Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Sekretarka/ asystentka zarządu
Firma deweloperska Krak Estate sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko sekretarki/asystentki zarządu: Opis stanowiska:współpraca z zarządem firmy, działem księgowości i działem sprzedaży,odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych,koordynacja przychodzącej i wychodzącej korespondencji, przyjmowanie gości oraz obsługa spotkań, bieżące wsparcie pracowników firmy,zamawianie artykułów biurowych ...
Asystentka Zarządu
Drukarnia Mellow Sp. z o.o. poszukuje:ASYSTENTKĘ ZARZĄDUMiejsce pracy: Kraków, ul.Zawiła 61Nr ref: I/08/2019Osoba zatrudnionana powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna m. in. za:zarządzanie korespondencją oraz informacjamikoordynację obiegu dokumentówarchiwizację dokumentówzarządzanie kalendarzem Prezesa Zarządu (organizacja spotkań, podróży służbowych)wsparcie administracyjne oraz merytoryczne ...
Asystent/ka Biura - Sekretarka w Gastromall Group
Gastromall Group - poszukuje do pracy w biurze osoby na stanowisko :Asystent/ka Biura - Sekretarka Zakres obowiązków:• obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych• obsługa sekretariatu• przygotowanie dokumentacji do działu księgowego• zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura• zaopatrywanie biura w materiały biurowe i socjalne;• wsparcie Zarządu w bieżących zadaniach,• redagowanie pis ...
(UMOWA ZLECENIE) PRACA W KANCELARII KOMORNICZEJ - PRACOWNIK BIUROWY / STAŻYSTA - PRACA DLA STUDENTA
Oferta pracy – pracownik biurowy Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym dla Krakowa – Podgórza w Krakowie poszukuje pracownika na stanowisko: - pracownik biurowy rodzaj umowy: UMOWA ZLECENIEDOŚWIADCZENIE W PRACY W KANCELARII KOMORNICZEJ BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEM WYMAGANIA: – dokładność i skrupulatność, – umiejętność logicznego myślenia, – komunikatywność, – zaangażowanie i zdolność szybkie ...
Asystent / Asystentka Zarządu - Office Manager (Kraków Podgórze) z Kraków, zobacz zdjęcie
Asystent / Asystentka Zarządu - Office Manager (Kraków Podgórze)
Nie chcesz pracować w korporacji, potrzebujesz wyzwań i poczucia ciągłego rozwoju poprzez pracę w ciekawym otoczeniu biznesowym, realizację różnorodnych zadań oraz współpracę z kreatywnymi i inspirującymi ludźmi? Jeśli do tego lubisz pracę o charakterze administracyjno-organizacyjnym, chcesz pracować w małym zespole, w fajnym biurze w Krakowie, daj sobie szansę i prześlij do nas CV.OferujemyZatr ...
Pracownik biurowy Skawina k.Krakowa
Firma Fashion Trends Group poszukuje pracownika do pracy biurowej na stanowisko obsługi zwrotów Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 lub praca zmianowa ( do ustalenia)Miejsce pracy: FTG ul. Krakowska 87, SkawinaObowiązki:Prace administracyjno-biurowewprowadzanie korekt do systemu kontrola przepływu zwrotówDbanie o prawidłowy obieg dokumentówWymagania:Bardzo dobrej umiejętno ...
Referent ds. Księgowych
MPL Services sp. z o. o. – spółka, która na terenie Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Jana Pawła II Kraków-Balice świadczący usługi gastronomiczne i handlowe, usługi porządkowe w obiektach terminalowych, prowadzący obsługę parkingów i tarasu widokowego oraz przewozu osób i bagażu pod nazwą Kraków Airport Taxi, w związku z dynamicznym rozwojem zaprasza do wzięcia udziału w rekrutacji na st ...
Więcej ogłoszeń

Kancelaria Polowiec i Wspólnicy poszukuje osoby na stanowisko Specjalista ds. administracyjnych 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania01/07/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przezOsoba prywatna
  • Rodzaj pracyPełny etat
  • Rodzaj umowyUmowa o pracę
Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Kancelaria Polowiec i Wspólnicy sp.j. podejmie współpracę z osobą zainteresowaną pracą na stanowisku specjalisty ds. administracyjno-biurowych

WYMAGANIA:
  • minimum wykształcenie średnie (dodatkowym atutem będzie ukończenie studiów wyższych w szczególności na kierunku administracja/zarządzanie);
  • doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku (zatrudnienie na podobnym stanowisku w kancelarii prawnej będzie dodatkowym atutem);
  • znajomość języka angielskiego min. B2 w mowie i piśmie;
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i nastawienie na pracę w zespole;
  • wielozadaniowość;
  • prawo jazdy kat. B + praktyczna umiejętność prowadzenia samochodu;
  • wysoka kultura osobista;
  • odpowiedzialność za wykonywane zadania;
  • dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • bardzo dobra organizacja pracy.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • prowadzenie biura Kancelarii;
  • dbanie o prawidłowy i terminowy przebieg czynności administracyjnych Kancelarii;
  • wsparcie przy dokonywaniu rozliczeń klientów;
  • nadzór nad obiegiem dokumentów i umów;
  • kontrola i nadzór nad zaopatrzeniem biura oraz działaniem urządzeń biurowych;
  • redagowanie dokumentów związanych z bieżącą działalnością, przygotowanie zestawień i raportów;
  • przyjmowanie gości oraz obsługa spotkań;
  • współpraca z zewnętrznych biurem księgowym oraz obsługą IT;
  • skanowanie i kserowanie dokumentów;
  • archiwizacja dokumentów:
  • bieżące wsparcie pracowników Kancelarii.
OFERUJEMY:
  • zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę;
  • stabilne warunki zatrudnienia;
  • możliwość podnoszenia kompetencji i pracę przy ciekawych projektach.
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie dokumentów (CV oraz listu motywacyjnego) drogą mailową - rekrutacja@polowiec.pl, ewentualnie osobiście w biurze Kancelarii: ul. Kielecka 8/1, 31-526 Kraków.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb obecnych i przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Radu (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych( (Dz. Urz. EU L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn.zm.)

Zastrzegamy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Piotr(Zobacz więcej ogłoszeń)Użytkownik od 05-2019