Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Administrator/ka nieruchomości
Firma zajmująca się administracyjno- finansową obsługą nieruchomości.Obecnie poszukuje osób do wykonywania n/w prac :zatrudnienie -umowa zlecenieZakres:· osobisty, telefoniczny i e-mailowy kontakt z Klientami,· utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami firmy· obsługę administracyjną nieruchomości· współpracę z dostawcami mediów i usług,· wsp ...
Programista Aplikacji Produkcyjnych
Jesteśmy firmą windykacyjną działającą na rynku FINTECH.Działanie naszych aplikacji produkcyjnych jest warunkiem koniecznym dla sukcesu naszej organizacji.Działamy na rynku polskim i hiszpańskim.W związku z planowanym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:Programista Aplikacji ProdukcyjnychCo będziesz u nas robić?- Brać czynny udział w procesie projektowym i analizie potrzeb użytkowników ...
PRAKTYKANT/PRAKTYKANTKA - DZIAŁ PRAWNY - TACTICA PHARMACEUTICALS SP. Z O.O.
Dział Prawny TACTICA Pharmaceuticals Sp. z o.o.Stanowisko: praktykant/praktykantkaMiejsce pracy: KrakówTermin składania aplikacji: 30.08.2020r.Aplikacje prosimy przesyłać na adres e-mail: rekrutacja@tactica.pl Poszukujemy ambitnej, rzetelnej, łatwo uczącej się osoby celem odbycia 3 miesięcznej, nieodpłatnej praktyki w Dziale Prawnym TACTICA Pharmaceuticals Sp. z o.o. w Krakowie w okresie od 13 ...
Młodszy Specjalista ds. windykacji z językiem hiszpańskim
Opis stanowiska pracy:Budowanie i utrzymywanie stałego kontaktu z klientem (obsługa telefoniczna i korespondencja mailowa) Windykacja i bieżący monitoring spłaty należnościSporządzanie indywidualnych harmonogramów regulacji zadłużeniaAktywny udział w implementacji nowych projektówWspółpraca z działem prawnymOczekujemy:Bardzo dobrej znajomości języka hiszpańskiego (biegłość w mowie i piśmie)Dobrej ...
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM z Kraków, zobacz zdjęcie
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM
ZAGRODA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - eksporter maszyn rolniczych o ugruntowanej od ponad 25 lat pozycji na rynkach całego świata poszukuje do swojego zespołu kandydatów na stanowisko:SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ Z JĘZYKIEM ANGIELSKIMMiejsce pracy: KrakówZakres obowiązków:• bieżąca obsługa klientów zagranicznych • przygotowanie i przedstawianie ofert handlo ...
Asystentka Biura z Kraków, zobacz zdjęcie
Asystentka Biura
Prężnie rozwijająca się firma wielobranżowa F.H.U.GUBEX poszukuje kandydata na stanowisko:Asystentka BiuraOferujemy:Przeszkolenie,Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,Dofinansowanie systemów sportowych,Pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach,Dużą samodzielność, możliwość realizacji własnych pomysłów,Stałe wynagrodzenie,Możliwość rozwoju na wyższe stanowiska,Zniżki pracownicze na ...
Kierownik Sekretariatu Kancelarii
Zakres obowiązków: dbałość o sprawne funkcjonowanie sekretariatu,zapewnienie właściwego przepływu informacji,współpraca z pracownikami kancelarii oraz z księgowością,koordynacja obiegu dokumentów (pism, poczty przychodzącej i wychodzącej),archiwizacja dokumentów - dbanie o wizerunek i wygląd biura,bieżące wsparcie pracowników Kancelarii w codziennej pracy,profesjonalna pomoc w obsłudze klientów.O ...
Więcej ogłoszeń

OFFICE MANAGER 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania19/06/2020
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyPełny etat
  • Rodzaj umowyInne

Krakowska Pracownia MONOstudio Inwestycje pod klucz zatrudni na stanowisko


OFFICE MANAGER I SPECJALISTA DS. SOCIAL MEDIA - osoba kierująca pracą biura, odpowiedzialna za kontakt i podtrzymywanie stałych relacji z klientami w szczególności do zakresu obowiązków należeć będą:

  • prowadzenie kalendarza spotkań
  • obsługa klientów podczas spotkań
  • przygotowywanie umów i protokołów odbioru do podpisu
  • utrzymywanie stałych relacji z klientami /telefonicznie, e-mailowo, w biurze/
  • zaopatrzenie biura i dbałość
  • prowadzenie funpage na Facebook i w innych mediach społecznościowych
  • PR

wymagania:

  • dobra znajomość pakietu MS Office, Exel, Internet
  • umiejętności i predyspozycje księkowe/faktury, obieg dokumentów
  • uporządkowanie, dobra organizacja pracy, precyzyjność, punktualność
  • mile widziane prawo jazdy kat. B czynne
  • mile widziana znajomość programu PS Photoshop lub innego programu graficznego
    • znajomość mediów społecznościowych
    • umiejętność pisania tekstów
    • zainteresowania social media, media, fotografia, PR
    • miła aparycja

    Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez MONOstudio z siedzibą w Krakowie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

    Informujemy, że Administratorem danych jest MONOstudio z siedzibą w Krakowie przy ul. Jemiołuszek 7. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.