Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Manager Szkoły Pływania FLOW z Kraków, zobacz zdjęcie
Manager Szkoły Pływania FLOW
FLOW to szkoła, która powstała z pasji do wspierania rozwoju najmłodszych poprzez ruch w wodzie.W szkole realizujemy unikalny program zajęć ruchowych w wodzie dla najmłodszych, który jest wynikiem współpracy ze światowymi autorytetami w tej dziedzinie. Zajęcia prowadzone są profesjonalnie przez wykwalifikowany Zespół fizjoterapeutów.W każdym kursie bierze udział ok. 450 maluszków na 4 basenach (Pa ...
Specjalista ds. Majątku Spółki, miejsce pracy: Kraków z Kraków, zobacz zdjęcie
Specjalista ds. Majątku Spółki, miejsce pracy: Kraków
Małopolska Hodowla Roślin Spółka z o.o. - lider produkcji i dystrybucji najwyższej jakości materiału siewnego roślin rolniczych, poszukuje doświadczonej osoby na stanowisko:Specjalista ds. Majątku Spółki, miejsce pracy KrakówGłówne zadania:Prowadzenie zagadnień związanych z użytkowaniem gruntów (w tym: struktura użytkowania gruntów, umowy dzierżawy, użyczenia, nadzoru, ewidencja gruntów, prowadzen ...
Paralegal Manager
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:Paralegal ManagerOsoba na tym stanowisku będzie współpracowała z zespołem obsługi reklamacji przedsądowych zlokalizowanym w kilku krajach Europy, podlegając Kierownikowi Działu Prawnej Obsługi Klienta. Rolą tej osoby będzie zarządzanie roszczeniami i sporami konsumenckimi związanymi z regulacją EU261.Osoba zatrudniona na tym stanowisk ...
Doradca ds. Nieruchomości  - Kraków z Kraków, zobacz zdjęcie
Doradca ds. Nieruchomości - Kraków
Annderson Augustyn, Wykręt, Piecuch Spółka Jawna to dynamicznie rozwijająca się grupa działająca w branży nieruchomości. Swoje działania koncentruje na obsłudze deweloperów, klientów indywidualnych, wspólnot mieszkaniowych, spółek, oraz wszelkich podmiotów działających w sektorze nieruchomości. Dedykowane usługi oparte są na nowoczesnych standardach i efektywnym działaniu. W tym roku, spółka planu ...
Koordynator wynajmu długoterminowego (nieruchomości) z Kraków, zobacz zdjęcie
Koordynator wynajmu długoterminowego (nieruchomości)
W imieniu firmy specjalizującej się w zarządzaniu nieruchomościami poszukujemy osoby, która chciałaby dołączyć do zespołu i razem z właścicielami rozwijać firmę zgodnie z jej strategią, wartościami i dalszymi planami ekspansji.Początkowo oferujemy bardzo konkretną rolę i zadania, ale w perspektywie roku mogą pojawić się możliwości zaangażowania w nowe obszary i dalsze perspektywy rozwoju zarówno k ...
ASYSTENTKA ZARZĄDU/OFFICE MANAGER
Firma Transcom System przyjmie na pełen etat pracownika na stanowisko: ASYSTENTKA ZARZĄDU. Zadania/obowiązki: bieżąca obsługa sekretariatuwsparcie Zespołu Zarządzającegokoordynacji prawidłowego przepływu informacji oraz obiegu dokumentów,obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącejrozliczanie delegacji służbowychwspółpraca z zewnętrznymi firmany ( firma ku ...
Poszukiwany/poszukiwana administrator-recepcjonista do salonu urody!
Do naszego Blueberry jest poszukiwany/poszukiwana administrator-recepcjonista, który radrzi sobie z wielozadaniowośćą, ma znajomość języka angielskiego, i uwielbia rozmawiać z klientami!1 000 - 8 000 zł/mies.- szkolimy i rozwijamy naszych pracowników;- mamy specjalny system adaptacyjny dla nowych pracowników;- Twoje doświadczenie zawodowe nie jest dla nas ważne! - wskazane wynagrodzenie jest prawd ...
Więcej ogłoszeń

Office Manager - student  

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania25/08/2020
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyPół etatu
  • Rodzaj umowyUmowa zlecenie

Poszukujemy Office Managera!

Highline Language School & Translation Agency for Business – Biuro Tłumaczeń oraz Szkoła Językowa dla Biznesu z 12-letnią tradycją. Wspieramy firmy pod względem językowym oraz biznesowym w kontaktach z klientem międzynarodowym. Współpracujemy głównie z kadrami kierowniczymi, prezesami, dyrektorami i managerami firm. Przygotowujemy do wystąpień publicznych w języku obcym, szkolimy językowo zespoły sprzedażowe do pozyskiwania klientów międzynarodowych na targach, konferencjach, imprezach branżowych. Tłumaczymy pisemnie i symultanicznie w 32 językach. Wykonujemy tłumaczenia konferencyjne.



Opis stanowiska:

  1. Kluczowym elementem stanowiska jest pilnowanie i dbanie o dokumentację firmową. Kompletowanie dokumentów potrzebnych do wniosków o dofinansowanie, umów oraz rachunków, ewentualny kontakt z księgowością,

  2. Obsługa dofinansowań dla naszych partnerów (tworzenie wniosków według wzoru, przygotowywanie harmonogramów oraz stały kontakt z partnerem biznesowym),

  3. Dbałość o każdy szczegół związany z umowami (tworzenie umów według wzoru, przesyłanie umów do klientów, pilnowanie podpisów na umowach),

  4. Udoskonalanie dokumentów firmowych (tabele w excelu, wykresy sprzedaży, rozliczenia firmowe, plik CRM i plik dokumentów dotyczących dofinansowań),

  5. Wsparcie biura w codziennych sprawach firmowych oraz wsparcie Członków Zarządu w wybranych sprawach prywatnych np. rezerwacja lotów.



Poszukujemy osoby:

  • Dokładnej, ta cecha będzie sprawdzana na rozmowie kwalifikacyjnej - test,

  • Rzetelnej i punktualnej,

  • Język angielski w stopniu komunikatywnym (min A2+),

  • Podstawowa obsługa pakietu Office (Excel w stopniu dobrym) - zapewniamy szkolenia w tym obszarze,

  • Studiującej na kierunku Prawo.


Nasza oferta obejmuje:

  • Pracę na pół etatu z możliwością pełnego wymiaru pracy,

  • Trzy miesiące próbne,

  • Zdobycie cennego doświadczenia (wystawiamy referencje),

  • Rozwój zawodowy (szkolenia (do wyboru) oraz stały kontakt i wsparcie ze strony specjalistów w branży szkoleniowej na miejscu w biurze),

  • Dobre wynagrodzenie z tendencją wzrostową,

  • Wynagrodzenie przewiduje premie za dobrze wykonywane obowiązki,

  • Indywidualny plan rozwoju kariery (możliwość awansu!),

  • Miłą i profesjonalną atmosferę,

  • Wysoki standard i kultura miejsca pracy,

  • Elastyczne godziny pracy,

  • Miesiąc wprowadzający (wyznaczona osoba do przekazania obowiązków).

Dołącz do nas i stań się częścią zespołu pasjonatów rozwoju i samodoskonalenia, przyślij swoje CV.

Rozmowa rekrutacyjna składa się z dwóch etapów. Etap pierwszy to rozmowa telefoniczna, etap drugi to spotkanie około 1,5h - rozmowa na żywo z testem na typ osobowości oraz na stopień dokładności.

Prosimy o zawarcie w aplikacji klauzuli: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.


Dane kontaktowe:

E-mail: office@highline.com.pl

Numer telefonu: 504 146 942