Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Pracownik Administracyjno-Biurowy  z Krakow, zobacz zdjęcie
Pracownik Administracyjno-Biurowy
Firma krakowska o ugruntowanej pozycji działająca w branży transportowo – turystycznej, posiadająca w portfolio szeroką gamę produktów poszukuje w związku z rozwojem swoich struktur kandydata na stanowisko:Pracownik Administracyjno-Biurowy (Turystyka, Wynajem: Autokarów, Mikrobusów, Vanów i sedanów klasy Premium)Miejsce pracy: Kraków Region: małopolskie Numer referencyjny: PAB-Kraków/małop ...
Praca w biurze, handel, specjalista do spraw sprzedaży z Krakow, zobacz zdjęcie
Praca w biurze, handel, specjalista do spraw sprzedaży
Firma Yukon Transit, działająca na rynku Agro, poszukuję osoby na stanowisko Specjalista ds. Sprzedaży.Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Pozyskiwanie nowych kontrahentów, utrzymywanie i budowanie relacji z obecnymi kontrahentami, kreowanie polityki promocyjnej firmy, reklama, promocja, sprzedaż, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji, ...
Praca w biurze dla studentów z językiem angielskim z Krakow, zobacz zdjęcie
Praca w biurze dla studentów z językiem angielskim
Jesteś osobą towarzyską, która szybko nawiązuje nowe znajomości? Komunikatywność to twoja mocna strona? Znasz bardzo dobrze język angielski? Dołącz do zespołu SeeKrakow jako Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Zagranicznego. Opis stanowiska:obsługa rezerwacji wycieczek,udzielanie informacji i rozwiązywanie problematycznych kwestii,kontakt i współpraca z kontrahentami,utrzymywanie pozytywnych ...
Referent ds.Administracyjno - Biurowych Kraków
Ogólnopolska firma z branży usług porządkowych o ugruntowanej pozycji na rynku poszukuje osoby na stanowisko: Referent ds.Administracyjno - BiurowychMiejsce pracy: KrakówWymagania:• Wykształcenie minimum średnie,• Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Ms Office • Sumienność, dokładność, komunikatywność, samodzielność,• Umiejętność obsługi sprzętu biurowego,• Mile widziane doświadczeni ...
Młodszy Specjalista ds. Kadr z Językiem Niemieckim
INDMONT Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa realizująca zlecenia w przemyśle ciężkim na terenie Niemiec i innych krajów UE poszukuje Pracownika do pracy w siedzibie Firmy w Krakowie, przy ul. Na Barciach 6 na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Kadr z Językiem Niemieckim. Oferujemy • ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się Firmie, prężnie działającej n ...
Praktykantka Praktykant
Rekrutujemy, zatrudniamy i delegujemy opiekunki osób starszych do pracy w Niemczech. Jesteśmy zespołem specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży opiekuńczej. Ponieważ przez lata gromadziliśmy wiedzę na temat rynku opiekuńczego – pracując dla największych agencji pracy w Polsce – możemy dzisiaj podzielić się swoim doświadczeniem z Tobą! Obecnie do naszego z ...
Praca biurowa - administracja
Firma zajmująca się administracyjno- finansową obsługą nieruchomości.Obecnie poszukuje osób do wykonywania n/w prac : zatrudnienie -umowa zlecenieZakres:· osobisty, telefoniczny i e-mailowy kontakt z Klientami,· utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami firmy· obsługę administracyjną nieruchomości· współpracę z dostawcami mediów i usług,· ws ...
Więcej ogłoszeń

Praca biurowa dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych firm na świecie. Praga. Czechy

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 25/03/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Osoba prywatna
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Umowa o pracę

Poszukujemy osób do pracy biurowej w centrum Pragi.

Obecnie rekrutujemy do działów: Logistics, HR, Procurement i IT.

Oferujemy:

- 5 tygodni płatnego urlopu
- atrakcyjne wynagrodzenie
- pakiet relokacyjny
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony
- Home Office
- roczny bilet na przejazdy komunikacja miejska
- Multisport
- rozbudowany program szkoleń na każdym etapie kariery
- kursy jezykowe
- liczne inicjatywy wspierające integrację pracowników
- nowoczesne biuro w centrum Pragi
Oczekujemy:

- znajomość języka angielskiego, polskiego (każdy dodatkowy język będzie atutem),

- doświadczenie w logistyce, HR i obsłudze klienta będzie mile widziane,

- bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office,

- komunikatywność, sumienność,

- zaangażowanie w realizację powierzonych zadań,

- wysoki poziom kultury osobistej, komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.

Jeśli jesteś zainteresowany/a wyślij swoje CV w języku angielskim (antonina.tonicka@gmail.com), a ja Ci prześlę konkretne oferty pracy. Obecnie rekrutujemy do działów: Logistics, HR, Procurement i IT.

Doświadczenie mile widziane, ale nie wymagane.