Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Kancelaria Adwokacka zatrudni pracownika sekretariatu
Kancelaria Adwokacka Adwokat Beaty Broniewicz-Pasieka z siedzibą w Krakowie zatrudni pracownika sekretariatu.Rozpoczęcie pracy od 1.07.2019r, możliwe wcześniejsze przyuczenie.Wymagania:- umiejętność obsługi komputera ipakietu MS Office (Word, Exel) - znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym - dyspozycyjność - wysoka kultura osobista i komunikatywność - dobra organizacja pracy własnej ...
Pracownik biurowy
Proponowana praca na stanowisku pracownik biurowy wykonywana jest w Kancelarii Komornika. Praca polega na: porządkowaniu dokumentów, przygotowywaniu wysyłki, przygotowywaniu projektów pism. W pracy niezbędna jest odpowiedzialność, zorganizowanie, szybkość i dokładność, terminowość, szybkie i bezbłędne pisanie na komputerze, dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie oraz znajomość programu ...
OD ZARAZ: Office Manager/ Specjalista ds. Sprzedaży w szkole językowej z j. angielskim z Krakow, zobacz zdjęcie
OD ZARAZ: Office Manager/ Specjalista ds. Sprzedaży w szkole językowej z j. angielskim
Lingualand, wiodąca firma szkoleniowa poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku: Office Manager/ Specjalista ds. SprzedażyDo zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie obsługa klienta w procesie sprzedaży i realizacji usług oraz prace administracyjne związane z prowadzeniem dokumentacji szkoły językowej a w szczególności:· prowadzenie zapisów na kursy językowe (program do zarządzania szkołą ję ...
Asystent/ka Działu Prawnego
Sobiesław Zasada S.A. z siedzibą w Krakowie poszukuje osoby na stanowisko: Asystent/ka Działu Prawnego. Do aplikowania zapraszamy osoby, które studiują na kierunku administracja lub pokrewnym i mają ukończony III rok studiów.Wymagania:znajomość j. ang.;b. dobra znajomość pakietu MS Office;zaangażowanie, profesjonalizm;prawo jazdy kat. B.Obowiązki:przygotowywanie dokumentacji związanej z zakłada ...
KANCELARIA PRAWNA POSZUKUJE PRAWNIKA do obsługi asystencko-administracyjnej kancelarii
Kancelaria z siedzibą w centrum Krakowa poszukuje absolwenta prawa.Zakres obowiązków:- obsługa asystencko-administracyjna;- sporządzanie projektów pism, umówWymagania:- bardzo dobra znajomość języka angielskiego;- wykształcenie wyższe prawnicze;- wysoka kultura osobista;- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, urządzeń biurowych oraz pakietu MS Office;- dyspozycyjność.Dokumenty aplikacyjne (C ...
OFFICE MANAGER z Krakow, zobacz zdjęcie
OFFICE MANAGER
OFFICE MANAGER Miejsce pracy: KrakówJesteś osobą zorganizowaną i samodzielną? Dobrze pracuje Ci się przy uporządkowanym biurku?Potrafisz zadbać o komfort pracy współpracowników, będąc dla nich osobą od rzeczy niemożliwych?Dołącz do nas! Wymagania : - praktyczna znajomość przepisów Kodeksu ...
Praca w biurze, handel, specjalista do spraw sprzedaży z Krakow, zobacz zdjęcie
Praca w biurze, handel, specjalista do spraw sprzedaży
Firma Yukon Transit, działająca na rynku Agro, poszukuję osoby na stanowisko Specjalista ds. Sprzedaży.Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Pozyskiwanie nowych kontrahentów, utrzymywanie i budowanie relacji z obecnymi kontrahentami, kreowanie polityki promocyjnej firmy, reklama, promocja, sprzedaż, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji, ...
Więcej ogłoszeń

Kancelaria zatrudni

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 11/04/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Osoba prywatna
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Umowa o pracę

Kancelaria prawna poszukuje asystentki/sekretarki


Do zakresów obowiązków należeć będzie: prowadzenie kalendarza spotkań, prowadzenie rejestrów, kontakt z klientami, wysyłka i odbiór korespondencji, wizyty w sądach i urzędach.


Wymagania: wysoka kultura osobista, komunikatywność, odpowiedzialność, odporność na stres oraz dyspozycyjność, biegła znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych, znajomość języka angielskiego.


CV ze zdjęciem oraz zgodą na przetwarzanie danych osobowych