Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Asystent/ka Biura - Sekretarka w Gastromall Group
Gastromall Group - poszukuje do pracy w biurze osoby na stanowisko :Asystent/ka Biura - Sekretarka Zakres obowiązków:• obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych• obsługa sekretariatu• przygotowanie dokumentacji do działu księgowego• zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura• zaopatrywanie biura w materiały biurowe i socjalne;• wsparcie Zarządu w bieżących zadaniach,• redagowanie pis ...
Kancelaria Polowiec i Wspólnicy poszukuje osoby na stanowisko Specjalista ds. administracyjnych
Specjalista ds. administracyjno-biurowychKancelaria Polowiec i Wspólnicy sp.j. podejmie współpracę z osobą zainteresowaną pracą na stanowisku specjalisty ds. administracyjno-biurowychWYMAGANIA:minimum wykształcenie średnie (dodatkowym atutem będzie ukończenie studiów wyższych w szczególności na kierunku administracja/zarządzanie);doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku (zatrudnie ...
Staż asystent/ka ds. obsługi obcokrajowców
EXPRESS RELOCATIONS Największy dostawca rozwiązań relokacyjnych w Polsce, w związku z planami rozwoju firmy poszukuje zmotywowanych i otwartych na nowe wyzwania współpracowników. Kandydat będzie odpowiedzialny za: • Wypełnianie i kompletowanie wniosków do uzyskania zezwolenia na pobyt czasowy oraz zezwolenia na pracę cudzoziemca, • Prowadzenie procesów legalizacji pobytu i pracy cudzozie ...
Pracownik Administracyjno-Biurowy  z Krakow, zobacz zdjęcie
Pracownik Administracyjno-Biurowy
Firma krakowska o ugruntowanej pozycji działająca w branży transportowo – turystycznej, posiadająca w portfolio szeroką gamę produktów poszukuje w związku z rozwojem swoich struktur kandydata na stanowisko:Pracownik Administracyjno-Biurowy (Turystyka, Wynajem: Autokarów, Mikrobusów, Vanów i sedanów klasy Premium)Miejsce pracy: Kraków Region: małopolskie Numer referencyjny: PAB-Kraków/małop ...
Asystent ds. doskonalenia jakości
Asystent ds. doskonalenia jakościFirma działająca w obszarze handlu detalicznego zatrudniająca ponad 300 pracowników w związku z intensywnym rozwojem firmy i stałym polepszaniem jakości świadczonych usług poszukuje osoby na stanowisko specjalisty ds. doskonalenia jakości.Zakres obowiązków:• mapowanie procesów,• współtworzenie procedur,• praca nad usprawnieniami,• samodzielne analizy danych,• audyt ...
SPECJALISTA DS. LOGISTYKI
ZAGRODA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - eksporter maszyn rolniczych o ugruntowanej od ponad 25 lat pozycji na rynkach całego świata poszukuje do swojego zespołu kandydatów na stanowisko : SPECJALISTA DS. LOGISTYKI Miejsce pracy: Kraków Zakres obowiązków: • wycena kosztów transportów dla zawieranych kontraktów• organizację transportu krajowego i międzynarodowego• obs ...
Office Manager z Krakow, zobacz zdjęcie
Office Manager
Nie chcesz pracować w korporacji, potrzebujesz wyzwań i poczucia ciągłego rozwoju poprzez pracę w ciekawym otoczeniu biznesowym, realizację różnorodnych zadań oraz współpracę z kreatywnymi i inspirującymi ludźmi? Jeśli do tego lubisz pracę o charakterze administracyjno-organizacyjnym, chcesz pracować w małym zespole, w fajnym biurze w Krakowie, daj sobie szansę i prześlij do nas CV.Zakres obowią ...
Więcej ogłoszeń

Asytent/Asystentka działu prawnego

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 08/07/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Firma/Agencja
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Umowa o pracę

FUNDUSZ HIPOTECZNY YANOK

Specjalistyczna polska firma finansowa, oferująca atrakcyjne pożyczki hipoteczne dla firm oraz oferująca Weksle Inwestycyjne Nieruchomościowe dla inwestorów.

Fundusz należy do Grupy KRN Media, która ma ponad 25 letnią tradycję funkcjonowania na rynku nieruchomości, obsługi rynku nieruchomości oraz inwestycji powiązanych z nieruchomościami.

W związku z dynamicznym rozwojem Fundusz obecnie przeprowadza rekrutację na stanowisko:

ASYSTENT/ASYSTENTKA DO DZIAŁU PRAWNEGO

Miejsce pracy: Kraków
Region: małopolskie

Rodzaj pracy: biurowa z incydentalnymi wyjazdami służbowymi 1 dniowymi.

Zakres obowiązków:

  • Dbanie o właściwe procedury przechowywania i archiwizowania dokumentów prawnych;
  • Bieżący kontakt z kancelariami prawnymi i notarialnymi;
  • Stałe wsparcie działań prezes Zarządu w zakresie dokumentów oraz umów;
  • Sporządzanie raportów, zestawień oraz innych dokumentów na potrzeby Zarządu;
  • Współpraca z innymi działami firmy oraz nadzór nad przestrzeganiem procedur wewnętrznych;
  • Analiza prawna nieruchomości mających stanowić zabezpieczenie pożyczek;
  • Osobiście wykonane lub zlecone wizje lokalne nieruchomości (wymagane czynne prawo jazdy kat. B) wraz z przygotowaniem dokumentacji z wizytacji;
  • Bieżąca obsługa prawna istniejących umów pożyczek wraz z ich monitoringiem;
  • Kontakt z partnerami i kontrahentami w ramach obsługi umów pożyczek;
  • Odpowiedzialność za obieg dokumentów, zarządzanie korespondencją oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji;

Wymagania:

  • Wykształcenie prawnicze;
  • Minimum roczne doświadczenie w kancelarii komorniczej lub notarialnej;
  • Dokładność i skrupulatność w wykonywaniu obowiązków;
  • Komunikatywność oraz zdolności interpersonalne;
  • Zaangażowanie i inicjatywa w działaniu;
  • Dobra znajomość MS Office;
  • Łatwość przygotowywania dokumentów oficjalnych;
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • Czynne prawo jazdy;

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie plus stałe premie;
  • Pracę w atrakcyjnej i inspirującej firmie dającej szerokie możliwości rozwoju osobistego;
  • Szkolenia i wsparcie przełożonych;
  • Niezbędne narzędzia pracy;
  • Perspektywy dalszego rozwoju zawodowego oraz awansu;

Kandydatów, którzy chcą dołączyć do zgranego zespołu i razem z nami pracować w miłej i przyjaznej atmosferze w naszym biurze na Dolnych Młynów 10, prosimy o przesłanie swojego CV wraz ze zdjęciem oraz listu motywacyjnego z dopiskiem „praca asystent/asystentka dział prawny”.

Więcej o naszej działalności można przeczytać na firmowej witrynie Funduszu.

Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając CV do Funduszu Hipotecznego Yanok, Kandydat zgadza się na przetwarzanie przez Fundusz danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.


Jeżeli Kandydat wyraża zgodę na zachowanie CV w celu wykorzystania w przyszłych rekrutacjach, prosimy o wpisanie w CV: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Fundusz Hipoteczny Yanok sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w moim CV dla celów przyszłych rekrutacji”.

Wgląd, edytowanie oraz usuwanie danych osobowych w bazie przeprowadzane jest zgodnie z Polityką Prywatności dostępnej na stronie Funduszu.