Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Asysten/ka Prezesa Zarządu z Krakow, zobacz zdjęcie
Asysten/ka Prezesa Zarządu
click communityagencja social media “click community”, oferuje pracę na stanowisku:Asystent(ka) Rahima Blaka Prezesa ZarząduCzym się będziesz zajmować:zapewnieniem kompleksowego i profesjonalnego wsparcia Prezesa Zarządu zarówno w sprawach służbowych jak i prywatnychorganizacją spotkań biznesowych i okolicznościowych , imprez oraz podróży służbowych i prywatnych Zarząduwspółpracą z Office Manager ...
Specjalista ds sprzedaży i obsługi klienta
Duża firma cateringowa z Krakowa w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osób do współpracy w zakresie ofertowania i sprzedaży usług cateringowych.Zakres obowiązków:Przygotowywanie ofert cenowychAnalizowanie dokumentacjiPrzygotowywanie pytań do zamawiającego i analiza odpowiedziNawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientamiWysyłanie zapytań ofertowychAnaliza ofert i sporządzanie zestawieńPro ...
Mailowa obsługa pasażerów Flixbus w j. niemieckim - praca w biurze! z Krakow, zobacz zdjęcie
Mailowa obsługa pasażerów Flixbus w j. niemieckim - praca w biurze!
Armatis-LC jest francuską firmą specjalizującą się w zarządzaniu relacjami z Klientem na odległość, działającą w Europie i Afryce Północnej. W ciągu ostatnich 25 lat działalności zdobyliśmy uznanie Klientów z różnych branż.W związku z naszym dynamicznym rozwojem poszukujemy nowych współpracowników.Dołącz do naszego międzynarodowego zespołu i zostań: Specjalistą ds. mailowej obsługi pasażerów Flixb ...
Specjalista ds administracyjnych
Firma krakowska o ugruntowanej pozycji zatrudni pracownika na stanowisko:Specjalista ds. administracyjnych Opis stanowiska i zakres obowiązków: 1. obsługa sekretariatu 2. zarządzanie korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą, 3. wykonywanie czynności administracyjno-biurowych, 4. tłumaczenie dokumentów 5. przygotowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązują ...
Praca biurowa - Referent ds. Pracowniczych, członkowskich i administracji
Spółdzielnia Mieszkaniowa "ODJ" Kraków, ul. Łobzowska 57 poszukuje na czas określony na zastępstwo od dnia 01.07.2019 r. do 02.07.2020 r. pracownika na stanowisko: Referent ds. Pracowniczych, Członkowskich, Administracji. Czas pracy Referenta: od 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątkudo obowiązków należy:- obsługa sekretariatu,- prowadzenie spraw członkowskich, pracowniczych, administracy ...
Analityk ds. danych
Analityk danychFirma działająca w obszarze handlu detalicznego zatrudniająca ponad 300 pracowników w związku z intensywnym rozwojem firmy i stałym polepszaniem jakości świadczonych usług poszukuje osoby na stanowisko analityka danych odpowiedzialnego m.in.: za administrowanie danymi wewnętrznymi firmy, cykliczne przygotowanie raportów i analiz oraz usprawnianie istniejących procesów raportowania.Z ...
Pracownik Biurowy z Krakow, zobacz zdjęcie
Pracownik Biurowy
PROGENIS Sp. z o.o.PROGENIS Bank Komórek Macierzystychwww.progenis.plInnowacyjność, wiedza i doświadczenie.PROGENIS Bank Komórek Macierzystych jest jednym z najbardziej doświadczonych i najdłużej funkcjonujących banków krwi pępowinowej na rynku polskim.Obecnie PROGENIS poszukuje pracownika na stanowisko:PRACOWNIK BIUROWYMiejsce pracy: KrakówDo głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowis ...
Więcej ogłoszeń

Referent ds. administracji z elementami księgowości

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 13/05/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Firma/Agencja
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Umowa o pracę

Firma Equilibrium Sp. z o.o., której nowe biuro mieści się w Krakowie (31-039) przy ul. Dietla 50, założyło 10 lat temu dwoje wspólników. Oprócz oczywistego celu gospodarczego, przyświecał im cel drugi, nie mniej ważny. Stworzyć firmę inną od tych, w których dotąd pracowali. Opartą na szacunku do pracownika i wzajemnym zaufaniu. Firmę, w której problemy rozwiązywane są wspólnie i na której funkcjonowanie każdy pracownik ma wpływ.

Aktualnie poszukujemy: REFERENTA DS. ADMINISTRACJI I KSIĘGOWOŚCI

Co oferujemy?

Komfortowe miejsce pracy:

  • biuro położone w ścisłym centrum Krakowa;
  • parking na ulicy przy budynku, przystanki tramwajowe nieopodal;
  • dziedziniec wewnętrzny wyposażony w stojaki dla rowerów;
  • bliskie sąsiedztwo stacji rowerów miejskich (Stradom, ul. Dietla);
  • estetyczne i przestronne biuro z dużym tarasem;
  • zaplecze socjalne wyposażone m.in. w lodówkę, mikrofalę i ekspres do kawy;
  • młody i przyjacielski zespół;
  • wsparcie od bardziej doświadczonych pracowników;
  • stały dostęp do materiałów dydaktycznych, w tym wydawnictw podatkowych w wersji papierowej i elektronicznej.


Przejrzyste zasady:

  • umowa o pracę;
  • czterdziestogodzinny tydzień pracy;
  • terminowe wypłaty;
  • wynagrodzenie odpowiadające posiadanym kompetencjom;
  • możliwość pracy na część etatu (także w oparciu o umowę zlecenie).


Bonusy:

  • cykliczne spotkania integracyjne jak np. kręgle czy bilard;
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne;
  • dofinansowanie do kierunkowych studiów podyplomowych lub kursów;
  • dofinansowanie do okularów;
  • premie uznaniowe;
  • pakiety medyczne.


Czego wymagamy?

  • bardzo dobrej umiejętności obsługi komputera w tym znajomości pakietu MS Office;
  • dobrej znajomości języka angielskiego lub rosyjskiego;
  • umiejętności redagowania pism;
  • bardzo dobrej organizacji pracy;
  • wysokiej kultury osobistej i językowej;
  • komunikatywności i zaangażowania;
  • chęci uczenia się i podnoszenia kwalifikacji.


Mile widziane też będą:

  • osoby studiujące na kierunku rachunkowość;
  • znajomość dodatkowego języka obcego;
  • znajomość programu CDN OPTIMA.

Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesyłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) zawierających klauzulę: "Wyrażam świadomą i dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Equilibrium Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (31-039), przy ul. Dietla 50, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko REFERENTA DS. ADMINISTRACJI I KSIĘGOWOŚCI oraz w celu wykorzystania ich na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych na podobne stanowiska pracy w spółce Equilibrium Sp. z o. o. przez okres 6 miesięcy. Mam świadomość, że niniejszą zgodę mogę wycofać w dowolnym momencie. W takim przypadku moje dane zostaną usunięte z bazy danych Equilibrium Sp. z o.o. i nie będą dłużej przetwarzane".

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi jedynie na wybrane oferty.

Jednocześnie informujemy, że Administratorem danych pozyskanych w wyniku odpowiedzi na powyższe ogłoszenie rekrutacyjne jest: Equilibrium Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dietla 50, 31-039 Kraków.
Dane osobowe będą przetwarzane w celu zatrudnienia w Equilibrium Sp. z o.o. na stanowisku REFERENTA DS. ADMINISTRACJI I KSIĘGOWOŚCI.

Pełna informacja odnośnie przetwarzania danych osobowych znajduje się pod adresem:
http://equilibrium.com.pl/oferta-pracy-referent-3.html