Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Specjalista ds. sprzedaży - język francuski
CO BĘDZIE NALEŻAŁO DO TWOICH OBOWIĄZKÓW?nadzór mailowy i telefoniczny Klienta francuskojęzycznegoopieka nad Klientem i jego zamówieniamiwykonywanie kalkulacjiOFERUJEMY CI:szkolenia wstępne, produktowe, rozwojowestabilne warunki zatrudnienia zdobycie bogatego doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmiepraca w przyjaznej atmosferze, w młodym i otwartym zespolewyjścia i wyjazdy integracyjneMu ...
Specjalista ds obsługi klienta do sklepu internetowego z Kraków, zobacz zdjęcie
Specjalista ds obsługi klienta do sklepu internetowego
W związku z dynamicznym rozwojem krakowska firma - właściciel wielu portali promujących zdrowy styl życia - poszukuje osób, które zasilą szeregi zespołu na stanowisku Specjalista ds obsługi klienta do sklepu internetowegoJeśli:Posiadasz doświadczenie w kontakcie z kontrahentami;Potrafisz sprawnie realizować wyznaczone cele;Cechuje Cię kreatywność oraz łatwość nawiązywania kontaktów;A dobra organiz ...
Asystent ds. szkoleń (szkolenia otwarte)
Cognity jest firmą szkoleniową realizującą szkolenia informatyczne dla klientów korporacyjnych. Działamy od 2011 roku, realizując rocznie ok. 400 projektów szkoleniowych na terenie całego kraju. Dostarczamy praktyczną wiedzę, która realnie poprawia efektywność działania organizacji. Obecnie chcielibyśmy nawiązać współpracę z osobą, która dołączyłaby do naszego zespołu jako:ASYSTENT DS. SZKOLEŃ (SZ ...
Pracownik biurowy - Kraków Tyniec z Kraków, zobacz zdjęcie
Pracownik biurowy - Kraków Tyniec
Opis: Stanowisko: Pracownik administracyjny Opis stanowiska: - organizacja i kontrola dokumentacji w firmie, - obsługa korespondencji, - zamawianie towaru u dostawców krajowych i zagranicznych - rozliczanie płatności oraz windykacja bieżąca płatności - tłumaczenie dokumentacji z języka angielskiego - współpraca ze wszystkimi działami firmy Oferujemy: - możliwość zdobycia doświadczenia za ...
Specjalist/ka ds. sprzedaży i marketingu z Kraków, zobacz zdjęcie
Specjalist/ka ds. sprzedaży i marketingu
Grupa Havre to wysoka jakość projektów obejmująca nowoczesną architekturę, innowacyjność rozwiązań i perfekcyjne rzemiosło. To pozwoliło nam osiągnąć sukces oraz zapewnić najwyższą jakość oferowanych rozwiązań.Wraz z rozwojem firmy i realizacją kolejnej inwestycji, poszukujemy Asystenta/ki ds. Sprzedaży, który/a wesprze nas w tym ambitnym zadaniu.Do Twoich zadań należeć będzie: · Pozy ...
Praca na recepcji
Gabinet stomatologiczny mieszczący się w centrum Krakowa zatrudni osobę do pracy na stanowisku recepcji. Praca w miłym i zgranym zespole z możliwością elastycznych godzin pracy.Cv prosimy kierować na adres stomatologia.biuro@wp.pl
Asystentka biura z Kraków, zobacz zdjęcie
Asystentka biura
Firma projektowa PROGREG Sp. z o.o. zatrudni Asystent/ka biura Miejsce pracy: Kraków Podgórze Główne zadania: rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,przyjmowanie i nadawanie korespondencji oraz przesyłek,współpraca z firmami kurierskimi oraz pocztą,koordynowanie procesu przepływu informacji, obiegu dokumentów oraz przekazywanie dokumentów do merytorycznych komó ...
Więcej ogłoszeń

Biuro tłumaczeń Alingua zatrudni na stanowisko Specjalisty w Dziale Obsługi Klienta 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania05/12/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyPełny etat
  • Rodzaj umowyUmowa o pracę

Alingua – jako biuro tłumaczeń działające w centrum Krakowa od ponad 9 lat wspieramy naszych klientów przekładami we wszystkich językach świata. Nasz sukces zawdzięczamy niezmiennej jakości tłumaczeń oraz dbaniu o relacje z naszymi klientami, które oparte są na zaufaniu.

Jest to możliwe tylko dzięki współpracy całego zespołu Alingua, składającego się z ludzi odpowiedzialnych, zaangażowanych, których łączy szacunek do słowa.

Jeśli:

- chcesz mieć poczucie, że Twoja praca ma realny wpływ na rozwój firmy,

- ważna jest dla Ciebie swobodna atmosfera w pracy z jednocześnie jasno określonymi zadaniami,

- stawiasz na nieustanny rozwój i wyzwania,

- cieszy Cię kontakt z ludźmi.

To dobrze się składa, ponieważ poszukujemy specjalisty do Działu Obsługi Klienta.

Do Twoich zadań będzie należało:

- kontaktowanie się z klientami (telefoniczne, mailowo oraz osobiście w biurze),

- sporządzanie kosztorysów projektów tłumaczeniowych,

- doradztwo specjalistyczne w zakresie usług tłumaczeniowych,

- utrzymywanie właściwych relacji z klientami Alingua,

- sporządzanie i kontrolowanie dokumentów księgowych.

Chętnie przyjmiemy Cię do naszego zespołu, jeśli:

- posiadasz wyższe wykształcenie,

- bardzo dobrze posługujesz się językiem angielskim, zarówno w mowie, jak i w piśmie,

- bardzo dobrze organizujesz swoje stanowisko oraz przebieg pracy,

- potrafisz szybko i samodzielnie podejmować decyzje,

- potrafisz prowadzić rozmowy telefoniczne z klientami,

- cechuje Cię zaangażowanie, odpowiedzialność i punktualność,

- biegle posługujesz się programami komputerowymi (szczególnie Word, Excel, PowerPoint, mile widziana znajomość narzędzi CAT, w szczególności memoQ),

- odnajdujesz się w pracy zespołowej, a jednocześnie potrafisz pracować samodzielnie (bez ciągłego nadzoru),

- posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku lub pracowałaś/eś w biurze tłumaczeń – będzie to Twoim dużym atutem.

Co zyskasz, pracując z nami:

- szkolenie wdrażające na stanowisko w Dziale Obsługi Klienta,

- umowę o pracę po płatnym trzymiesięcznym okresie próbnym,

- pracę w młodym, energicznym i bardzo ambitnym zespole,

- regularne szkolenia o różnorodnej tematyce,

- możliwość współpracy z prestiżowymi klientami,

- przyjazną atmosferę w pracy ze wspólnymi posiłkami, dobrą kawą i uśmiechem J

- atrakcyjne wynagrodzenie odpowiadające Twoim umiejętnościom i wzrastające wraz z Twoimi postępami w pracy.

CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@alingua.pl.

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.


Piotr(Zobacz więcej ogłoszeń)Użytkownik od 01-2016