Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
 Asystentka zarządu z Kraków, zobacz zdjęcie
Asystentka zarządu
Asystentka zarząduJestesmy najdłużej dzialajaca firma na rynku polskim zajmujaca się parkami trampolin.Tworzymy ciekawe konstrukcje dla obiektów rekreacyjno-zabawowych, wyposażamy sale zabaw i centra rozrywki.Praca u nas daje dużo satysfakcji, ponieważ nie ma nic bardziej radosnego niż uśmiech zadowolonego dzieciaczka, który świetnie się bawi na atrakcjach, które projektowaliśmy, produkowaliśmy a ...
Pracownik Administracji Magazynowej z Kraków, zobacz zdjęcie
Pracownik Administracji Magazynowej
OTTO Work Force Europe sp. z o.o. jedna z wiodących firm z branży agencji pracy i doradztwa personalnego oferuje pracę w Polsce i za granicą. Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób gotowych do podjęcia pracy na stanowisku: Pracownik Administracji Magazynowej Numer referencyjny: OB/ADMKOK/07/2020 Miejsce pracy: Kokotów Zakres zadań: · ...
SEKRETARKA / ASYSTENTKA
Renomowana szkoła języka angielskiegoposzukuje studentki na stanowiskoSEKRETARKA / ASYSTENTKAEtat ½ lub 3/4Praca zmianowaWymagania:język angielski min. B2 (FCE)dobra organizacja pracy, komunikatywność, motywacja i zaangażowanieProsimy o przesyłanie CV do 31 lipca na adres mailowy: info@york.edu.pl.
sekretarka/asystent księgowego
Spółka Solpoint sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko:Sekretarki/Asystentka księgowego Miejsce pracy: Kraków Opis stanowiska:· Koordynacja obiegu dokumentacji oraz właściwego przepływu informacji pomiędzy Zarządem, a innymi jednostkami organizacyjnymi Spółki,· Obsługa komputera i urządzeń biurowych,· Obsługa przesyłek pocztowych i kurierskich,· Gromadzenie i prz ...
praca na stanowisku asystenta zarządcy nieruchomości z Kraków, zobacz zdjęcie
praca na stanowisku asystenta zarządcy nieruchomości
Dynamicznie rozwijająca się firma zarządzająca nieruchomościami działająca w centrum Krakowa poszukuje osoby zainteresowanej pracą na stanowisku asystent zarządcy nieruchomości. Praca umożliwia zdobycie cennego doświadczenia (i zatrudnienia) przy zachowaniu elastycznego czasu pracy, pracy zdalnej. Kogo poszukujemy?Młodej osoby (najlepiej posiadającej status studenta) , komunikatywnej, interesują ...
Specjalista d/s  obsługi klienta z Kraków, zobacz zdjęcie
Specjalista d/s obsługi klienta
Poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:Specjalista d/s obsługi klientaPracując u nas będziesz odpowiedzialny za: - obsługa administracyjna zamówień - wprowadzanie danych do systemu- ścisła współpraca z działem Sprzedaży - przygotowywanie dokumentów wysyłkowych i faktur zaliczkowych- współpraca z Działem Księgowości w zakresie windykacji klientów- dbałość o standardy obsługi klienta oraz ks ...
Specjalista ds. obsługi sprzedaży/pracownik biurowy
W związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby odpowiedzialnej za sprzedaż produktów przez Internet.Główne zadania: - rozwijanie i prowadzenie sprzedaży produktów w Internecie - przygotowywanie materiałów niezbędnych do sprzedaży, - regularne raportowanie wyników, - telefoniczna i mailowa osbsługa klienta, - wystawianie dokumenów sprzedaży, - monitorowanie, badanie i analizowanie otoczenia zewnę ...
Więcej ogłoszeń

SEKRETARKA BIURO W CENTRUM KRAKOWA 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania24/06/2020
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyPełny etat
  • Rodzaj umowyUmowa o pracę

Biuro w samym centrum Krakowa poszukuje osoby na stanowisko Sekretarka.


Do Twoich obowiązków należeć będzie:


  • Bieżąca obsługa biura (odbieranie połączeń przychodzących, obsługa ogólnej skrzynki mailowej firmy, przygotowywanie i wysyłka listów)
  • Wsparcie marketingowe w przygotowywaniu materiałów graficznych we współpracy z agencją reklamową i grafikiem
  • Pomaganie w prowadzeniu firmowych profili na Facebooku
  • Tłumaczenia pisemne z j. angielskiego na polski i odwrotnie
  • Inne zadania zlecone przez zarząd
Wymagamy od Ciebie:
  • dyspozycyjności w tygodniu [praca pon - pt, w godz. 9 - 17] (studenci/studentki ostatnich lat studiów mile widziani
  • znajomości języka angielskiego w stopniu zaawansowanym (min. B2)
  • znajomości pakietu Microsoft Office (Word, Excel)
  • doskonałej organizacji swojego czasu pracy
  • łatwości w nawiązywaniu kontaktów
  • sumienności i zaangażowania
  • dużo pozytywnej energii i zapału :)
Reszty Cię nauczymy!

CV na adres: biuro@maylane.pl