Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Asystent / asystentka zarządu - Łagiewniki
Spinvest sp. z o.o. jest krakowską firmą zajmującą się inwestycjami w nieruchomości. Dla naszych klientów wyszukujemy, remontujemy i sprzedajemy mieszkania.Poszukujemy:Asystent / asystentka zarząduZakres obowiązków:- Wsparcie w codziennych działaniach zarządu- Koordynacja spraw administracyjnych i biurowych (ok. 75% czasu pracy) oraz praca poza biurem (ok. 25% czasu)- Dbałość o p ...
Asystent w kancelarii prawnej
Kancelaria prawna w centrum Krakowa poszukuje osoby na stanowisko asystenta - pracownika administracyjnegoAsystentZakres obowiązków:profesjonalna, bieżąca realizacja zadań z zakresu organizacji pracy prawnika m.in. zarządzanie kalendarzem, organizowanie spotkań, organizacja podróży służbowych;obsługa administracyjna w zakresie prowadzonych projektów;kontakt z urzędami, sądami, kancelariami notaria ...
Asystent/ka Biura - Sekretarka w Gastromall Group
Gastromall Group - poszukuje do pracy w biurze osoby na stanowisko :Asystent/ka Biura - Sekretarka Zakres obowiązków:• obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych• obsługa sekretariatu• przygotowanie dokumentacji do działu księgowego• zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura• zaopatrywanie biura w materiały biurowe i socjalne;• wsparcie Zarządu w bieżących zadaniach,• redagowanie pis ...
Asystent / Asystentka Zarządu - Office Manager (Kraków Podgórze) z Krakow, zobacz zdjęcie
Asystent / Asystentka Zarządu - Office Manager (Kraków Podgórze)
Nie chcesz pracować w korporacji, potrzebujesz wyzwań i poczucia ciągłego rozwoju poprzez pracę w ciekawym otoczeniu biznesowym, realizację różnorodnych zadań oraz współpracę z kreatywnymi i inspirującymi ludźmi? Jeśli do tego lubisz pracę o charakterze administracyjno-organizacyjnym, chcesz pracować w małym zespole, w fajnym biurze w Krakowie, daj sobie szansę i prześlij do nas CV.OferujemyZatr ...
Sekretarka/ asystentka zarządu
Firma deweloperska Krak Estate sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko sekretarki/asystentki zarządu: Opis stanowiska:współpraca z zarządem firmy, działem księgowości i działem sprzedaży,odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych,koordynacja przychodzącej i wychodzącej korespondencji, przyjmowanie gości oraz obsługa spotkań, bieżące wsparcie pracowników firmy,zamawianie artykułów biurowych ...
Asystentka Zarządu
Drukarnia Mellow Sp. z o.o. poszukuje:ASYSTENTKĘ ZARZĄDUMiejsce pracy: Kraków, ul.Zawiła 61Nr ref: I/08/2019Osoba zatrudnionana powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna m. in. za:zarządzanie korespondencją oraz informacjamikoordynację obiegu dokumentówarchiwizację dokumentówzarządzanie kalendarzem Prezesa Zarządu (organizacja spotkań, podróży służbowych)wsparcie administracyjne oraz merytoryczne ...
Zatrudnię na stanowisko: Asystentka Zarządu / Asystentka Biura
Zatrudnię osobę na stanowisko Asystentka Zarządu / Asystentka Biura Praca w Krakowie na cały etat. Firma zajmuje się księgowością - prowadzi biuro rachunkowe. Zakres obowiązków:Obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych w tym: organizacja i obsługa spotkań biznesowych oraz podróży służbowych, zarządzanie salami konferencyjnymiZarządzanie recepcją firmyWystawianie i wysyłanie fakturProwadzen ...
Więcej ogłoszeń

Asytent/Asystentka działu prawnego

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 08/07/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Firma/Agencja
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Umowa o pracę

FUNDUSZ HIPOTECZNY YANOK

Specjalistyczna polska firma finansowa, oferująca atrakcyjne pożyczki hipoteczne dla firm oraz oferująca Weksle Inwestycyjne Nieruchomościowe dla inwestorów.

Fundusz należy do Grupy KRN Media, która ma ponad 25 letnią tradycję funkcjonowania na rynku nieruchomości, obsługi rynku nieruchomości oraz inwestycji powiązanych z nieruchomościami.

W związku z dynamicznym rozwojem Fundusz obecnie przeprowadza rekrutację na stanowisko:

ASYSTENT/ASYSTENTKA DO DZIAŁU PRAWNEGO

Miejsce pracy: Kraków
Region: małopolskie

Rodzaj pracy: biurowa z incydentalnymi wyjazdami służbowymi 1 dniowymi.

Zakres obowiązków:

  • Dbanie o właściwe procedury przechowywania i archiwizowania dokumentów prawnych;
  • Bieżący kontakt z kancelariami prawnymi i notarialnymi;
  • Stałe wsparcie działań prezes Zarządu w zakresie dokumentów oraz umów;
  • Sporządzanie raportów, zestawień oraz innych dokumentów na potrzeby Zarządu;
  • Współpraca z innymi działami firmy oraz nadzór nad przestrzeganiem procedur wewnętrznych;
  • Analiza prawna nieruchomości mających stanowić zabezpieczenie pożyczek;
  • Osobiście wykonane lub zlecone wizje lokalne nieruchomości (wymagane czynne prawo jazdy kat. B) wraz z przygotowaniem dokumentacji z wizytacji;
  • Bieżąca obsługa prawna istniejących umów pożyczek wraz z ich monitoringiem;
  • Kontakt z partnerami i kontrahentami w ramach obsługi umów pożyczek;
  • Odpowiedzialność za obieg dokumentów, zarządzanie korespondencją oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji;

Wymagania:

  • Wykształcenie prawnicze;
  • Minimum roczne doświadczenie w kancelarii komorniczej lub notarialnej;
  • Dokładność i skrupulatność w wykonywaniu obowiązków;
  • Komunikatywność oraz zdolności interpersonalne;
  • Zaangażowanie i inicjatywa w działaniu;
  • Dobra znajomość MS Office;
  • Łatwość przygotowywania dokumentów oficjalnych;
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • Czynne prawo jazdy;

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie plus stałe premie;
  • Pracę w atrakcyjnej i inspirującej firmie dającej szerokie możliwości rozwoju osobistego;
  • Szkolenia i wsparcie przełożonych;
  • Niezbędne narzędzia pracy;
  • Perspektywy dalszego rozwoju zawodowego oraz awansu;

Kandydatów, którzy chcą dołączyć do zgranego zespołu i razem z nami pracować w miłej i przyjaznej atmosferze w naszym biurze na Dolnych Młynów 10, prosimy o przesłanie swojego CV wraz ze zdjęciem oraz listu motywacyjnego z dopiskiem „praca asystent/asystentka dział prawny”.

Więcej o naszej działalności można przeczytać na firmowej witrynie Funduszu.

Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając CV do Funduszu Hipotecznego Yanok, Kandydat zgadza się na przetwarzanie przez Fundusz danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.


Jeżeli Kandydat wyraża zgodę na zachowanie CV w celu wykorzystania w przyszłych rekrutacjach, prosimy o wpisanie w CV: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Fundusz Hipoteczny Yanok sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w moim CV dla celów przyszłych rekrutacji”.

Wgląd, edytowanie oraz usuwanie danych osobowych w bazie przeprowadzane jest zgodnie z Polityką Prywatności dostępnej na stronie Funduszu.