieżących zadań działu administracji - ewidencja dokumentów księgowych - pomoc przy wystawianiu i księgowaniu faktur sprzedażowych - kontrola stanu należności od kontrahentów - weryfikacja i nadzór nad ...
Kancelaria Polowiec i Wspólnicy poszukuje osoby na stanowisko Specjalista ds. administracyjnych
Specjalista ds. administracyjno-biurowychKancelaria Polowiec i Wspólnicy sp.j. podejmie współpracę z osobą zainteresowaną pracą na stanowisku specjalisty ds. administracyjno-biurowychWYMAGANIA:minimum wykształcenie średnie (dodatkowym atutem będzie ukończenie studiów wyższych w szczególności na kierunku administracja/zarządzanie);doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku (zatrudnie ...
Młodszy Specjalista ds. Raportowania z Krakow, zobacz zdjęcie
Młodszy Specjalista ds. Raportowania
Wiodąca firma na krakowskim rynku turystyki lokalnej (przyjazdowej) poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku: Młodszy Specjalista ds. RaportowaniaDo obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie:przygotowywanie rozliczeń dla agentów i podwykonawców firmyprzygotowywanie raportów rozliczeniowychprzygotowywanie i aktualizowanie skryptów dla różnych działów w firmiekontrola i weryfikacja rezerw ...
Office Manager / Specjalista ds Szkoleń
Jeśli jesteś pozytywnie nastawioną osobą, która potrafi pracować w zespole, posiadasz chęci do nauki, a wielozadaniowość oraz ustalanie priorytetów w pracy NIE jest Ci obce —> to właśnie CIEBIE szukamy! :)Dołącz do naszego zespołu szkoleń otwartych! :)W zakres Twoich obowiązków będą wchodzić następujące zadania:- kompleksowa obsługa szkoleń (od 4 do 400 osób): - organizacja sal, cateringu, - reje ...
Analityk ds. danych
Analityk danychFirma działająca w obszarze handlu detalicznego zatrudniająca ponad 300 pracowników w związku z intensywnym rozwojem firmy i stałym polepszaniem jakości świadczonych usług poszukuje osoby na stanowisko analityka danych odpowiedzialnego m.in.: za administrowanie danymi wewnętrznymi firmy, cykliczne przygotowanie raportów i analiz oraz usprawnianie istniejących procesów raportowania.Z ...
Bookings Coordinator z Krakow, zobacz zdjęcie
Bookings Coordinator
Summa Linguae to biuro tłumaczeń działające na rynkach międzynarodowych, obecne m.in. w Europie i Azji. Jest jedynym polskim biurem tłumaczeń notowanym na Giełdzie Papierów Wartościowych a model biznesowy spółki zakłada rozwój organiczny i przez akwizycje. Dzięki globalnym zasobom możemy świadczyć kompleksowe usługi językowe, obejmujące m.in. tłumaczenia pisemne i ustne, DTP, subtitling, voic ...
Więcej ogłoszeń

Specjalista ds administracyjnych

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 03/06/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Firma/Agencja
  • Rodzaj umowy Umowa o pracę

Firma krakowska o ugruntowanej pozycji zatrudni pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. administracyjnych

Opis stanowiska i zakres obowiązków:

1. obsługa sekretariatu

2. zarządzanie korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą,

3. wykonywanie czynności administracyjno-biurowych,

4. tłumaczenie dokumentów

5. przygotowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami oraz procedurami ISO oraz odpowiedzialność za przestrzeganie procedur ISO

6. dbanie o stan przestrzeni biurowej,

7. aktywna współpraca z kierownictwem budów oraz działami technicznym, kadr, księgowości i eksportu

8. kreowanie pozytywnego wizerunku firmy

Wymagania:

1. bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie , mile widziana znajomość drugiego języka- preferowany niemiecki

2. znajomość procedur ISO

3. doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

4. wykształcenie średnie lub wyższe

5. sprawne posługiwanie się pakietem MS Office (Word, Excel, Outlook) i urządzeń biurowych,

6. samodzielność w realizacji powierzonych zadań

7. doskonała organizacja pracy w tym dokładność, rzetelność

8. wysoki poziom kultury osobistej

9. otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów oraz umiejętność pracy w zespole

10. motywacja do pracy,

11. umiejętność analitycznego myślenia,

12. chęć do zdobywania nowej wiedzy i umiejętności,

Oferujemy:

1.umowę o pracę w wymiarze 3 /4 etatu

2. wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji i umiejętności

3. możliwość rozwoju i awansu

4. pełne wsparcie ze strony zespołu

5. przeszkolenie w celu nabycia niezbędnych na tym stanowisku umiejętności,

6.wszelkie niezbędne narzędzia do wykonywania pracy.

W CV proszę klauzule: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)