Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Pracownik działu kontaktu - kontakt z rodzicem
Jesteśmy młodym, ambitnym, pełnym energii zespołem. Cenimy sobie dobrą i otwartą atmosferę – u nas praca w zgranym zespole to coś więcej, niż chwytliwy slogan. Lubimy swoją pracę i wierzymy, że to, co robimy, pomaga wielu małym Polakom w utrzymaniu kontaktu z ojczystym językiem. A czym dokładnie się zajmujemy? Tworzymy innowacyjny projekt edukacyjny, którego założeniem jest umożliwienie dziec ...
SPECJALISTY SEKCJI ZARZĄDZANIA SIECIĄ Kompletacja urządzeń Nr ref. ZS/7/2019
Billbird S.A. - lider na rynku polskim w zakresie innowacyjnych sposobów regulowania należności, poszukuje:SPECJALISTY SEKCJI ZARZĄDZANIA SIECIĄZadania:- udział w procesie zarządzania magazynem urządzeń (terminale POS, PinPad, czytniki kodów kreskowych),- przyjmowanie towarów do magazynu, - odbiór jakościowy i ilościowy przyjmowanego towaru, - przygotowanie/konfiguracja urządzeń elektronicznych (t ...
Asystent w kancelarii prawnej
Kancelaria prawna w centrum Krakowa poszukuje osoby na stanowisko asystenta - pracownika administracyjnegoAsystentZakres obowiązków:profesjonalna, bieżąca realizacja zadań z zakresu organizacji pracy prawnika m.in. zarządzanie kalendarzem, organizowanie spotkań, organizacja podróży służbowych;obsługa administracyjna w zakresie prowadzonych projektów;kontakt z urzędami, sądami, kancelariami notaria ...
Agent nieruchomości
Madhouse to młody ambitny projekt, który wdraża nowe standardy na rynku nieruchomości. Jesteśmy młodym, dynamicznym zespołem, który na pierwszym miejscu stawia satysfakcje klienta. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osób na stanowisko Agenta Nieruchomości Miejsce pracy: Kraków Jeżeli chcesz pracować w dynamicznie rozwijającej się branży Jeżeli cenisz sobie prac ...
Asystentka Zarządu
Drukarnia Mellow Sp. z o.o. poszukuje:ASYSTENTKĘ ZARZĄDUMiejsce pracy: Kraków, ul.Zawiła 61Nr ref: I/08/2019Osoba zatrudnionana powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna m. in. za:zarządzanie korespondencją oraz informacjamikoordynację obiegu dokumentówarchiwizację dokumentówzarządzanie kalendarzem Prezesa Zarządu (organizacja spotkań, podróży służbowych)wsparcie administracyjne oraz merytoryczne ...
Asystent ds. Obsługi Klienta z Krakow, zobacz zdjęcie
Asystent ds. Obsługi Klienta
Phinance S.A. to jedna z największych niezależnych firm doradztwa finansowego w Polsce. Dzięki wykwalifikowanej kadrze Phinance od ponad 16 lat dostarcza kompleksowe usługi oraz wybiera najkorzystniejsze produkty finansowe dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów:- Inwestycje i oszczędności- Ubezpieczenia majątku- Ubezpieczenia na życie- Kredyty hipoteczne- Finanse dla firmJeśli chcesz poznać ...
Asystent / asystentka zarządu - Łagiewniki
Spinvest sp. z o.o. jest krakowską firmą zajmującą się inwestycjami w nieruchomości. Dla naszych klientów wyszukujemy, remontujemy i sprzedajemy mieszkania.Poszukujemy:Asystent / asystentka zarząduZakres obowiązków:- Wsparcie w codziennych działaniach zarządu- Koordynacja spraw administracyjnych i biurowych (ok. 75% czasu pracy) oraz praca poza biurem (ok. 25% czasu)- Dbałość o p ...
Więcej ogłoszeń

Handlowiec - Konsultant obsługi klienta - praca zdalna

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 08/07/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Firma/Agencja
  • Rodzaj pracy Pół etatu
  • Rodzaj umowy Umowa zlecenie

Business Line Support - działamy w obszarze rekrutacji pracowników etatowych, jako agencja pracy tymczasowej oraz prowadzimy portal z ogłoszeniami o pracę www.pointr.pl. W związku z rozwojem firmy poszukujemy osób do pracy na stanowisko:



Handlowiec - Konsultant obsługi klienta online

praca zdalna na zasadach home office



Zadania

  • aktywne pozyskiwanie zleceń rekrutacji
  • przygotowywanie ofert i konsultacje z klientami - tylko B2B
  • sprzedaż i obsługa ogłoszeń o pracę


Oczekiwania

  • doświadczenie w pracy zdalnej
  • bardzo dobre umiejętności sprzedażowe
  • dokładność i konsekwentność w działaniu
  • bardzo dobra organizacji pracy własnej


Oferta

  • praca 6h dziennie (9-15)
  • umowa zlecenie
  • szkolenia wdrażające
  • narzędzia pracy: telefon, laptop


Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV poprzez formularz zgłoszeniowy https://www.bls-group.pl/handlowiec-konsultant-obslugi-klienta-online/ lub na adres e-mail: rekrutacja@bls-group.pl



Administratorem danych osobowych jest Business Line Support z siedzibą w Warszawie. Udostępnienie danych osobowych przez osobę aplikującą o pracę i wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, ale jednocześnie niezbędne dla realizacji procesu rekrutacji.

Informujemy, że ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, wyrażenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Uprawnienia te przysługują również w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez Administratora.

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Business Line Support zawarte są w Polityce prywatności, dostępnej na stronie www.bls-group.pl