Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Pracownik działu kontaktu - kontakt z rodzicem
Jesteśmy młodym, ambitnym, pełnym energii zespołem. Cenimy sobie dobrą i otwartą atmosferę – u nas praca w zgranym zespole to coś więcej, niż chwytliwy slogan. Lubimy swoją pracę i wierzymy, że to, co robimy, pomaga wielu małym Polakom w utrzymaniu kontaktu z ojczystym językiem. A czym dokładnie się zajmujemy? Tworzymy innowacyjny projekt edukacyjny, którego założeniem jest umożliwienie dziec ...
Asystent / Asystentka Zarządu - Office Manager (Kraków Podgórze) z Kraków, zobacz zdjęcie
Asystent / Asystentka Zarządu - Office Manager (Kraków Podgórze)
Nie chcesz pracować w korporacji, potrzebujesz wyzwań i poczucia ciągłego rozwoju poprzez pracę w ciekawym otoczeniu biznesowym, realizację różnorodnych zadań oraz współpracę z kreatywnymi i inspirującymi ludźmi? Jeśli do tego lubisz pracę o charakterze administracyjno-organizacyjnym, chcesz pracować w małym zespole, w fajnym biurze w Krakowie, daj sobie szansę i prześlij do nas CV.OferujemyZatr ...
Manager / General Manager z Kraków, zobacz zdjęcie
Manager / General Manager
Pracownia florystyczna mieszcząca się w centrum Krakowa poszukuje osoby na stanowisko:Manager / General MenagerPracowałeś w kwiaciarni na stanowisku zarządzającym, a może masz w sobie potencjał i energię, aby prowadzić własną działalność florystyczno-dekoratorską? Jesteś dobrze zorganizowany, odporny na stres, uwielbiasz florystykę, wydarzenia dekoracyjne,nowe projekty,fantastyczne realizacje pełn ...
Doradca majątkowy (podstawa+prowizja) z Kraków, zobacz zdjęcie
Doradca majątkowy (podstawa+prowizja)
Jesteśmy firmą działająca na polskim rynku od 15 lat. Cechą charakterystyczną firmy jest NIEZALEŻNOŚĆ co pozwala wybierać rozwiązania z ponad 300 dostępnych ofert. Naszym celem jest pomoc Klientowi w doborze najlepszych rozwiązań finansowych z zakresu m.in. inwestycji, ubezpieczeń, kredytów, planów emerytalnych, leasingów. Profesjonalizm, rzetelność oraz najlepsza oferta produktowa na rynku, to ce ...
Asystent/ka Biura - Sekretarka w Gastromall Group
Gastromall Group - poszukuje do pracy w biurze osoby na stanowisko :Asystent/ka Biura - Sekretarka Zakres obowiązków:• obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych• obsługa sekretariatu• przygotowanie dokumentacji do działu księgowego• zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura• zaopatrywanie biura w materiały biurowe i socjalne;• wsparcie Zarządu w bieżących zadaniach,• redagowanie pis ...
Obsługa Klienta i call center w sieci My Fitness Place z Kraków, zobacz zdjęcie
Obsługa Klienta i call center w sieci My Fitness Place
Polska sieć klubów fitness "My Fitness Place" w Krakowie, poszukuje pracowników na stanowisko: PRACOWNIKA CALL CENTER (miejsce pracy klub ul. Zakopiańska). Poszukujemy osób: empatycznych, komunikatywnych, lubiących rozmawiać przez telefon :) Zakres obowiązków: Wykonywanie telefonów do klientów zainteresowanych ofertą sieci, kontakt telefoniczny w celu umówienia spotkań z trenerami. Ob ...
Referent ds. Księgowych
MPL Services sp. z o. o. – spółka, która na terenie Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Jana Pawła II Kraków-Balice świadczący usługi gastronomiczne i handlowe, usługi porządkowe w obiektach terminalowych, prowadzący obsługę parkingów i tarasu widokowego oraz przewozu osób i bagażu pod nazwą Kraków Airport Taxi, w związku z dynamicznym rozwojem zaprasza do wzięcia udziału w rekrutacji na st ...
Więcej ogłoszeń

Office Manager / Specjalista ds Szkoleń 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania11/07/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyPełny etat
  • Rodzaj umowyUmowa o pracę

Jeśli jesteś pozytywnie nastawioną osobą, która potrafi pracować w zespole, posiadasz chęci do nauki, a wielozadaniowość oraz ustalanie priorytetów w pracy NIE jest Ci obce —> to właśnie CIEBIE szukamy! :)

Dołącz do naszego zespołu szkoleń otwartych! :)

W zakres Twoich obowiązków będą wchodzić następujące zadania:

- kompleksowa obsługa szkoleń (od 4 do 400 osób):

- organizacja sal, cateringu,

- rejestracja i pełna opieka nad uczestnikami,

- kontakt z naszymi trenerami (ustalanie grafików, zapewnianie przejazdów, noclegów itp),

- sporządzanie oraz koordynacja obiegu dokumentów firmowych (umowy, faktury),

- budowanie relacji z klientami oraz kontrahentami (kontakt mailowy, telefoniczny i bezpośredni),

- zamawianie materiałów szkoleniowych, biurowych oraz gadżetów.

Oferujemy:

- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (na początek umowa na 3 miesięczny okres próbny),

- terminowe wynagrodzenie,

- udział w branżowych konferencjach,

- pracę pełną wyzwań i zaskakujących sytuacji,

- możliwość rozwoju poprzez wdrażanie własnych pomysłów,

- miłą i przyjazną atmosferę,

- udział w tajnych projektach ;)

Od kandydatów oczekujemy:

- doświadczenia w pracy z klientem (także wymagającym),

- wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych, komunikatywności,

- umiejętności samodzielnego zarządzania własnym czasem i pracą nad wieloma zadaniami jednocześnie,

- kreatywności, otwartego umysłu, elastyczności, dynamiki,

- poprawnego posługiwania się językiem polskim,

- sprawnego korzystania z komputera oraz urządzeń biurowych.

Mile widziane:

- doświadczenie w branży szkoleniowej lub eventowej,

- zainteresowanie tematyką bezpieczeństwa IT,

- umiejętność negocjacji,

- znajomość podstaw księgowości,

- komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

Prosimy koniecznie o zawarcie w CV klauzuli:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)”