Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Asystent/ka Biura - Sekretarka w Gastromall Group
Gastromall Group - poszukuje do pracy w biurze osoby na stanowisko :Asystent/ka Biura - Sekretarka Zakres obowiązków:• obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych• obsługa sekretariatu• przygotowanie dokumentacji do działu księgowego• zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura• zaopatrywanie biura w materiały biurowe i socjalne;• wsparcie Zarządu w bieżących zadaniach,• redagowanie pis ...
Asystent / Asystentka Zarządu - Office Manager (Kraków Podgórze) z Kraków, zobacz zdjęcie
Asystent / Asystentka Zarządu - Office Manager (Kraków Podgórze)
Nie chcesz pracować w korporacji, potrzebujesz wyzwań i poczucia ciągłego rozwoju poprzez pracę w ciekawym otoczeniu biznesowym, realizację różnorodnych zadań oraz współpracę z kreatywnymi i inspirującymi ludźmi? Jeśli do tego lubisz pracę o charakterze administracyjno-organizacyjnym, chcesz pracować w małym zespole, w fajnym biurze w Krakowie, daj sobie szansę i prześlij do nas CV.OferujemyZatr ...
Asystent w kancelarii prawnej
Kancelaria prawna w centrum Krakowa poszukuje osoby na stanowisko asystenta - pracownika administracyjnegoAsystentZakres obowiązków:profesjonalna, bieżąca realizacja zadań z zakresu organizacji pracy prawnika m.in. zarządzanie kalendarzem, organizowanie spotkań, organizacja podróży służbowych;obsługa administracyjna w zakresie prowadzonych projektów;kontakt z urzędami, sądami, kancelariami notaria ...
Referent ds. Księgowych
MPL Services sp. z o. o. – spółka, która na terenie Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Jana Pawła II Kraków-Balice świadczący usługi gastronomiczne i handlowe, usługi porządkowe w obiektach terminalowych, prowadzący obsługę parkingów i tarasu widokowego oraz przewozu osób i bagażu pod nazwą Kraków Airport Taxi, w związku z dynamicznym rozwojem zaprasza do wzięcia udziału w rekrutacji na st ...
Asystent/ka biurowa w Kancelarii Radców Prawnych  z Kraków, zobacz zdjęcie
Asystent/ka biurowa w Kancelarii Radców Prawnych
SMW Legal to grupa prawników o wieloletnim doświadczeniu praktycznym, podbudowanym wiedzą teoretyczną. Kancelaria zajmuje się obsługą przedsiębiorców w pełnym zakresie doradztwa prawnego.Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko asystenta biurowego.Wymagania: - gotowość do podjęcia pracy na cały etat- dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych oraz obsługi MS Office- umiejętność p ...
Asystentka Zarządu
Drukarnia Mellow Sp. z o.o. poszukuje:ASYSTENTKĘ ZARZĄDUMiejsce pracy: Kraków, ul.Zawiła 61Nr ref: I/08/2019Osoba zatrudnionana powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna m. in. za:zarządzanie korespondencją oraz informacjamikoordynację obiegu dokumentówarchiwizację dokumentówzarządzanie kalendarzem Prezesa Zarządu (organizacja spotkań, podróży służbowych)wsparcie administracyjne oraz merytoryczne ...
Recepcjonistkę w pracowni protetycznej zatrudnię
Recepcjonistka w pracowni protetycznej Pracownia protetyczna wraz z rozwojem firmy poszukuje osoby na stanowisko recepcjonistki / recepcjonisty. Zakres obowiązków: - przyjmowanie i wydawanie prac protetycznych (mile widziana znajomość zagadnień protetyki stomatologicznej, wiedza co to jest implant, most, korona, łącznik) - wprowadzanie prac do programu (konieczna dobra znajomość obsługi ...
Więcej ogłoszeń

Osoba do obsługi dziekanatu 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania16/07/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyPełny etat
  • Rodzaj umowyUmowa zlecenie

Ama Film Academy szkoła filmowa w Krakowie poszukuje osoby do obsługi dziekanatu!


Opis stanowiska:

  • bieżąca obsługa sekretariatu szkoły
  • prowadzenie spraw studentów
  • pomoc w organizacji programu zajęć
  • umawianie i potwierdzanie terminów wykładowców

- archiwizacja dokumentów

- obsługa dokumentów szkoły/słuchaczy

- organizacja kalendarza dyrektora

  • umawianie spotkań
  • kontakty z księgowością

Wymagania:

- biegła znajomość obsługi komputera (mile widziana znajomość system MAC OC)

- umiejętność redagowania pism, tworzenia zestawień

- znajomość języka angielskiego
- doświadczenie na podobnym stanowisku

  • mile widziana podstawowa znajomość zagadnień kadrowych i księgowych

- samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy

- umiejętność pracy w zespole


Oferujemy:

- możliwość zdobycia nowych umiejętności i doświadczeń

- pracę w ciekawej, dynamicznie rozwijającej się firmie

- niezbędne narzędzi pracy

- kontakt ze znanymi ludźmi filmu i sztuki

- miłą atmosferę w pozytywnie nastawionym zespole


Osoby zainteresowane pracą prosimy o wysyłanie CV na adres: production@akademiamultiart.pl