Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Referent ds. Księgowych
MPL Services sp. z o. o. – spółka, która na terenie Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Jana Pawła II Kraków-Balice świadczący usługi gastronomiczne i handlowe, usługi porządkowe w obiektach terminalowych, prowadzący obsługę parkingów i tarasu widokowego oraz przewozu osób i bagażu pod nazwą Kraków Airport Taxi, w związku z dynamicznym rozwojem zaprasza do wzięcia udziału w rekrutacji na st ...
Asystent / Asystentka Zarządu - Office Manager (Kraków Podgórze) z Kraków, zobacz zdjęcie
Asystent / Asystentka Zarządu - Office Manager (Kraków Podgórze)
Nie chcesz pracować w korporacji, potrzebujesz wyzwań i poczucia ciągłego rozwoju poprzez pracę w ciekawym otoczeniu biznesowym, realizację różnorodnych zadań oraz współpracę z kreatywnymi i inspirującymi ludźmi? Jeśli do tego lubisz pracę o charakterze administracyjno-organizacyjnym, chcesz pracować w małym zespole, w fajnym biurze w Krakowie, daj sobie szansę i prześlij do nas CV.OferujemyZatr ...
Asystentka Zarządu
Drukarnia Mellow Sp. z o.o. poszukuje:ASYSTENTKĘ ZARZĄDUMiejsce pracy: Kraków, ul.Zawiła 61Nr ref: I/08/2019Osoba zatrudnionana powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna m. in. za:zarządzanie korespondencją oraz informacjamikoordynację obiegu dokumentówarchiwizację dokumentówzarządzanie kalendarzem Prezesa Zarządu (organizacja spotkań, podróży służbowych)wsparcie administracyjne oraz merytoryczne ...
Asystent / asystentka zarządu - Łagiewniki
Spinvest sp. z o.o. jest krakowską firmą zajmującą się inwestycjami w nieruchomości. Dla naszych klientów wyszukujemy, remontujemy i sprzedajemy mieszkania.Poszukujemy:Asystent / asystentka zarząduZakres obowiązków:- Wsparcie w codziennych działaniach zarządu- Koordynacja spraw administracyjnych i biurowych (ok. 75% czasu pracy) oraz praca poza biurem (ok. 25% czasu)- Dbałość o p ...
Asystent/ka Biura - Sekretarka w Gastromall Group
Gastromall Group - poszukuje do pracy w biurze osoby na stanowisko :Asystent/ka Biura - Sekretarka Zakres obowiązków:• obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych• obsługa sekretariatu• przygotowanie dokumentacji do działu księgowego• zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura• zaopatrywanie biura w materiały biurowe i socjalne;• wsparcie Zarządu w bieżących zadaniach,• redagowanie pis ...
Pracownik Zespołu Help Desk - praca dla studenta z Kraków, zobacz zdjęcie
Pracownik Zespołu Help Desk - praca dla studenta
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:koordynowanie wycieczek lokalnych z poziomu biura organizowanych do Muzeum Auschwitz-Birkenau oraz Kopalni Soli w Wieliczce,bieżące wsparcie telefoniczne Pilotów Wycieczek oraz Kierowców,kontakt z klientem - udzielanie odpowiedzi na zapytania odnoszące się do organizowanej wycieczki,prowadzenie dokumentacji finansowej,utrzymywanie pozyty ...
Zatrudnię na stanowisko: Asystentka Zarządu / Asystentka Biura
Zatrudnię osobę na stanowisko Asystentka Zarządu / Asystentka Biura Praca w Krakowie na cały etat. Firma zajmuje się księgowością - prowadzi biuro rachunkowe. Zakres obowiązków:Obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych w tym: organizacja i obsługa spotkań biznesowych oraz podróży służbowych, zarządzanie salami konferencyjnymiZarządzanie recepcją firmyWystawianie i wysyłanie fakturProwadzen ...
Więcej ogłoszeń

Sekretarka/Asystentka ds. finansowych  

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania22/07/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyPełny etat
  • Rodzaj umowyUmowa o pracę

Opis stanowiska pracy
Pracownik, którego zatrudnimy odpowiedzialny będzie za wsparcie organizacyjne pracy zarządu, pomoc w pracach księgowo - finansowych, kadrowych, administracyjnych oraz kontaktach z partnerami i klientami przedsiębiorstwa. W tym:


• Przygotowanie dokumentacji i informacji na potrzeby zarządu,
• Organizacja spotkań oraz podróży służbowych,
• Prowadzenie kasy i rozliczeń finansowych,
• Współpraca z działem marketingu,
• Windykacja należności,
• Prowadzenie dokumentacji księgowej,
• Prowadzenie dokumentacji personalnej,


Wymagania
• Inicjatywa, zaangażowanie w pracę oraz otwartość na nowe doświadczenia,
• Zdolności interpersonalne oraz łatwość nawiązywania kontaktów,
• Biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności programów MS Excel, MS Word, MS Power Point, Outlook,
• Elastyczność i dyspozycyjność,
• Umiejętności redagowania pism, dokumentów itp.,
• Doświadczenie w pracy biurowej,
• Zaangażowania w wykonywaną pracę,
• Umiejętności pracy pod presją czasu.

ESC SA(Zobacz więcej ogłoszeń)Użytkownik od 01-2011