Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Pracownik biurowy - Modlniczka k/Krakowa z Kraków, zobacz zdjęcie
Pracownik biurowy - Modlniczka k/Krakowa
Firma Master Martini Polska Sp. z o.o. poszukuje:Kandydata na Stanowisko : Pracownik biurowyMiejsce pracy: Modlniczka k/KrakowaWymagania:wykształcenie min. średniedobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Officeznajomość obsługi urządzeń biurowychumiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzłysamodzielność, inicjatywa, rzetelnośćmile widziana znajomość języka angiels ...
Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego, google adwords
Firma zajmująca się sprzedażą materiałów wykończenia wnętrze poszukuje Specjalisty ds. obsługi sklepu internetowego.Miejsce pracy: Węgrzce (północ Krakowa)Godziny pracy: 9:00-17:00 Opis stanowiska:Udzielanie profesjonalnej i rzetelnej informacji w odpowiedziach na mailowe pytania Klientów na temat m.in. statusu zamówień, dostępności produktów, szczegółów dotyczących asortymentu dostępnego w sklepi ...
Asystent/Asystentka z językiem niemieckim
Firma budowlana specjalizująca się w budownictwie jednorodzinnym poszukuje ASYSTENTKI /ASYSTENTA Z JĘZYKIEM NIEMIECKIMDo Twoich zadań będzie należało: - codzienna korespondencja w języku niemieckim dotycząca spraw bieżących i księgowych - wsparcie działu sprzedaży w codziennym kontakcie z klientem - wsparcie działu zakupów i współpraca z dostawcami zagranicznymi - wsparcie procesó ...
OFFICE MANAGER z Kraków, zobacz zdjęcie
OFFICE MANAGER
Krakowska Pracownia MONOstudio Inwestycje pod klucz zatrudni na stanowiskoOFFICE MANAGER I SPECJALISTA DS. SOCIAL MEDIA - osoba kierująca pracą biura, odpowiedzialna za kontakt i podtrzymywanie stałych relacji z klientami w szczególności do zakresu obowiązków należeć będą: prowadzenie kalendarza spotkańobsługa klientów podczas spotkańprzygotowywanie umów i protokołów odbioru do p ...
Specjalista ds. e-commerce na rynku niemieckim ecommerce NIEMIECKI
Poszukujemy Specjalista ds. e-commerce na rynku niemieckimMiejsce wykonywania pracy: Mogilany Twoje zadania na tym stanowisku pracy:tworzenie aukcji/ofert na platformach Amazon, eBay,opieka nad atrakcyjnością i aktualnością oferty w marketplace’ach,tworzenie opisów produktów, ofert oraz ich ciągłe udoskonalanie, aktualizowanie i optymalizacja pod kątem wyszukiwarek,kompleksowa obsługa sprzedaży n ...
Asystent do spraw prawnych i obsługi klienta
Asystent do spraw prawnych i obsługi klientaWymagania:- znajomość budowy aktów prawnych,- umiejętność wyszukiwania i analizy przepisów prawnych,- punktualność,- komunikatywność, - znajomość programów typu excel, word,- właściwe wywiązywanie się z ustalonych zadań,- mile widziana znajomość ustaw: Prawo upadłościowe, Kodeks cywilny, Kodeks spółek handlowych.Firma oferuje:Praca w Kancelarii LUCRUMSt ...
Drukarnia sitodrukowa Printgood s.c. w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje:
Pracownika administracyjno-biurowegoMiejsce pracy: Kryspinów 1, tuż za granicą Krakowa, dojazd MPK, przystanek 150m od firmy.Zadania:Przyjmowanie zleceń produkcyjnychWstępne planowanie produkcjiKontakt ze zleceniodawcamiWeryfikacja poprawności przesłanych zamówieńKontrola realizacji zamówień Wymagania:Wykształcenie minimum średnieUmiejętność obsługi komputera oraz programu poczty (thunderbird, out ...
Więcej ogłoszeń

Rejestratorka Medyczna 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania24/05/2020
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przezOsoba prywatna
  • Rodzaj pracyPełny etat

Poszukujemy pracownika recepcji centrum ginekologicznego cechującego się wysoką kulturą osobistą, empatią, chęcią do pracy i miłą aparycją


Obowiązki:

– odbieranie telefonów,

– umawianie pacjentów na wizyty,

– zakładanie dokumentacji medycznej,

– obsługa kasy fiskalnej,

– obsługa poczty elektronicznej,

– utrzymanie czystości w miejscu pracy,

– dbanie o dobry przekaz informacji w zespole

– wystawianie dokumentów (faktur, zaświadczeń..)


Wymagania:

– dyspozycyjność

– życzliwe podejście do pacjenta,

– doskonała organizacja pracy,

– znajomość obsługi komputera,

– znajomość obsługi urządzeń biurowych,

– łatwość nawiązywania kontaktów,

– umiejętność pracy w stresie,

– znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,


Mile widziane studentki studiów zaocznych