Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Referent ds.Administracyjno - Biurowych Kraków
Ogólnopolska firma z branży usług porządkowych o ugruntowanej pozycji na rynku poszukuje osoby na stanowisko: Referent ds.Administracyjno - BiurowychMiejsce pracy: KrakówWymagania:• Wykształcenie minimum średnie,• Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Ms Office • Sumienność, dokładność, komunikatywność, samodzielność,• Umiejętność obsługi sprzętu biurowego,• Mile widziane doświadczeni ...
Pracownik obsługi placówki pocztowej  z Krakow, zobacz zdjęcie
Pracownik obsługi placówki pocztowej
Pracownik placówki pocztowejMiejsce pracy Rząska ul. BalickaWymagania:• wykształcenie min. średnie • obsługa komputera, znajomość programu MS Office na poziomie podstawowym,• profesjonalna obsługa klienta• komunikatywność, odpowiedzialność i dobrej organizacji pracy, • mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta i sprzedażyObowiązki:• profesjonalna obsługa klienta w zakresie usług pocz ...
Referent ds. administracji z elementami księgowości
Firma Equilibrium Sp. z o.o., której nowe biuro mieści się w Krakowie (31-039) przy ul. Dietla 50, założyło 10 lat temu dwoje wspólników. Oprócz oczywistego celu gospodarczego, przyświecał im cel drugi, nie mniej ważny. Stworzyć firmę inną od tych, w których dotąd pracowali. Opartą na szacunku do pracownika i wzajemnym zaufaniu. Firmę, w której problemy rozwiązywane są wspólnie i na której funkcjo ...
Młodszy Specjalista ds. Kadr z Językiem Niemieckim
INDMONT Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa realizująca zlecenia w przemyśle ciężkim na terenie Niemiec i innych krajów UE poszukuje Pracownika do pracy w siedzibie Firmy w Krakowie, przy ul. Na Barciach 6 na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Kadr z Językiem Niemieckim. Oferujemy • ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się Firmie, prężnie działającej n ...
Firma motoryzacyjna zatrudni osobę do obsługi biura
Firma motoryzacyjna poszukuje osoby do obsługi biura w miejscowości Węgrzce gm. Zielonki.Wymagania:- znajomość języka obcego- angielskiego lub włoskiego na poziomie dobrym - znajomość środowiska Windows- znajomość pakietu Office- rzetelność i chęci do pracy- mile widziane doświadczenie w pracy o podobnym charakterze- samodzielnośćDo obowiązków będzie należało:- obsługa klientów biura- ...
SEKRETARKA MEDYCZNA
Voxel S. A. - lider na rynku diagnostyki obrazowej w Polsce, oferujący kompleksowy zakres usług i produktów związanych z wykorzystaniem najnowszych osiągnięć technologicznych w medycynie poszukuje kandydatów na stanowisko: SEKRETARKA MEDYCZNAMiejsce pracy: KrakówRodzaj umowy: umowa zlecenie/umowa o pracęOpis stanowiska:Osoba zatrudniona na tym stanowis ...
Pracownik Administracyjno-Biurowy  z Krakow, zobacz zdjęcie
Pracownik Administracyjno-Biurowy
Firma krakowska o ugruntowanej pozycji działająca w branży transportowo – turystycznej, posiadająca w portfolio szeroką gamę produktów poszukuje w związku z rozwojem swoich struktur kandydata na stanowisko:Pracownik Administracyjno-Biurowy (Turystyka, Wynajem: Autokarów, Mikrobusów, Vanów i sedanów klasy Premium)Miejsce pracy: Kraków Region: małopolskie Numer referencyjny: PAB-Kraków/małop ...
Więcej ogłoszeń

HR & Office Manager

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 24/04/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Firma/Agencja
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Umowa o pracę

Jesteśmy dynamicznie rozwijającym się, kreatywnym zespołem specjalistów z branży HR - Chili Traders - Recruitment Agency. Specjalizujemy się w obszarze horeca. Do naszego zespołu szukamy kandydata na stanowisko:

HR & Office Manager

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

- Zarządzanie obiegiem dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników,
- Bezpośredni kontakt z klientami oraz pracownikami,
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji,
- Korespondencję wychodzącą i przychodzącą,
- Udział w spotkaniach,
- Zarządzanie obiegiem informacji dotyczących funkcjonowania firmy,
- Dbanie o komunikację oraz atmosferę wśród pracowników.

Wymagania:

- Znajomość j. angielskiego i j. rosyjskiego (na poziomie dobry min B2),
- Doświadczenie w obszarze HR lub office managera,
- Doświadczenie w obiegu dokumentacji pracowniczej w tym zatrudnienia obcokrajowców – (mile widziane),
- Doświadczenie w obszarze HoReCa – hotelarskim lub restauracyjnym (mile widziane)
- Umiejętność posługiwania się aplikacjami biurowymi, social mediami oraz urządzeniami biurowymi.
- Dokładność, skrupulatność, uważność, dyspozycyjność.
- Wysokich umiejętności interpersonalnych, umiejętności pracy w zespole,
- Mile widziane prawo jazdy kat b.

Oferujemy:

- Pracę w inspirującym środowisku, otwartym na ludzi kreatywnych,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pracę w międzynarodowym środowisku,
- Autonomię, samodzielność w podejmowaniu decyzji.

Jeżeli nasze ogłoszenie Ciebie zainteresowało wyślij swoje CV lub skontaktuj się z nami:

rekruter7@chilitraders.com

+48 887 40 30 20 - Julia

W aplikacji (CV) prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

"Oświadczam, iż jest mi wiadome, że Administratorem przekazanych przeze mnie danych (danych identyfikacyjnych jest firma Morgan Advertising spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, a nadto, że przysługuje mi prawo do wglądu, usunięcia, sprostowania, ograniczenia przetwarzania moich danych osobowych - przetwarzanych w ramach prowadzenia przez Administratora procesu rekrutacyjnego - a także do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, jednak konieczne do zrealizowania procesu rekrutacyjnego. Dane będą przetwarzane w zakresie i czasie uzasadnionym prowadzonym procesem rekrutacyjnym i ewentualną dalszą współpracą.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w podanym wyżej zakresie, dla potrzeb obecnego i przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych i realizowanych przez Morgan Advertising. Jest mi wiadome, że w każdej chwili mogę cofnąć wyrażoną zgodę"

UWAGA. CV BEZ DANEJ KLAUZULI NIE BĘDĄ BRANE POD UWAGĘ!

Posiadamy certyfikat uprawniający nas do prowadzenia agencji zatrudnienia, pośrednictwa pracy oraz pracy tymczasowej zarówno na krajowym jak i zagranicznym rynku pracy nr 9475 wydany przez Marszałka Województwa Małopolskiego. Właścicielem marki Chili Traders Recruitment Agency – jest Morgan Advertising Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie ul. Świętokrzyska 12 /507, 30-015 Kraków, NIP 677- 237- 2839, KRS 0000 444 32 0;