Asystentka zarządu 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania31/07/2020
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyPełny etat
  • Rodzaj umowyUmowa o pracę


Asystentka zarządu

Jestesmy najdłużej dzialajaca firma na rynku polskim zajmujaca się parkami trampolin.

Tworzymy ciekawe konstrukcje dla obiektów rekreacyjno-zabawowych, wyposażamy sale zabaw i centra rozrywki.


Praca u nas daje dużo satysfakcji, ponieważ nie ma nic bardziej radosnego niż uśmiech zadowolonego dzieciaczka, który świetnie się bawi na atrakcjach, które projektowaliśmy, produkowaliśmy a następnie montowaliśmy

Jeśli chcesz uczestniczyć w ciekawych projektach, nie przeszkadza Ci praca w dynamicznym Zespole, wskakuj do nas:)


Potrzebujemy:

Wsparcia w bieżącej działalności spółki w różnych obszarach

Pomocy podczas przyjmowania gości

Wysokiej kultury osobistej ale również entuzjazmu i pozytywnego nastawienia do pracy i ludzi

Tworzenia raportów kosztowych i administracyjnych

Administrowania dokumentami firmy

Prowadzenia biura i spraw administracyjno – organizacyjnych, dbania o czystość i porządek

Prowadzenia kalendarza, umawianie spotkań biznesowych, kontakt z interesantami, dbania o skrzynkę pocztową (zarządzanie mailami oraz raportowanie o najważniejszych wiadomościach)

Prowadzenia dokumentacji kadrowej (m.in. akta osobowe, czas pracy, BHP, badania lekarskie)

(spółka ma zewnętrzną obsługę księgową i kadrową)

Wystawiania faktur sprzedażowych

Zarządzania fakturami od dostawców: kreowanie zamówień zakupowych, kontrola faktur, zarządzanie problemami z płatnościami

Organizowania wysyłek towaru do klienta

Organizacja wyjazdów służbowych


Aby praca była przyjemna, zdecydowanie będziesz potrzebować:

Znajomości języka angielskiego na poziomie min. średnim (A)

Bardzo dobrej znajomości i obsługi pakietu Google G-Suit (alternatywnie MS Office, Open Office) oraz obsługi urządzeń biurowych

Prawo jazdy kat.B (mile widziane, choć do firmy z Krakowa dojedziesz w 20 min pociągiem bo siedzibę mamy przy samej stacji:)

Kontakt:

506814123, CV : marta.milej@parktrampolin.pl


Praca: L.Konińskiego 53, 32-064 Rudawa


Marta(Zobacz więcej ogłoszeń)Użytkownik od 04-2020
Dołącz plik(maksymalnie 2MB)
Przesyłanie
[Usuń]
Klikając "Wyślij", wyrażasz zgodę na nasze Zasady korzystania i Politykę prywatności oraz zgadzasz się na otrzymywanie naszych newsletterów i ofert promocyjnych.
Dodaj do Zachowanych
 Porady Bezpieczeństwa - Twoje bezpieczeństwo jest dla nas ważne, zachęcamy do zachowania czujności. Dowiedz się więcejZgłoś ogłoszenie
Rudawa, Koninskiego 53
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Administrator/ka nieruchomości
Firma zajmująca się administracyjno- finansową obsługą nieruchomości.Obecnie poszukuje osób do wykonywania n/w prac :zatrudnienie -umowa zlecenieZakres:· osobisty, telefoniczny i e-mailowy kontakt z Klientami,· utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami firmy· obsługę administracyjną nieruchomości· współpracę z dostawcami mediów i usług,· wsp ...
Pracownik Administracji Magazynowej z Kraków, zobacz zdjęcie
Pracownik Administracji Magazynowej
OTTO Work Force Europe sp. z o.o. jedna z wiodących firm z branży agencji pracy i doradztwa personalnego oferuje pracę w Polsce i za granicą. Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób gotowych do podjęcia pracy na stanowisku: Pracownik Administracji Magazynowej Numer referencyjny: OB/ADMKOK/07/2020 Miejsce pracy: Kokotów Zakres zadań: · ...
sekretarka/asystent księgowego
Spółka Solpoint sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko:Sekretarki/Asystentka księgowego Miejsce pracy: Kraków Opis stanowiska:· Koordynacja obiegu dokumentacji oraz właściwego przepływu informacji pomiędzy Zarządem, a innymi jednostkami organizacyjnymi Spółki,· Obsługa komputera i urządzeń biurowych,· Obsługa przesyłek pocztowych i kurierskich,· Gromadzenie i prz ...
Asystentka/Pracownik biurowy z Kraków, zobacz zdjęcie
Asystentka/Pracownik biurowy
Poszukujemy osoby na stanowisko : ASYSTENTKA. Firma z branży handlowej. Praca w niepełnym wymiarze godzin 3-4 dni w tygodniu ( w przyszłości możliwość pracy na pełen etat ). Zadania: - obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - odbieranie telefonów , - obsługa urządzeń biurowych, - kontakt z kontrahentami firmy, - dbanie o proces p ...
praca na stanowisku asystenta zarządcy nieruchomości z Kraków, zobacz zdjęcie
praca na stanowisku asystenta zarządcy nieruchomości
Dynamicznie rozwijająca się firma zarządzająca nieruchomościami działająca w centrum Krakowa poszukuje osoby zainteresowanej pracą na stanowisku asystent zarządcy nieruchomości. Praca umożliwia zdobycie cennego doświadczenia (i zatrudnienia) przy zachowaniu elastycznego czasu pracy, pracy zdalnej. Kogo poszukujemy?Młodej osoby (najlepiej posiadającej status studenta) , komunikatywnej, interesują ...
Poszukiwany ASYSTENT ADMINISTRACYJNY Z FUNKCJĄ KIEROWCY z Kraków, zobacz zdjęcie
Poszukiwany ASYSTENT ADMINISTRACYJNY Z FUNKCJĄ KIEROWCY
Kancelaria Prawa Restrukturyzacyjnego i Upadłościowego Tatara i Współpracownicy w związku z dynamicznym rozwojem, poszukuje do Biura w Krakowie osoby na stanowisko ASYSTENT ADMINISTRACYJNY Z FUNKCJĄ KIEROWCY.Zakres obowiązków:1. Wizyty w urzędach, sądach, na poczcie itp.;2. Fotografowanie dokumentów;3. Prace administracyjno - biurowe;4. Prace techniczne;5. Przewóz współpracowników Kancelarii samoc ...
Pracownik Biurowy
Renomowana Szkoła Tańca Edukacja Artystyczna Dzieci poszukuje kandydatów posiadających status studenta, do pracy na stanowisku Pracownik Biurowy, w wymiarze 30 godzin tygodniowo.Do obowiązków Pracownika należeć będzie:cykliczne rozliczanie czasu pracy pracowników Szkoły;współpraca i rozliczanie finansowe z jednostkami zewnętrznymi z którymi współpracuje Szkoławspomaganie działu kadr oraz księgowoś ...
Więcej ogłoszeń