Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
HR & Office Manager  z Krakow, zobacz zdjęcie
HR & Office Manager
Jesteśmy dynamicznie rozwijającym się, kreatywnym zespołem specjalistów z branży HR - Chili Traders - Recruitment Agency. Specjalizujemy się w obszarze horeca. Do naszego zespołu szukamy kandydata na stanowisko: HR & Office Manager Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Zarządzanie obiegiem dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników, - Bezpośredni kontakt z klientam ...
Pracownik Obsługi Biura/ Office Manager
Firma informatyczna z Krakowa poszukuje kandydata na stanowisko: Pracownik biurowy Serdecznie zapraszamy do aplikowania dokumentów i dołączenia do kameralnej i przyjacielskiej grupy pracowników. Do zadań pracownika będzie należeć: Zapewnienie funkcjonowania biura zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymiProfesjonalna obsługa i budowanie relacji z klient ...
Asystent/ka Działu Prawnego
Sobiesław Zasada S.A. z siedzibą w Krakowie poszukuje osoby na stanowisko: Asystent/ka Działu Prawnego. Do aplikowania zapraszamy osoby, które studiują na kierunku administracja lub pokrewnym i mają ukończony III rok studiów.Wymagania:znajomość j. ang.;b. dobra znajomość pakietu MS Office;zaangażowanie, profesjonalizm;prawo jazdy kat. B.Obowiązki:przygotowywanie dokumentacji związanej z zakłada ...
Asystentka / Asystent Prezesa Zarządu
Spółka zatrudni na etat Asystentkę/Asystenta Prezesa Zarządu.Miejsce pracy: KrakówOferujemy:wysokie wynagrodzenieciekawą pracęWymagania: • doświadczenie co najmniej 2 letnie (w małym lub w średnim przedsiębiorstwie) • prawo jazdy kat. B – czynne!Od kandydatów oczekujemy odpowiednich cech charakteru: • dokładności, rzetelności, pracowitości • łatwości nawiązywania kontaktów • śmiałoś ...
Referent ds.Administracyjno - Biurowych Kraków
Ogólnopolska firma z branży usług porządkowych o ugruntowanej pozycji na rynku poszukuje osoby na stanowisko: Referent ds.Administracyjno - BiurowychMiejsce pracy: KrakówWymagania:• Wykształcenie minimum średnie,• Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Ms Office • Sumienność, dokładność, komunikatywność, samodzielność,• Umiejętność obsługi sprzętu biurowego,• Mile widziane doświadczeni ...
OD ZARAZ: Office Manager/ Specjalista ds. Sprzedaży w szkole językowej z j. angielskim z Krakow, zobacz zdjęcie
OD ZARAZ: Office Manager/ Specjalista ds. Sprzedaży w szkole językowej z j. angielskim
Lingualand, wiodąca firma szkoleniowa poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku: Office Manager/ Specjalista ds. SprzedażyDo zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie obsługa klienta w procesie sprzedaży i realizacji usług oraz prace administracyjne związane z prowadzeniem dokumentacji szkoły językowej a w szczególności:· prowadzenie zapisów na kursy językowe (program do zarządzania szkołą ję ...
ASYSTENTKA/ ASYSTENT BIURA z Krakow, zobacz zdjęcie
ASYSTENTKA/ ASYSTENT BIURA
Dla naszego Klienta Uznanego przez klientów i partnerów lidera w branży nowoczesnych systemów zabezpieczeń przeciwpożarowych dla obiektów przemysłowych i wielorodzinnych już od 10 lat,poszukujemy kandydatki i kandydatów na stanowisko:ASYSTENTKA/ ASYSTENT BIURAMiejsce pracy: Modlnica koło KrakowaZakres zadań:Prowadzenie bieżących spraw związanych z obsługą kontraktów,Wystawianie faktur sprzedażowyc ...
Więcej ogłoszeń

OFFICE MANAGER & SPECJALISTA SOCIAL MEDIA

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 03/04/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Firma/Agencja
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Umowa o pracę

OFFICE MANAGER I SPECJALISTA DS. SOCIAL MEDIA - osoba kierująca pracą biura, odpowiedzialna za kontakt i podtrzymywanie stałych relacji z klientami w szczególności do zakresu obowiązków należeć będą:

  • prowadzenie kalendarza spotkań
  • obsługa klientów podczas spotkań
  • przygotowywanie umów i protokołów odbioru do podpisu
  • utrzymywanie stałych relacji z klientami /telefonicznie, e-mailowo, w biurze/
  • zaopatrzenie biura i dbałość
  • prowadzenie funpage na Facebook i w innych mediach społecznościowych
  • PR
  • kadry

wymagania:

  • dobra znajomość pakietu MS Office, Exel, Internet
  • mile widziana, ale nieobowiązkowa znajomość programu PS Photoshop lub innego programu graficznego
  • znajomość mediów społecznościowych
  • umiejętność pisania tekstów
  • zainteresowania social media, media, fotografia, PR
  • miła aparycja
  • uporządkowanie, dobra organizacja pracy
  • mile widziane prawo jazdy kat. B czynne

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez MONOstudio z siedzibą w Krakowie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

Informujemy, że Administratorem danych jest MONOstudio z siedzibą w Krakowie przy ul. Jemiołuszek 7. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Info o mono

Projektowanie, aranżacja i architektura WNĘTRZ to główne dziedziny, którymi zajmujemy się w pracowni MONOstudio.

Specjalizujemy się w urządzaniu wnętrz pod klucz. Koordynujemy wówczas całe przedsięwzięcie, osiągając najlepsze efekty. Działamy 3w1 - od projektu, poprzez sprzedaż i dostarczenie wyposażenia po usługi remontowo – budowlane. W naszej pracowni klient może obejrzeć i zakupić materiały najlepszych producentów w najatrakcyjniejszych cenach na rynku. Pracujemy na bazie ustalonego z inwestorem budżetu a także harmonogramu współpracy, dzięki czemu osiągamy zamierzony cel.

Nasza pracownia znajduje się w Krakowie, ale projekty realizujemy na terenie całego kraju oraz za granicą. Obsługujemy cudzoziemców, oferując kompleksowy serwis oraz obsługę w języku angielskim. Pełnimy funkcję inwestora zastępczego, dlatego nasi klienci wiedzą, że ich inwestycja jest w najlepszych rękach.

Od prawie 10 lat realizujemy ok. 100 inwestycji rocznie. Szukamy ambitnych entuzjastów, gwarantując tym samych rozwój zawodowy, ciekawą pracę i miłą atmosferę.