Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Sekretarka biurowa
ZAKRES OBOWIĄZKÓW NA STANOWISKU: SEKRETARKA rejestracja i organizacja wizyt gości oraz ich przyjmowanieodbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich, rejestracja korespondencjirezerwacja sali konferencyjnejprowadzenie kalendarza spotkańmonitorowanie stanu zaopatrzenia biura i zamawianie/kupowanie artykułów spożywczych oraz biurowychwspółorganiza ...
Pracownik administracyjno-biurowu / Asystent biura
Firma działająca w sektorze zarządzania nieruchomościami poszukuje pracownika do biura na stanowisko administracyjno-biurowe, w charakterze asystenta biura. Jeżeli zainteresuje Cię nasza oferta, napisz, zaprosimy Cię na rozmowę kwalifikacyjną. Pierwszy proces rekrutacji odbywa się na podstawie przesłanych aplikacji, dlatego informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Jesteśmy ...
Poszukujemy Głównej Asystentki/ta ds. wsparcia Biura Obsługi Klienta w Agencji Nieruchomości z Kraków, zobacz zdjęcie
Poszukujemy Głównej Asystentki/ta ds. wsparcia Biura Obsługi Klienta w Agencji Nieruchomości
Palace Group Sp. z o.o. Sp.K. jest firmą o ugruntowanej pozycji na rynku. Działamy w branży wynajmu i sprzedaży nieruchomości od 2009 roku, specjalizujemy się w pośrednictwie i doradztwie w obrocie nieruchomościami na terenie Krakowa, rozwijamy rynki: Warszawy, Łodzi, Poznania i Wrocławia.Poszukujemy kreatywnej osoby na stanowisko:Stażysta/Asystentka/Asystent Biura Obsługi KlientaPłatny stażMiejsc ...
Młodszy Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta z Kraków, zobacz zdjęcie
Młodszy Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta
PROGENIS Bank Komórek Macierzystychwww.progenis.plInnowacyjność, wiedza i doświadczenie.PROGENIS Bank Komórek Macierzystych jest jednym z najbardziej doświadczonych i najdłużej funkcjonujących banków krwi pępowinowej na rynku polskim.Obecnie PROGENIS poszukuje pracownika na stanowisko:Młodszy Specjalista ds. Administracji i Obsługi KlientaDo głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku ...
Asystentka Biura Nieruchomości - PŁATNY STAŻ z Kraków, zobacz zdjęcie
Asystentka Biura Nieruchomości - PŁATNY STAŻ
Palace Group Sp. z o.o. Sp. K. jest firmą, która z sukcesem działa na krakowskim rynku od 2009 roku. Jesteśmy ekspertami w zakresie pośrednictwa i doradztwa w obrocie nieruchomościami. Rozwijamy swoją działalność także w innych dużych miastach Polski. Tworzymy miejsce pracy o wyjątkowym klimacie. Aktualnie poszukujemy osoby o ponadprzeciętnych walorach osobowych, która wesprze nas jako: ...
Biuro tłumaczeń Alingua zatrudni na stanowisko Specjalisty w Dziale Obsługi Klienta z Kraków, zobacz zdjęcie
Biuro tłumaczeń Alingua zatrudni na stanowisko Specjalisty w Dziale Obsługi Klienta
Alingua – jako biuro tłumaczeń działające w centrum Krakowa od ponad 9 lat wspieramy naszych klientów przekładami we wszystkich językach świata. Nasz sukces zawdzięczamy niezmiennej jakości tłumaczeń oraz dbaniu o relacje z naszymi klientami, które oparte są na zaufaniu. Jest to możliwe tylko dzięki współpracy całego zespołu Alingua, składającego się z ludzi odpowiedzialnych, zaangażowanych ...
Pracownik biurowy (wymagane orzeczenie o niepełnosprawności) z Kraków, zobacz zdjęcie
Pracownik biurowy (wymagane orzeczenie o niepełnosprawności)
Matex Transport to międzynarodowa firma działająca w branży logistycznej.Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:Asystent Działu Floty/ Pomocnik Biurowy Obowiązki na stanowisku:wsparcie działu floty w bieżących zadaniach,archiwizacja dokumentów,wprowadzanie danych związanych z flotą samochodową do systemu,praca z dokumentacją transportową CMR oraz innymi dokumentami. Oferujemy:zatrudnienie w o ...
Więcej ogłoszeń

Poszukujemy osoby na stanowisko Asystenta 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania25/09/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyPół etatu
  • Rodzaj umowyUmowa zlecenie

Montrose Software (Polska) Sp. z o.o.


Montrose Software (Polska) Sp. z o.o. jest dynamicznie rozwijającą się spółką z branży IT. Poszukujemy dyspozycyjnej osoby na stanowisko asystenta/asystentki biura.


Forma zatrudnienia: umowa zlecenie

Wynagrodzenie: stawka godzinowa 15zł netto/h

Wymiar czasu pracy: pomiędzy 20h - 25h/ tygodniowo


Wymagane:


j. angielski - płynny

Znajomość Google Docs

Znajomość MS Office


Co będzie należało do obowiązków osoby na tym stanowisku:


Poszukujemy energicznej, optymistycznej osoby, która zajmie się organizacyjnymi aspektami funkcjonowania biura:

  • Zaopatrywanie biura w niezbędne produkty

  • Organizacja podróży służbowych

  • Codzienne zamawianie lunchów dla około 20 osób

  • Organizacja eventów firmowych

  • Obsługa telefoniczna biura

  • Witanie gości

  • Odbieranie dostaw kurierskich

  • Dbanie o schludny wygląd biura

  • Inne obowiązki zlecone przez przełożonych w ramach potrzeb

Oferujemy:

  • Eventy firmowe

  • Śniadania, lunche itp.

  • Klimatyzowane biuro

  • Stojąco/ siedzące biurka

  • Budżet treningowy

  • Budżet na aktywność sportową

  • Lekcje angielskiego

  • Wygodne pufy do siedzenia

  • PlayStation 4

  • Nintendo Switch

  • Mata do yogi, drążek do podciągania itp.


Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje i jednocześnie informujemy, że będziemy się kontaktować tylko z osobami wybranymi do kolejnego etapu rekrutacyjnego.


Jeśli jesteś zainteresowany/ zainteresowana aplikuj. Proszę o zawarcie w CV poniższej kaluzuli:


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).



Maria (Zobacz więcej ogłoszeń)Użytkownik od 08-2019