Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie

Asystentka Zarządu

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 09/08/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Firma/Agencja
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Umowa o pracę

Drukarnia Mellow Sp. z o.o. poszukuje:

ASYSTENTKĘ ZARZĄDU

Miejsce pracy: Kraków, ul.Zawiła 61

Nr ref: I/08/2019


Osoba zatrudniona

na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna m. in. za:

  • zarządzanie korespondencją oraz informacjami
  • koordynację obiegu dokumentów
  • archiwizację dokumentów
  • zarządzanie kalendarzem Prezesa Zarządu (organizacja spotkań, podróży służbowych)
  • wsparcie administracyjne oraz merytoryczne pracy Zarządu
  • przyjmowanie klientów, interesantów osobiście lub przez telefon
  • wsparcie innych działów w firmie
  • fakturowanie, prowadzenie ewidencji faktur
  • nadzór nad właściwym poziomem zaopatrzenia biura w materiały biurowe.
  • współpraca z biurem rachunkowym
  • tworzenie raportów na potrzeby spółki

Wymagamy:

  • wykształcenie: mile widziane wyższe
  • znajomość programów komputerowych z pakietu MS Office
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • zdolności organizacyjne, samodzielność, operatywność
  • wysoka kultura osobista, umiejętności interpersonalne
  • sumienność, odpowiedzialność, aktywność, zaangażowanie w pracy
  • mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku oraz znajomość branży.
  • bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie (tłumaczenie oraz redagowanie pism)
  • mile widziana znajomość Optimy ERP oraz CDN

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

Wszystkich zainteresowanych

prosimy o przesłanie na adres: rekrutacja(małpa)mellow.com.pl,CV ze zdjęciem w tytule maila wpisując numer oferty:I/08/2019. W treści konieczne jest zawarcie poniższej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie mich danych osobowych przez firmę Mellow Sp. z o.o. wyłącznie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z

ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883).”

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi jedynie na wybrane zgłoszenia.


Dołącz plik (maksymalnie 2MB)
Przesyłanie
[Usuń]
Klikając "Wyślij", wyrażasz zgodę na nasze Zasady korzystania i Politykę prywatności oraz zgadzasz się na otrzymywanie naszych newsletterów i ofert promocyjnych.
Dodaj do Zachowanych
Porady Bezpieczeństwa - Twoje bezpieczeństwo jest dla nas ważne, zachęcamy do zachowania czujności. Dowiedz się więcej Zgłoś ogłoszenie
Kraków
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Asystent/ka Biura - Sekretarka w Gastromall Group
Gastromall Group - poszukuje do pracy w biurze osoby na stanowisko :Asystent/ka Biura - Sekretarka Zakres obowiązków:• obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych• obsługa sekretariatu• przygotowanie dokumentacji do działu księgowego• zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura• zaopatrywanie biura w materiały biurowe i socjalne;• wsparcie Zarządu w bieżących zadaniach,• redagowanie pis ...
Sekretarka/ asystentka zarządu
Firma deweloperska Krak Estate sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko sekretarki/asystentki zarządu: Opis stanowiska:współpraca z zarządem firmy, działem księgowości i działem sprzedaży,odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych,koordynacja przychodzącej i wychodzącej korespondencji, przyjmowanie gości oraz obsługa spotkań, bieżące wsparcie pracowników firmy,zamawianie artykułów biurowych ...
Asystent w kancelarii prawnej
Kancelaria prawna w centrum Krakowa poszukuje osoby na stanowisko asystenta - pracownika administracyjnegoAsystentZakres obowiązków:profesjonalna, bieżąca realizacja zadań z zakresu organizacji pracy prawnika m.in. zarządzanie kalendarzem, organizowanie spotkań, organizacja podróży służbowych;obsługa administracyjna w zakresie prowadzonych projektów;kontakt z urzędami, sądami, kancelariami notaria ...
Asystent / Asystentka Zarządu - Office Manager (Kraków Podgórze) z Krakow, zobacz zdjęcie
Asystent / Asystentka Zarządu - Office Manager (Kraków Podgórze)
Nie chcesz pracować w korporacji, potrzebujesz wyzwań i poczucia ciągłego rozwoju poprzez pracę w ciekawym otoczeniu biznesowym, realizację różnorodnych zadań oraz współpracę z kreatywnymi i inspirującymi ludźmi? Jeśli do tego lubisz pracę o charakterze administracyjno-organizacyjnym, chcesz pracować w małym zespole, w fajnym biurze w Krakowie, daj sobie szansę i prześlij do nas CV.OferujemyZatr ...
Zatrudnię na stanowisko: Asystentka Zarządu / Asystentka Biura
Zatrudnię osobę na stanowisko Asystentka Zarządu / Asystentka Biura Praca w Krakowie na cały etat. Firma zajmuje się księgowością - prowadzi biuro rachunkowe. Zakres obowiązków:Obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych w tym: organizacja i obsługa spotkań biznesowych oraz podróży służbowych, zarządzanie salami konferencyjnymiZarządzanie recepcją firmyWystawianie i wysyłanie fakturProwadzen ...
Asystent / asystentka zarządu - Łagiewniki
Spinvest sp. z o.o. jest krakowską firmą zajmującą się inwestycjami w nieruchomości. Dla naszych klientów wyszukujemy, remontujemy i sprzedajemy mieszkania.Poszukujemy:Asystent / asystentka zarząduZakres obowiązków:- Wsparcie w codziennych działaniach zarządu- Koordynacja spraw administracyjnych i biurowych (ok. 75% czasu pracy) oraz praca poza biurem (ok. 25% czasu)- Dbałość o p ...
Referent ds. Księgowych
MPL Services sp. z o. o. – spółka, która na terenie Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Jana Pawła II Kraków-Balice świadczący usługi gastronomiczne i handlowe, usługi porządkowe w obiektach terminalowych, prowadzący obsługę parkingów i tarasu widokowego oraz przewozu osób i bagażu pod nazwą Kraków Airport Taxi, w związku z dynamicznym rozwojem zaprasza do wzięcia udziału w rekrutacji na st ...
Więcej ogłoszeń