Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Asystent/ka Działu Prawnego
Sobiesław Zasada S.A. z siedzibą w Krakowie poszukuje osoby na stanowisko: Asystent/ka Działu Prawnego. Do aplikowania zapraszamy osoby, które studiują na kierunku administracja lub pokrewnym i mają ukończony III rok studiów.Wymagania:znajomość j. ang.;b. dobra znajomość pakietu MS Office;zaangażowanie, profesjonalizm;prawo jazdy kat. B.Obowiązki:przygotowywanie dokumentacji związanej z zakłada ...
Pracownik Obsługi Biura/ Office Manager
Firma informatyczna z Krakowa poszukuje kandydata na stanowisko: Pracownik biurowy Serdecznie zapraszamy do aplikowania dokumentów i dołączenia do kameralnej i przyjacielskiej grupy pracowników. Do zadań pracownika będzie należeć: Zapewnienie funkcjonowania biura zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymiProfesjonalna obsługa i budowanie relacji z klient ...
Asystentka / Asystent Prezesa Zarządu
Spółka zatrudni na etat Asystentkę/Asystenta Prezesa Zarządu.Miejsce pracy: KrakówOferujemy:wysokie wynagrodzenieciekawą pracęWymagania: • doświadczenie co najmniej 2 letnie (w małym lub w średnim przedsiębiorstwie) • prawo jazdy kat. B – czynne!Od kandydatów oczekujemy odpowiednich cech charakteru: • dokładności, rzetelności, pracowitości • łatwości nawiązywania kontaktów • śmiałoś ...
ASYSTENTKA/ ASYSTENT BIURA z Krakow, zobacz zdjęcie
ASYSTENTKA/ ASYSTENT BIURA
Dla naszego Klienta Uznanego przez klientów i partnerów lidera w branży nowoczesnych systemów zabezpieczeń przeciwpożarowych dla obiektów przemysłowych i wielorodzinnych już od 10 lat,poszukujemy kandydatki i kandydatów na stanowisko:ASYSTENTKA/ ASYSTENT BIURAMiejsce pracy: Modlnica koło KrakowaZakres zadań:Prowadzenie bieżących spraw związanych z obsługą kontraktów,Wystawianie faktur sprzedażowyc ...
Pracownik Biura Obsługi Klienta - Modlniczka z Krakow, zobacz zdjęcie
Pracownik Biura Obsługi Klienta - Modlniczka
Bonito.pl to nowoczesna księgarnia internetowa oferująca swoim Klientom najszerszą w Polsce ofertę książek i podręczników, oraz najwyższe standardy obsługi Klienta. Źródłem naszego sukcesu są zaangażowanie i kompetencje naszych Pracowników.Aktualnie poszukujemy osób, które podejmą pracę na stanowisku:Pracownik Biura Obsługi Klienta – Obsługa telefoniczna i mailowaOpis stanowiska:przyjmowanie i rea ...
Pracownik Działu Sprzedaży
Spółki partnerskie Suder & Suder i Suder Plus są jednymi z największych firm zajmujących się dystrybucją części zamiennych do samochodów ciężarowych, przyczep, naczep oraz autobusów. Tworzą rozbudowaną sieć dystrybucji, która obejmuje oddziały w największych miastach w całej Polsce.W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy pracownika na stanowisko:Pracownik Działu SprzedażyMiejsce pracy ...
Referent ds.Administracyjno - Biurowych Kraków
Ogólnopolska firma z branży usług porządkowych o ugruntowanej pozycji na rynku poszukuje osoby na stanowisko: Referent ds.Administracyjno - BiurowychMiejsce pracy: KrakówWymagania:• Wykształcenie minimum średnie,• Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Ms Office • Sumienność, dokładność, komunikatywność, samodzielność,• Umiejętność obsługi sprzętu biurowego,• Mile widziane doświadczeni ...
Więcej ogłoszeń

Asytent/Asystentka Zarządu - praca w biurze w Krakowie

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 16/04/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Firma/Agencja
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Umowa o pracę

FUNDUSZ HIPOTECZNY YANOK

Specjalistyczna polska firma z obszaru finansów oferująca atrakcyjne pożyczki hipoteczne dla firm oraz oferująca Weksle Inwestycyjne Nieruchomościowe dla inwestorów indywidualnych.

Fundusz należy do Grupy KRN Media, która ma ponad 25 letnią tradycję funkcjonowania na rynku nieruchomości, obsługi rynku nieruchomości oraz inwestycji powiązanych z nieruchomościami.

W związku z awansem dotychczasowej Asystentki, zatrudnimy na stanowisko:


ASYSTENTKA/ASYSTENT ZARZĄDU

Miejsce pracy: Kraków
Region: małopolskie

Opis stanowiska:

  • Obsługa sekretariatu;
  • Obsługa połączeń przychodzących;
  • Prowadzenie organizacyjne oraz administracyjne biura;
  • Odpowiedzialność za obieg dokumentów, zarządzanie korespondencją oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji;
  • Kontakt z instytucjami, kontrahentami i Klientami firmy;
  • Prowadzenie bieżących spraw oraz kalendarza spotkań;
  • Koordynacja spotkań zewnętrznych i wewnętrznych;
  • Sporządzanie raportów, zestawień, dokumentów na potrzeby Zarządu;
  • Współpraca z innymi działami firmy;
  • Umawianie spotkań Zarządu.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane wykształcenie prawnicze lub ekonomiczne);
  • Komunikatywność oraz zdolności interpersonalne;
  • Zaangażowanie i inicjatywa w działaniu;
  • Dobra znajomość MS Office;
  • Łatwość przygotowywania dokumentów oficjalnych;
  • Poczucie humoru i przyjazny charakter;
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • Czynne prawo jazdy;

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Pracę w pełnym wymiarze godzin;
  • Szkolenia i wsparcie przełożonych;
  • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia ze stałą pensją oraz premiami;
  • Niezbędne narzędzia pracy;
  • Perspektywy dalszego rozwoju zawodowego oraz awansu;

Kandydatów, którzy chcą dołączyć do zgranego zespołu i razem z nami pracować w miłej i przyjaznej atmosferze w naszym biurze na Dolnych Młynów 10, prosimy o przesłanie swojego CV wraz ze zdjęciem oraz listu motywacyjnego na adres rekrutacja@yanokhipoteczny.pl z dopiskiem „praca asystent/asystentka zarządu”.

Więcej o naszej działalności można przeczytać na firmowej witrynie www.yanokhipoteczny.pl

Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając CV do Funduszu Hipotecznego Yanok, Kandydat zgadza się na przetwarzanie przez Fundusz danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.


Jeżeli Kandydat wyraża zgodę na zachowanie CV w celu wykorzystania w przyszłych rekrutacjach, prosimy o wpisanie w CV: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Fundusz Hipoteczny Yanok sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w moim CV dla celów przyszłych rekrutacji”.

Wgląd, edytowanie oraz usuwanie danych osobowych w bazie przeprowadzane jest zgodnie z Polityką Prywatności https://www.yanokhipoteczny.pl/polityka-prywatnosci/


Anna (Zobacz więcej ogłoszeń) Użytkownik od 09-2015