Referent ds. administracji i księgowości 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania31/08/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyPełny etat
  • Rodzaj umowyUmowa o pracę

Firma Equilibrium Sp. z o.o., której biuro mieści się w Krakowie (31-039) przy ul. Dietla 50, założyło 11 lat temu dwoje wspólników. Oprócz oczywistego celu gospodarczego, przyświecał im cel drugi, nie mniej ważny. Stworzyć firmę inną od tych, w których dotąd pracowali. Opartą na szacunku do pracownika i wzajemnym zaufaniu. Firmę, w której problemy rozwiązywane są wspólnie i na której funkcjonowanie każdy pracownik ma wpływ.

Aktualnie poszukujemy: REFERENTA DS. ADMINISTRACJI I KSIĘGOWOŚCI

Co oferujemy?
Komfortowe miejsce pracy:

  • biuro położone w ścisłym centrum Krakowa;
  • parking na ulicy przy budynku, przystanki tramwajowe nieopodal;
  • dziedziniec wewnętrzny wyposażony w stojaki dla rowerów;
  • bliskie sąsiedztwo stacji rowerów miejskich (Stradom, ul. Dietla);
  • estetyczne i przestronne biuro z dużym tarasem;
  • zaplecze socjalne wyposażone m.in. w lodówkę, mikrofalę i ekspres do kawy;
  • młody i przyjacielski zespół;
  • wsparcie od bardziej doświadczonych pracowników;
  • stały dostęp do materiałów dydaktycznych, w tym wydawnictw podatkowych w wersji papierowej i elektronicznej.

Przejrzyste zasady:

  • umowa o pracę;
  • czterdziestogodzinny tydzień pracy;
  • terminowe wypłaty;
  • wynagrodzenie odpowiadające posiadanym kompetencjom;
  • możliwość pracy na część etatu (także w oparciu o umowę zlecenie).

Bonusy:

  • cykliczne spotkania integracyjne jak np. kręgle czy bilard;
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne;
  • dofinansowanie do kierunkowych studiów podyplomowych lub kursów;
  • dofinansowanie do okularów;
  • premie uznaniowe;
  • pakiety medyczne.

Czego wymagamy?

  • bardzo dobrej umiejętności obsługi komputera w tym znajomości pakietu MS Office;
  • dobrej znajomości języka angielskiego lub rosyjskiego;
  • umiejętności redagowania pism;
  • bardzo dobrej organizacji pracy;
  • wysokiej kultury osobistej i językowej;
  • komunikatywności i zaangażowania;
  • chęci uczenia się i podnoszenia kwalifikacji.

Mile widziane też będą:

  • osoby studiujące na kierunku rachunkowość;
  • znajomość dodatkowego języka obcego;
  • znajomość programu CDN OPTIMA.

Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesyłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) zawierających klauzulę: "Wyrażam świadomą i dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Equilibrium Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (31-039), przy ul. Dietla 50, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko REFERENTA DS. ADMINISTRACJI I KSIĘGOWOŚCI oraz w celu wykorzystania ich na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych na podobne stanowiska pracy w spółce Equilibrium Sp. z o. o. przez okres 6 miesięcy. Mam świadomość, że niniejszą zgodę mogę wycofać w dowolnym momencie. W takim przypadku moje dane zostaną usunięte z bazy danych Equilibrium Sp. z o.o. i nie będą dłużej przetwarzane".
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi jedynie na wybrane oferty.

Jednocześnie informujemy, że Administratorem danych pozyskanych w wyniku odpowiedzi na powyższe ogłoszenie rekrutacyjne jest: Equilibrium Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dietla 50, 31-039 Kraków.
Dane osobowe będą przetwarzane w celu zatrudnienia w Equilibrium Sp. z o.o. na stanowisku REFERENTA DS. ADMINISTRACJI I KSIĘGOWOŚCI.

Pełna informacja odnośnie przetwarzania danych osobowych znajduje się pod adresem:
http://equilibrium.com.pl/oferta-pracy-referent-3.html

Dołącz plik(maksymalnie 2MB)
Przesyłanie
[Usuń]
Klikając "Wyślij", wyrażasz zgodę na nasze Zasady korzystania i Politykę prywatności oraz zgadzasz się na otrzymywanie naszych newsletterów i ofert promocyjnych.
Dodaj do Zachowanych
 Porady Bezpieczeństwa - Twoje bezpieczeństwo jest dla nas ważne, zachęcamy do zachowania czujności. Dowiedz się więcejZgłoś ogłoszenie
Kraków
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Obsługa biura - Administracja
W związku z rozwojem firmy działającej na rynku administrowania nieruchomościami poszukujemy osoby zaangażowanej, odpowiedzialnej, kreatywnej, lubiącej wyzwania i dynamiczną pracę.:w Biurze AdministracjiUmowa ZLECENIERejon Nowej HutyOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:· Prace administracyjne biura (m. in. kontrolę przepływu dokumentacji, faktur,umów)· ...
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA w Dziale Customer Care
Billbird S.A., część międzynarodowej korporacji IGT, lidera w projektowaniu oraz dostarczaniu innowacyjnych systemów loteryjnych, poszukuje:SPECJALISTY DS. OBSŁUGI KLIENTA w Dziale Customer CareNr. ref. CC/9/2019Główne zadania obejmują:- obsługę zgłoszeń przychodzących ze wszystkich kanałów komunikacji (telefon, mail, inne),- rozwiązywanie prostych problemów technicznych, przyjmowanie reklamacji, ...
Pracownik Biurowy z Kraków, zobacz zdjęcie
Pracownik Biurowy
PROGENIS Sp. z o.o.PROGENIS Bank Komórek Macierzystychwww.progenis.plInnowacyjność, wiedza i doświadczenie.PROGENIS Bank Komórek Macierzystych jest jednym z najbardziej doświadczonych i najdłużej funkcjonujących banków krwi pępowinowej na rynku polskim.Obecnie PROGENIS poszukuje pracownika na stanowisko:PRACOWNIK BIUROWYDo głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:ko ...
Handlowiec - stolarka budowlana otworowa - Francja z Kraków, zobacz zdjęcie
Handlowiec - stolarka budowlana otworowa - Francja
L'entreprise Polishinterios SC a été créé il y a plus de 10 ans et elle s'occupe de la production et de la vente des menuiserie de bâtiment, surtout de la fenestration.En ce moment, on est à la recherche d'une personne qui pourrait travailler dans notre bureau à Cracovie et tant que commerçant.Une très bonne connaissance de la langue française est obligatoire.La connaissance de la lang ...
Pracownik biurowy Skawina k.Krakowa
Firma Fashion Trends Group poszukuje pracownika do pracy biurowej na stanowisko obsługi zwrotów Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 lub praca zmianowa ( do ustalenia)Miejsce pracy: FTG ul. Krakowska 87, SkawinaObowiązki:Prace administracyjno-biurowewprowadzanie korekt do systemu kontrola przepływu zwrotówDbanie o prawidłowy obieg dokumentówWymagania:Bardzo dobrej umiejętno ...
Asystent Kierownika Projektów Tłumaczeniowych z Kraków, zobacz zdjęcie
Asystent Kierownika Projektów Tłumaczeniowych
Miejsce pracy: KrakówLocalization Care Sp. z o.o. Sp. k, krakowska firma specjalizująca się w usługach z zakresu tłumaczeń, lokalizacji i copywritingu poszukuje osoby zainteresowanej pracą na stanowisku Asystenta Kierownika Projektów Tłumaczeniowych.Usługi firmy dostarczane są na wszystkie światowe rynki, a praca w młodym, dynamicznym i profesjonalnym zespole może być źródłem dużej satysfakcji.Nie ...
Grafik kreatywny
GRAFIK KREATYWNYNr. ref: G/09/2019 Grupa Mellow poszukuje zdolnego, kreatywnego i sumiennego grafika komputerowego. W skład Grupy wchodzi Drukarnia Mellow (20 lat doświadczenia na rynku), portal www.drukujto.pl, Alboomer oraz Alboomer PRO.Twoje zadania to przede wszystkim kreacja: web design (budowanie portalu DrukujTo), projektowanie newsletterów, mailingów, przygotowanie szablonów graficznych w ...
Więcej ogłoszeń