Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Pracownik Sekretariatu/Sekretarka/Asystentka - Kancelaria notarialna centrum Krakowa ul.Piłsudskiego z Krakow, zobacz zdjęcie
Pracownik Sekretariatu/Sekretarka/Asystentka - Kancelaria notarialna centrum Krakowa ul.Piłsudskiego
Wymagania:1. doświadczenie minimum 1 rok w prowadzeniu sekretariatu w kancelarii prawnej lub na podobnym stanowisku2. biegła znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, prowadzenie elektronicznego repertorium3. umiejętności obsługi urządzeń biurowych4. umiejętność redagowania pism i dokumentów5. znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym6. bardzo dobra organizacja pracy własnej ...
Praca biurowa - administracja rejon Nowej Huty
Opis stanowiska pracyFirma administracji nieruchomości z siedzibą w Krakowie o ugruntowanej pozycji rynkowej.Obecnie poszukuje kandydata/ki na stanowiskoAdministrator/ka NieruchomościMiejsce pracy: Kraków ZAKRES OBOWIĄZKÓW:Kompleksowa obsługa biuraOrganizacja i obsługa zebrań oraz spotkań Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacjiRealizacj ...
Praca dla sekretarki
Do naszego biura w Krakowie poszukujemy osoby na stanowisko sekretarki. Opis stanowiska: -kompleksowa obsługa sekretariatu firmy -obsługa połączeń przychodzących i wychodzących -nadzór nad obiegiem korespondencji, przesyłek, dokumentów i informacji w firmie -redagowanie pism -sprawowanie pieczy nad aktualnością dokumentów firmowych, ich przechowywanie i archiwacja -p ...
Pracownik biurowy w kancelarii notarialnej
Kancelaria notarialna zatrudni osobę do obsługi sekretariatu. Poszukujemy osoby dyspozycyjnej, uczciwej, samodzielnej i dynamicznej, do której zakresu obowiązków należałoby prowadzenie sekretariatu Kancelarii, w tym prowadzenie wymaganych rejestrów i nadzór nad obiegiem dokumentów. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, w tym znajomość programu RejNet. Wymagania:Wyższe wykształcen ...
Specjalista ds administracyjnych
Firma krakowska o ugruntowanej pozycji zatrudni pracownika na stanowisko:Specjalista ds. administracyjnych Opis stanowiska i zakres obowiązków: 1. obsługa sekretariatu 2. zarządzanie korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą, 3. wykonywanie czynności administracyjno-biurowych, 4. tłumaczenie dokumentów 5. przygotowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązują ...
Asystent/Asystentka w Departamencie Sprzedaży
Z uwagi na realizowane obecnie inwestycje w Krakowie oraz plany związane z nowymi projektami, poszukujemy kandydatów na stanowisko Asystent/Asystentka w Departamencie Sprzedaży Zakres obowiązków: prowadzenie i obsługa sekretariatuzarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą organizacja obiegu dokumentów i właściwa ich rejestracja oraz archiwizacja (wg. szczegółowych pr ...
stanowisko sekretarza szkoły z podstawą księgowości  z Krakow, zobacz zdjęcie
stanowisko sekretarza szkoły z podstawą księgowości
Szkoła w Nowej Hucie (Osiedle Szkolne) zatrudni osobę na stanowisko sekretarza ze znajomością podstaw księgowości i rachunkowości. Mile widziane również osoby początkujące (studenci) z odbytą praktyką w dziale księgowości. Oczekujemy: dobrej organizacji pracy, komunikatywności i otwartości wobec ludzi - nasz sekretariat jest miejscem przyjaznym, opis stanowiska: wprowadzanie danych do ksiąg pod ...
Więcej ogłoszeń

Praca w sekretariacie

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 25/04/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Firma/Agencja
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Umowa o pracę

Do centrali Spółki poszukujemy pracownika sekretariatu.

Opis stanowiska:

- kompleksowa organizacja pracy sekretariatu - korespondencja, obsługa urządzeń biurowych

- obsługa połączeń telefonicznych oraz poczty firmowej

- dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów

- zarządzanie kalendarzem spotkań

- organizacja podróży służbowych

- archiwizacja dokumentów

- inne bieżące sprawy administracyjne.

Wymagania:

- wykształcenie min. średnie (mile widziane wyższe)

- znajomość MS Office

- zdolności interpersonalne i przyjazne usposobienie,

- bardzo dobra organizacja pracy

Oferujemy :

- atrakcyjne wynagrodzenie,

- umowa o pracę lub zlecenie,

- stabilne warunki zatrudnienia,

- możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczenia na życie.