Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Asystent Managera w branży inwestycji w nieruchomości z Krakow, zobacz zdjęcie
Asystent Managera w branży inwestycji w nieruchomości
Like at Home jest spółką zajmującą się profesjonalnym inwestowaniem w mieszkania na wynajem. Kupujemy mieszkania, remontujemy, sprzedajemy, a następnie zarządzamy ich najmem. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:Asystent Managera Główne obowiązki na tym stanowisku: - opieka nad wynajmowanymi mieszkaniami (wystawianie ogłoszeń, pokazywanie mieszkań, podpisywanie umów) - wystawianie ogłoszeń, ...
Specjalista ds administracyjnych
Firma krakowska o ugruntowanej pozycji zatrudni pracownika na stanowisko:Specjalista ds. administracyjnych Opis stanowiska i zakres obowiązków: 1. obsługa sekretariatu 2. zarządzanie korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą, 3. wykonywanie czynności administracyjno-biurowych, 4. tłumaczenie dokumentów 5. przygotowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązują ...
Pracownik Administracyjno-Biurowy  z Krakow, zobacz zdjęcie
Pracownik Administracyjno-Biurowy
Firma krakowska o ugruntowanej pozycji działająca w branży transportowo – turystycznej, posiadająca w portfolio szeroką gamę produktów poszukuje w związku z rozwojem swoich struktur kandydata na stanowisko:Pracownik Administracyjno-Biurowy (Turystyka, Wynajem: Autokarów, Mikrobusów, Vanów i sedanów klasy Premium)Miejsce pracy: Kraków Region: małopolskie Numer referencyjny: PAB-Kraków/małop ...
Specjalista ds. administracji i księgowości
Dyrektor Ośrodka Kultury Kraków-Nowa Hutaogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko:Specjalista ds. administracji i księgowościWymagania formalneUdokumentowane wykształcenie minimum średnieWymagania niezbędne:Podstawowa znajomość programu MS Office,Znajomość programu Symfonia Kadry i Płace lub innego programu wspomagającegozarządzanie płacami oraz danymi kadrowymi pracowników,Znajomość pro ...
Asystent biura
Jesteś energiczną, dobrze zorganizowaną osobą, która ceni sobie pracę w środowisku nastawionym na partnerskie relacje oraz wzajemne zaufanie? Wciąż pragniesz rozwijać swoje kompetencje i sprawdzać się w nowych dziedzinach a przy tym potrafisz samodzielnie zarządzać swoimi zadaniami i umiejętnie współpracować z ludźmi. Spróbuj z nami!Dla naszego Klienta – jednego z największych dystrybutorów rozwią ...
OFFICE MANAGER z Krakow, zobacz zdjęcie
OFFICE MANAGER
OFFICE MANAGER Miejsce pracy: KrakówJesteś osobą zorganizowaną i samodzielną? Dobrze pracuje Ci się przy uporządkowanym biurku?Potrafisz zadbać o komfort pracy współpracowników, będąc dla nich osobą od rzeczy niemożliwych?Dołącz do nas! Wymagania : - praktyczna znajomość przepisów Kodeksu ...
Do recepcji serwisu zatrudnimy. z Krakow, zobacz zdjęcie
Do recepcji serwisu zatrudnimy.
Firma AutoAs poszukuje osoby do pracy w recepcji serwisu. Do obowiązków kandydata należeć będzie: bieżąca obsługa klientów serwisu administrowanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą koordynowanie przepływu informacji oraz dokumentów służbowych wsparcie administracyjne dla pracowników serwisu. Wymagania: KONIECZNA znajomość budowy samochodów i nazewnictwa części. wysoko r ...
Więcej ogłoszeń

Młodszy Specjalista ds. Administracyjnych

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 10/05/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Firma/Agencja
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Umowa o pracę

Spółka Nikliński, Nowicki Sp. z o. o. S. K. A., specjalizująca się w branży deweloperskiej zatrudni osobę na stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. Administracyjnych

Forma zatrudnienia:
umowa o pracę
Wymiar godzin: pełen etat
Miejsce pracy: Kraków

Zakres obowiązków:
- koordynowanie obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja
- ewidencja poczty tradycyjnej oraz elektronicznej
- przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji dla Zarządu
- wspieranie bieżących działań innych działów
- koordynowanie działań w projekcie w zakresie nieruchomości

Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
- bardzo dobra znajomość pakietu Office
- samodzielność, komunikatywność, kreatywność
- umiejętność pracy w grupie
- wysoki poziom kultury osobistej
- umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres
- prawo jazdy kat. B
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

Oferujemy:
- telefon, komputer służbowy i samochód służbowy
- pracę w młodym zespole
- możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju osobistego