Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Pracownik Administracyjno-Biurowy  z Krakow, zobacz zdjęcie
Pracownik Administracyjno-Biurowy
Firma krakowska o ugruntowanej pozycji działająca w branży transportowo – turystycznej, posiadająca w portfolio szeroką gamę produktów poszukuje w związku z rozwojem swoich struktur kandydata na stanowisko:Pracownik Administracyjno-Biurowy (Turystyka, Wynajem: Autokarów, Mikrobusów, Vanów i sedanów klasy Premium)Miejsce pracy: Kraków Region: małopolskie Numer referencyjny: PAB-Kraków/małop ...
Zatrudnię Asystentkę Biura / Asystentkę Zarządu
Praca w biurze architektonicznym w Krakowie w okolicy ul. Pilotów / Rondo MogilskieZakres obowiązkówObsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych; Wystawianie i wysyłanie faktur do kontrahentów;Prowadzenie korespondencji z Klientami;Nadawanie oraz odbieranie poczty;Przygotowanie ofert dla Klientów;Przygotowanie umów;Wprowadzenie danych Klientów do systemów informatycznych Firmy;Odbieranie i wy ...
Specjalista ds. administracji i księgowości
Dyrektor Ośrodka Kultury Kraków-Nowa Hutaogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko:Specjalista ds. administracji i księgowościWymagania formalneUdokumentowane wykształcenie minimum średnieWymagania niezbędne:Podstawowa znajomość programu MS Office,Znajomość programu Symfonia Kadry i Płace lub innego programu wspomagającegozarządzanie płacami oraz danymi kadrowymi pracowników,Znajomość pro ...
Recepcjonistka/Recepcjonista w prywatnej klinice stomatologicznej
Opis stanowiska:Kompleksowa obsługa Pacjenta – bezpośrednia, telefoniczna oraz mailowaUdzielanie informacji na temat usług i rezerwacja wizytWsparcie sprzedażyPrzyjmowanie i ewidencjonowanie płatnościDbanie o skuteczny przepływ informacjiDbanie o porządek na stanowisku pracy oraz optymalne funkcjonowanie placówkiObsługa urządzeń biurowych, kasy, drukarki fiskalnej i programu księgowegoKreowanie pr ...
Asystent Product Managera
Jesteś energiczną, dobrze zorganizowaną osobą, która ceni sobie pracę w środowisku nastawionym na partnerskie relacje oraz wzajemne zaufanie? Wciąż pragniesz rozwijać swoje kompetencje i sprawdzać się w nowych dziedzinach a przy tym potrafisz samodzielnie zarządzać swoimi zadaniami i umiejętnie współpracować z ludźmi. Spróbuj z nami!Dla naszego Klienta – jednego z największych dystrybutorów rozwią ...
Asytent/Asystentka Zarządu - praca w biurze w Krakowie z Krakow, zobacz zdjęcie
Asytent/Asystentka Zarządu - praca w biurze w Krakowie
FUNDUSZ HIPOTECZNY YANOK Specjalistyczna polska firma z obszaru finansów oferująca atrakcyjne pożyczki hipoteczne dla firm oraz oferująca Weksle Inwestycyjne Nieruchomościowe dla inwestorów indywidualnych. Fundusz należy do Grupy KRN Media, która ma ponad 25 letnią tradycję funkcjonowania na rynku nieruchomości, obsługi rynku nieruchomości oraz inwestycji powiązanych z nieruchomościami. ...
Asysten/ka Prezesa Zarządu z Krakow, zobacz zdjęcie
Asysten/ka Prezesa Zarządu
click communityagencja social media “click community”, oferuje pracę na stanowisku:Asystent(ka) Rahima Blaka Prezesa ZarząduCzym się będziesz zajmować:zapewnieniem kompleksowego i profesjonalnego wsparcia Prezesa Zarządu zarówno w sprawach służbowych jak i prywatnychorganizacją spotkań biznesowych i okolicznościowych , imprez oraz podróży służbowych i prywatnych Zarząduwspółpracą z Office Manager ...
Więcej ogłoszeń

OD ZARAZ: Office Manager/ Specjalista ds. Sprzedaży w szkole językowej z j. angielskim

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 14/05/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Firma/Agencja
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Umowa o pracę

Lingualand, wiodąca firma szkoleniowa poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku: Office Manager/ Specjalista ds. Sprzedaży


Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie obsługa klienta w procesie sprzedaży i realizacji usług oraz prace administracyjne związane z prowadzeniem dokumentacji szkoły językowej a w szczególności:


· prowadzenie zapisów na kursy językowe (program do zarządzania szkołą językową) oraz przez sklep internetowy - w języku polskim i angielskim

· przygotowywanie i prezentowanie ofert usług dla klienta indywidualnego

· komunikacja wewnętrzna i zewn. (mail, tel.) w jęz. ang. i pol.

· prowadzenie działań marketingowych, w tym w mediach społecznościowych

· prace związane z prowadzeniem biblioteki oraz z archiwum szkoły

· wprowadzanie faktur, przygotowywanie raportów kasowych

· opracowywanie raportów kursów językowych oraz szkoleń dla klientów biznesowych, wydawanie zaświadczeń uczestnikom kursów

· monitorowanie wpisów w dzienniku elektronicznym szkoły oraz aktywności lektorów na platformie e-learningowej

· inne bieżące prace administracyjne


Zapewniamy:

· ciekawą pracę w międzynarodowym i wielojęzycznym zespole

· różnorodne zadania, codzienne wyzwania stymulujące rozwój

· środowisko pracy sprzyjające uczeniu się od siebie nawzajem

· stabilne wynagrodzenie i stałe godziny pracy

· szkolenia z zakresu sprzedaży, komunikacji interpersonalnej, umiejętności miękkich


Kompetencje i kwalifikacje oczekiwane od kandydatów:

· j. angielski na poziomie C1 - biegła praktyczna znajomość j. angielskiego w mowie na poziomie C1 (rozmowa face-to-face z klientem) oraz w piśmie (korespondencja mailowa, sprawność w posługiwaniu się rejestrem formalnym i pół-formalnym, umiejętność jasnego precyzowania komunikatu)

· mile widziana komunikatywna znajomość innego języka europejskiego

· dobrze rozwinięte kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej oraz inteligencji emocjonalnej, przyjazne nastawienie do klienta oraz otwartość na ludzi, optymizm

· dobre zrozumienie procesu sprzedaży, czynników decydujących o zakupie i znaczenia, jakie odgrywa w nim kompetentna i miła obsługa

· sumienność i dokładność w wykonywaniu zadań

· otwartość na uczenie się, zdobywanie nowych umiejętności poprzez pracę

· sprawność w obsłudze komputera i narzędzi online spomagających pracę

· wykształcenie: wyższe I stopnia (preferowane kierunki: filologia angielska, lingwistyka, amerykanistyka) lub osoby w trakcie studiów zaocznych na wyższej uczelni (co najmniej 2 rok studiów I stopnia)


Praca w godzinach: 3 dni w tygodniu 12-20, 2 dni 13:15-21:15, oraz w 3 soboty w miesiącu (piątek przed pracującą sobotą wolny za sobotę). Oferta pracy dostępna od zaraz.

Osoby zainteresowane ofertą i spełniające powyższe wymagania proszone się i przesłanie CV w języku angielskim ze zdjęciem na sylwiap@lingualand.pl. Dodatkowe informacje można zamieścić w liście motywacyjnym lub w treści maila.


Odpowiemy tylko na wybrane zgłoszenia.