Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Praca w Biurze Obsługi Klienta w sieci My Fitness Place z Kraków, zobacz zdjęcie
Praca w Biurze Obsługi Klienta w sieci My Fitness Place
Polska sieć klubów fitness "My Fitness Place" w Krakowie, poszukuje pracowników na stanowisko: PRACOWNIKA BIURA OBSŁUGI KLIENTA (miejsce pracy klub ul. Zakopiańska). Poszukujemy osób: - empatycznych, - komunikatywnych, - lubiących rozmawiać przez telefon :) Zakres obowiązków: - wykonywanie telefonów do klientów zainteresowanych ofertą sieci, - kontakt telefoniczny ...
Recepcjonista/ Recepcjonistka  z Kraków, zobacz zdjęcie
Recepcjonista/ Recepcjonistka
HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszu ...
Specjalista ds. social media i Internetu
Specjalista ds. social media i InternetuMiejsce pracy: KrakówDynamicznie rozwijający się sklep internetowy z branży odzieżowej tworzy nowy zespół ambitnych i szukających nowych wyzwań osób. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:prowadzenie kont social media i fanpage'y firmy,współtworzenie i realizację strategii social marketingowej,zarządzanie obszarem social media w ko ...
Operator Numerów Alarmowych - linia alarmowa 112 z Kraków, zobacz zdjęcie
Operator Numerów Alarmowych - linia alarmowa 112
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń przychodzących na numer alarmowy 112 oraz inne numery alarmowe zgodnie z przyjętymi procedurami (w tym przeprowadzanie rozmów z osobami zgłaszającymi w celu uzyskania informacji niezbędnych do podjęcia dalszych działań)przekazywanie zgłoszeń dyspozytorom właściwym do zorganizowania działań lub właściwym dla danego ...
PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY z Kraków, zobacz zdjęcie
PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
Firma z branży motoryzacyjnej zatrudni młodą i ambitną osobę na stanowisku Pracownika Administracyjno-Biurowego / Asystenta ds. Administracyjno-Biurowych Opis stanowiska: • Współpraca przy tworzeniu i wdrażaniu procesów oraz procedur • Przygotowywanie zestawień, raportów • Współpraca z innymi działami • Realizacja dodatkowych zadań wnikających z bieżących potrzeb • Kontakt z instytucjami ...
Asystent Kierownika Projektów Tłumaczeniowych z Kraków, zobacz zdjęcie
Asystent Kierownika Projektów Tłumaczeniowych
Miejsce pracy: KrakówLocalization Care Sp. z o.o. Sp. k, krakowska firma specjalizująca się w usługach z zakresu tłumaczeń, lokalizacji i copywritingu poszukuje osoby zainteresowanej pracą na stanowisku Asystenta Kierownika Projektów Tłumaczeniowych.Usługi firmy dostarczane są na wszystkie światowe rynki, a praca w młodym, dynamicznym i profesjonalnym zespole może być źródłem dużej satysfakcji.Nie ...
Obsługa sklepu internetowego /kontakt z klientem detalicznym / wsparcie techniczne
Firma zajmująca się importem i dystrybucją elektroniki użytkowej poszukuje w Krakowie osoby na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta i wsparcia technicznegoZakres obowiązków: kontakt z klientem detalicznymutrzymanie stanu magazynowego (uszlachetnianie towarów, kompletowanie)obsługa programu księgowegoprzygotowanie specyfikacji technicznej produktów; wsparcie techniczne dla klienta z zakresu ...
Więcej ogłoszeń

Manager / General Manager 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania20/08/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyPełny etat
  • Rodzaj umowyUmowa o pracę

Pracownia florystyczna mieszcząca się w centrum Krakowa poszukuje osoby na stanowisko:

Manager / General Menager


Pracowałeś w kwiaciarni na stanowisku zarządzającym, a może masz w sobie potencjał i energię, aby prowadzić własną działalność florystyczno-dekoratorską?

Jesteś dobrze zorganizowany, odporny na stres, uwielbiasz florystykę, wydarzenia dekoracyjne,

nowe projekty,fantastyczne realizacje pełne adrenaliny,potrafisz to pogodzić z pracą i dialogiem z ludźmi, jesteś multizadaniowy i otwarty na kolejne inspirujące wyzwania, umiesz zaangażować się w pełni w powierzone zadania, organizować pracę zespołu poprzez nieustanne szukanie innowacyjnych rozwiązań, to, to jest pole do walki dla Ciebie, zgłoś się do Nas!


Zakres obowiązków:

- znajomość roślin i technicznych aspektów pracy florystycznej

- umiejętność pracy z zespołem

- umiejętność tworzenia atrakcyjnych ofert, prezentacji dla klientów indywidualnych i biznesowych - oferty florystyczne

- kontrola projektów pod względem jakościowym i technicznym

- kontakt z managerami, klientami, podwykonawcami - ustalenie szczegółów współpracy

- prowadzenie terminarza realizacji

- kontrola stanów magazynu


Od idealnego Kandydata oczekujemy:

- umiejętność organizacji

- zamysł estetyczny, kreatywność i wyobraźnię przestrzenną

- cierpliwość, dokładność

- dobrą znajomość pakietu MS Office

- wiedzę z zakresu florystyki i branży ślubnej

- dbałość o jakość realizowanych projektów. współpraca i kontakt z klientem, podwykonawcami i zespołem

- umiejętności manualne

- odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywaną pracę

- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

- prawo jazdy kat. B

- obsługa Social media


Oferujemy:

- ciekawą oraz rozwijającą pracę,

- udział w ciekawych projektach,

- szansę ciągłego rozwoju kwalifikacji zawodowych i osobowych,

- przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym zespole


Jeśli jesteś zainteresowany pracą, prosimy o wysłanie CV na adres e-mail: pracownia@evaklimek.pl