Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Asystent/asystentka Zarządu do spraw finansowych i organizacyjnych
Fundusz Hipoteczny Yanok Sp. z o.o. zatrudni osobę na stanowisko asystentki/asystenta Zarządu ds. finansowych i organizacyjnych.Jesteśmy firmą z branży finansowej i nieruchomościowej odnoszącą znaczne sukcesy. Zatrudniamy wyjątkowych pracowników, pozytywnych i kreatywnych. Jeśli szukasz pracy w zespole ludzi lubiących się i wspierających, to zapoznaj się wpierw z naszą działalnością na stronac ...
Asystentka zarządu / asystentka biura
Zatrudnię osobę na stanowisko Asystentka Biura Praca w Krakowie na cały etat. Firma zajmuje się księgowością - prowadzi biuro rachunkowe. Zakres obowiązków:Obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych w tym: organizacja i obsługa spotkań biznesowych, skanowanie dokumentówObsługa recepcji firmyProwadzenie korespondencji z KlientamiNadawanie oraz odbieranie pocztyPrzygotowanie ofert dla Klientó ...
Pracownik administracyjno-biurowy z Kraków, zobacz zdjęcie
Pracownik administracyjno-biurowy
Nie chcesz pracować w korporacji i być anonimowym pracownikiem? Nie chcesz wykonywać nudnych i powtarzalnych zadań bez możliwości wpływu na ich formę? Myślisz o pracy na indywidualnym stanowisku w młodym i ambitnym zespole? Chcesz mieć możliwość wpływu na rozwój firmy i jej sukcesy? Zapraszamy do pracy w Huzar Power!Czeka na Ciebie młody i ambitny zespół inżynierów, którzy z pasją myślą o kolei. Ś ...
POSZUKIWANY PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY z Kraków, zobacz zdjęcie
POSZUKIWANY PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
Firma z branży motoryzacyjnej zatrudni pracownika administracyjno-biurowegoOpis stanowiska:• Współpraca przy tworzeniu i wdrażaniu procesów oraz procedur• Przygotowywanie zestawień, raportów• Współpraca z innymi działami• Realizacja dodatkowych zadań wnikających z bieżących potrzeb• Kontakt z instytucjami, dostawcami oraz Klientami firmy• Dbanie o wizerunek firmyWymagania:• Doświadczenie na podobn ...
Poszukujemy Głównej Asystentki/ta ds. wsparcia Biura Obsługi Klienta w Agencji Nieruchomości z Kraków, zobacz zdjęcie
Poszukujemy Głównej Asystentki/ta ds. wsparcia Biura Obsługi Klienta w Agencji Nieruchomości
Palace Group Sp. z o.o. Sp.K. jest firmą o ugruntowanej pozycji na rynku. Działamy w branży wynajmu i sprzedaży nieruchomości od 2009 roku, specjalizujemy się w pośrednictwie i doradztwie w obrocie nieruchomościami na terenie Krakowa, rozwijamy rynki: Warszawy, Łodzi, Poznania i Wrocławia.Poszukujemy kreatywnej osoby na stanowisko:Stażysta/Asystentka/Asystent Biura Obsługi KlientaPłatny stażMiejsc ...
Młodszy Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta  z Kraków, zobacz zdjęcie
Młodszy Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta
PROGENIS Bank Komórek Macierzystychwww.progenis.plInnowacyjność, wiedza i doświadczenie.PROGENIS Bank Komórek Macierzystych jest jednym z najbardziej doświadczonych i najdłużej funkcjonujących banków krwi pępowinowej na rynku polskim.Obecnie PROGENIS poszukuje pracownika na stanowisko:Młodszy Specjalista ds. Administracji i Obsługi KlientaDo głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku ...
Biuro tłumaczeń Alingua zatrudni na stanowisko Specjalisty w Dziale Obsługi Klienta z Kraków, zobacz zdjęcie
Biuro tłumaczeń Alingua zatrudni na stanowisko Specjalisty w Dziale Obsługi Klienta
Alingua – jako biuro tłumaczeń działające w centrum Krakowa od ponad 9 lat wspieramy naszych klientów przekładami we wszystkich językach świata. Nasz sukces zawdzięczamy niezmiennej jakości tłumaczeń oraz dbaniu o relacje z naszymi klientami, które oparte są na zaufaniu. Jest to możliwe tylko dzięki współpracy całego zespołu Alingua, składającego się z ludzi odpowiedzialnych, zaangażowanych ...
Więcej ogłoszeń

Poszukiwany Asystent Biurowy 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania03/11/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyPełny etat
  • Rodzaj umowyUmowa o pracę

Firma z branży motoryzacyjnej zatrudni Asystenta Biurowego


Opis stanowiska:

· Współpraca przy tworzeniu i wdrażaniu procesów oraz procedur

· Przygotowywanie zestawień, raportów

· Współpraca z innymi działami

· Realizacja dodatkowych zadań wnikających z bieżących potrzeb

· Kontakt z instytucjami, dostawcami oraz Klientami firmy

· Dbanie o wizerunek firmy


Wymagania:

· Doświadczenie na podobnym stanowisku

· Doświadczenie w branży motoryzacyjnej lub sprzedaży (mile widziane)

· Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (znajomość innego języka będzie dodatkowym atutem)

· Prawo jazdy kat. B

· Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne

· Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office

· Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu

· Umiejętność koordynowania wielu spraw jednocześnie

· Zaangażowanie

· Łatwość nawiązywania kontaktów

· Gotowość do odbywania podróży służbowych


Oferujemy:

· Zatrudnienie w stabilnej, rodzinnej firmie o wysokich standardach pracy i międzynarodowym zasięgu

· Umowę o pracę

· Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia zawodowego i umiejętności

· Możliwość zdobywania nowych kompetencji

· Przyjazną atmosferę pracy w zespole nastawionym na współpracę


Prosimy o przesyłanie CV wraz ze zdjęciem za pośrednictwem portalu bądź też przesyłanie aplikacji na adres email: info.praca.krk@gmail.com

(Aplikacje bez CV nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji)