Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Referent ds. administracji - obsługa biura
Poszukujemy osoby na stanowisko: Referent ds. administracji - obsługa biura. Miejsce pracy: Kraków ul. Płk Dąbka Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należało: - zapewnienie przepływu informacji w firmie, - przyjmowanie klientów w siedzibie firmy, - obsługa biura recepcji, - wsparcie działu kadr, - organizacja obiegu dokumentów oraz ich ew ...
Pracownik Obsługi Biura/ Office Manager
Firma informatyczna z Krakowa poszukuje kandydata na stanowisko: Pracownik biurowy Serdecznie zapraszamy do aplikowania dokumentów i dołączenia do kameralnej i przyjacielskiej grupy pracowników. Do zadań pracownika będzie należeć: Zapewnienie funkcjonowania biura zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymiProfesjonalna obsługa i budowanie relacji z klient ...
Praca dla sekretarki
Do naszego biura w Krakowie poszukujemy osoby na stanowisko sekretarki. Opis stanowiska: -kompleksowa obsługa sekretariatu firmy -obsługa połączeń przychodzących i wychodzących -nadzór nad obiegiem korespondencji, przesyłek, dokumentów i informacji w firmie -redagowanie pism -sprawowanie pieczy nad aktualnością dokumentów firmowych, ich przechowywanie i archiwacja -p ...
Pracownik Administracyjno-Biurowy  z Krakow, zobacz zdjęcie
Pracownik Administracyjno-Biurowy
Firma krakowska o ugruntowanej pozycji działająca w branży transportowo – turystycznej, posiadająca w portfolio szeroką gamę produktów poszukuje w związku z rozwojem swoich struktur kandydata na stanowisko:Pracownik Administracyjno-Biurowy (Turystyka, Wynajem: Autokarów, Mikrobusów, Vanów i sedanów klasy Premium)Miejsce pracy: Kraków Region: małopolskie Numer referencyjny: PAB-Kraków/małop ...
Asytent/Asystentka Zarządu - praca w biurze w Krakowie z Krakow, zobacz zdjęcie
Asytent/Asystentka Zarządu - praca w biurze w Krakowie
FUNDUSZ HIPOTECZNY YANOK Specjalistyczna polska firma z obszaru finansów oferująca atrakcyjne pożyczki hipoteczne dla firm oraz oferująca Weksle Inwestycyjne Nieruchomościowe dla inwestorów indywidualnych. Fundusz należy do Grupy KRN Media, która ma ponad 25 letnią tradycję funkcjonowania na rynku nieruchomości, obsługi rynku nieruchomości oraz inwestycji powiązanych z nieruchomościami. ...
Praca biurowa - administracja rejon Nowej Huty
Opis stanowiska pracyFirma administracji nieruchomości z siedzibą w Krakowie o ugruntowanej pozycji rynkowej.Obecnie poszukuje kandydata/ki na stanowiskoAdministrator/ka NieruchomościMiejsce pracy: Kraków ZAKRES OBOWIĄZKÓW:Kompleksowa obsługa biuraOrganizacja i obsługa zebrań oraz spotkań Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacjiRealizacj ...
Asystent biura
Jesteś energiczną, dobrze zorganizowaną osobą, która ceni sobie pracę w środowisku nastawionym na partnerskie relacje oraz wzajemne zaufanie? Wciąż pragniesz rozwijać swoje kompetencje i sprawdzać się w nowych dziedzinach a przy tym potrafisz samodzielnie zarządzać swoimi zadaniami i umiejętnie współpracować z ludźmi. Spróbuj z nami!Dla naszego Klienta – jednego z największych dystrybutorów rozwią ...
Więcej ogłoszeń

Specjalista ds. administracji z orzeczeniem - obsługa biura

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 20/05/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Firma/Agencja
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Umowa zlecenie
Poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. administracji z orzeczeniem - obsługa biura Miejsce pracy: Kraków Region: małopolskie Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należało: • obsługa biura, • telefoniczny kontakt z klientami, • wsparcie działu kadr, • kompletowanie dokumentów firmowych, • przygotowywanie dokumentów i ofert, • organizacja obiegu dokumentów oraz ich ewidencjonowanie, • odbieranie i wysyłanie firmowej poczty tradycyjnej, • bieżące zaopatrzanie biura w artykuły i materiały biurowe. Poszukujemy osoby bardzo solidnej i odpowiedzialnej, sumiennej, pracowitej z umiejętnością samodzielnej organizacji pracy, najchętniej z doświadczeniem/praktyką w pracy w biurze. MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI PROGRAMU GRAFICZNEGO W CELU WSPARCIA MARKETINGU FIRMOWEGO Wymagamy: • znajomości komputera oraz podstawowych programów biurowych • chęci uczenia się i poznawania nowych obszarów działania • otwartości i łatwości w nawiązywaniu kontaktów • swobody wypowiedzi. Oferujemy pracę w młodym i sympatycznym zespole. Zatrudniamy na pełny etat w oparciu o umowę o pracę. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swoich dokumentów klikając w przycisk aplikowania.