Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Asystent projektanta branży sanitarnej
OFERTA PRACY Firma Progreg Sp. z o.o. poszukuje w Krakowie kandydatów na stanowisko „Asystenta Projektanta branży sanitarnej”. Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: - Projektowanie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych ciepłowniczych i gazowych, itp. - Uzgodnienia branż ...
Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego, google adwords
Firma zajmująca się sprzedażą materiałów wykończenia wnętrze poszukuje Specjalisty ds. obsługi sklepu internetowego.Miejsce pracy: Węgrzce (północ Krakowa)Godziny pracy: 9:00-17:00 Opis stanowiska:Udzielanie profesjonalnej i rzetelnej informacji w odpowiedziach na mailowe pytania Klientów na temat m.in. statusu zamówień, dostępności produktów, szczegółów dotyczących asortymentu dostępnego w sklepi ...
Specjalista ds. finansowo-księgowych z Kraków, zobacz zdjęcie
Specjalista ds. finansowo-księgowych
W Eura7 zajmujemy się projektowaniem stron www oraz projektami marketingowymi. Poszukujemy osoby z doświadczeniem pracy w wewnętrznym dziale księgowości. Zadania realizowane na tym stanowisku:ścisła współpraca z biurem rachunkowym - przygotowywanie dokumentów wraz z opisami wyjaśniającymiwystawianie faktur sprzedażowych oraz not księgowych zgodnie z harmonogramem, wynikającym z umów w porozumieniu ...
Asystent/Asystentka z językiem niemieckim
Firma budowlana specjalizująca się w budownictwie jednorodzinnym poszukuje ASYSTENTKI /ASYSTENTA Z JĘZYKIEM NIEMIECKIMDo Twoich zadań będzie należało: - codzienna korespondencja w języku niemieckim dotycząca spraw bieżących i księgowych - wsparcie działu sprzedaży w codziennym kontakcie z klientem - wsparcie działu zakupów i współpraca z dostawcami zagranicznymi - wsparcie procesó ...
Stanowisko administracyjno-biurowe z Kraków, zobacz zdjęcie
Stanowisko administracyjno-biurowe
Firma ART-Tech działająca na rynku Krakowskim od 5 lat poszukuje osoby, która stworzy, a następnie będzie zarządzać sprawami administracyjno-biurowymi. W ramach firmy ART-Tech prowadzone są liczne działania kreatywne oraz biznesowe, które na aktualnym etapie rozwoju potrzebują profesjonalnego wsparcia w zakresie budowy i zarządzania sekretariatem i backoffice. Opis stanowiska pracy: obsługa do ...
Asystent do spraw prawnych i obsługi klienta
Asystent do spraw prawnych i obsługi klientaWymagania:- znajomość budowy aktów prawnych,- umiejętność wyszukiwania i analizy przepisów prawnych,- punktualność,- komunikatywność, - znajomość programów typu excel, word,- właściwe wywiązywanie się z ustalonych zadań,- mile widziana znajomość ustaw: Prawo upadłościowe, Kodeks cywilny, Kodeks spółek handlowych.Firma oferuje:Praca w Kancelarii LUCRUMSt ...
Asystentka Konsultanta Ślubnego / Wedding Plannera z Kraków, zobacz zdjęcie
Asystentka Konsultanta Ślubnego / Wedding Plannera
Jesteśmy renomowaną Agencja Ślubną zajmującą się kompleksową organizacją i koordynacją przyjęć weselnych dla najbardziej wymagających klientów - w tym klientów VIP. Organizacją przyjęć zajmujemy się od 2013 roku. Działamy na terenie całego kraju. Właścicielka agencji jest certyfikowanym konsultantem ślubnym rekomendowanym przez Polskie Stowarzyszenie Konsultantów Ślubnych zrzeszających tylko najle ...
Więcej ogłoszeń

ASYSTENTKA ZARZĄDU. 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania28/05/2020
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyPełny etat
  • Rodzaj umowyUmowa o pracę

Firma Transcom System przyjmie na pełen etat pracownika na stanowisko: ASYSTENTKA ZARZĄDU.

Zadania/obowiązki:

  • bieżąca obsługa sekretariatu
  • wsparcie Zespołu Zarządzającego
  • koordynacji prawidłowego przepływu informacji oraz obiegu dokumentów,
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • rozliczanie delegacji służbowych
  • współpraca z zewnętrznymi firmany ( firma kurierska, dostawca artykułów biurowych itd.)
  • przygotowywanie draftów i pism oraz ofert handlowych
  • wstępną weryfikacja faktur pod względem formalnym wystawionych przez kontrahentów
  • prowadzenia ewidencji faktur przekazywanych do biura rachunkowego
  • obsługa administracyjna biura (m.in. robienie zakupów przez Internet, koordynowanie zamówień na potrzeby firmy).

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie
  • rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • elastyczność i wielozadaniowość
  • znajomość pakietu MS Office
  • bardzo dobra organizacja pracy i odpowiedzialne podejście do powierzonych zadań, a także umiejętność budowania dobrych relacji
  • umiejętności interpersonalnych oraz dyskrecji
  • umiejętności organizacyjnych

Oferujemy:

  • pracę na pełen etat (umowa o pracę) w strukturze stabilnej firmy z długoletnią tradycją
  • godziny pracy 8:00-16:00
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia