Asystentka Zarządu i Samodzielny Specjalista ds. Kadr i Płac 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania12/09/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyPełny etat
  • Rodzaj umowyUmowa o pracę

prowadzenie całości spraw osobowych pracowników Spółki, m. in. prowadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracy, plan urlopów, badania okresowe, szkolenia,

przygotowywanie umów o pracę, aneksów, skierowań na badania, świadectw pracy po ustaniu zatrudnienia,

naliczanie i sporządzanie list płac dla pracowników oraz osób zatrudnionych na podstawie umów pracę i umów zleceń,

rozliczanie czasu pracy pracowników, w tym urlopy, zwolnienia ZLA, inne,

obsługa systemu Płatnik w tym sporządzanie, wysyłanie i uzgadnianie miesięcznych obciążeń ZUS w systemie Płatnik oraz sporządzanie dyspozycji przelewów do ZUS,

sporządzanie sprawozdań, zestawień, statystyk dotyczących zatrudnienia, czasu pracy, wynagrodzeń wymaganych przez instytucje i na potrzeby wewnętrzne,

prowadzenie bieżącego archiwum dokumentacji kadrowej i płacowej pracowników,

sporządzanie informacji o uzyskanych dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy – PIT4R i PIT8AR,

bieżące monitorowanie fluktuacji zatrudnienia, prowadzenie naboru pracowników zgodnie z zgłaszanym zapotrzebowaniem,

oraz bieżąca obsługa biura.

Dawid(Zobacz więcej ogłoszeń)Użytkownik od 09-2019
Dołącz plik(maksymalnie 2MB)
Przesyłanie
[Usuń]
Klikając "Wyślij", wyrażasz zgodę na nasze Zasady korzystania i Politykę prywatności oraz zgadzasz się na otrzymywanie naszych newsletterów i ofert promocyjnych.
Dodaj do Zachowanych
 Porady Bezpieczeństwa - Twoje bezpieczeństwo jest dla nas ważne, zachęcamy do zachowania czujności. Dowiedz się więcejZgłoś ogłoszenie
Siewna 34a w Krakowie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Obsługa biura - Administracja
W związku z rozwojem firmy działającej na rynku administrowania nieruchomościami poszukujemy osoby zaangażowanej, odpowiedzialnej, kreatywnej, lubiącej wyzwania i dynamiczną pracę.:w Biurze AdministracjiUmowa ZLECENIERejon Nowej HutyOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:· Prace administracyjne biura (m. in. kontrolę przepływu dokumentacji, faktur,umów)· ...
Koordynator / Specjalista ds. Obsługi Klienta  (biuro tłumaczeń) z Kraków, zobacz zdjęcie
Koordynator / Specjalista ds. Obsługi Klienta (biuro tłumaczeń)
Biuro tłumaczeń 123tlumacz.pl świadczy profesjonalne usługi w zakresie pełnej obsługi językowej klientów instytucjonalnych oraz indywidualnych. Aktualnie poszukuje kandydatów na stanowisko:Koordynator Projektów w biurze tłumaczeńDo obowiązków Koordynatora będzie należało:kontaktowanie się z klientami (telefoniczne i osobiste – w biurze oraz mailowe),sporządzanie kosztorysów projektów tłumaczeniowy ...
Referent ds. administracji i księgowości
Firma Equilibrium Sp. z o.o., której biuro mieści się w Krakowie (31-039) przy ul. Dietla 50, założyło 11 lat temu dwoje wspólników. Oprócz oczywistego celu gospodarczego, przyświecał im cel drugi, nie mniej ważny. Stworzyć firmę inną od tych, w których dotąd pracowali. Opartą na szacunku do pracownika i wzajemnym zaufaniu. Firmę, w której problemy rozwiązywane są wspólnie i na której funkcjonowan ...
Specjalista ds. Floty z Kraków, zobacz zdjęcie
Specjalista ds. Floty
Firma logistyczna Matex Transport poszukuje osób na stanowisko: Specjalista ds. FlotyZadania na stanowisku:Organizacja zakupu oraz sprzedaży pojazdów,aktualizacja ubezpieczeń samochodowych, zakup wyposażenia samochodów,koordynacja procesu napraw mechanicznych i przeglądów,koordynacja procesu likwidacji szkód komunikacyjnych.współpraca z serwisami, zlecanie i terminowe dokonywanie przeglądów, utrzy ...
Pracownik biurowy ds zamówień publicznych
KRAMEKO Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, Spółka działająca od 30 lat w branży środowiskowej, obecnie poszukuje pracownika. na stanowisko związane z obsługą postępowań w trybie zamówień publicznych oraz bieżącej pomocy w dziale prawnym.Zakres obowiązków:- kompleksowe prowadzenie spraw związanych z postępowaniami przetargowymi, w tym m.in. monitorowanie rynku, kompletowanie dokumentacji, sporządzan ...
Koordynator ds. technicznych z Kraków, zobacz zdjęcie
Koordynator ds. technicznych
KOORDYNATOR DS. TECHNICZNYCHMIEJSCE PRACY: MODLICAJesteśmy firmą od 20 lat działającą w obszarze handlu detalicznego. W naszych sklepach zatrudniamy ponad 300 pracowników. W związku z intensywnym rozwojem sieci sklepów, powiększającym się gronem najemców oraz stałym polepszaniem jakości świadczonych usług poszukujemy osoby na stanowisko koordynatora ds. technicznych.ZAKRES OBOWIĄZKÓW:Do obowiązków ...
praca administracyjno-biurowa
Nazywam się Iza mam 36 lat i poszukuję pracy administracyjno-biurowej.Aktualnie pracuję w Sądzie Rejonowym.W przeszłości byłam również agentem ubezpieczeniowym i pracownikiem administracji jednej z restauracji na krakowskim Kazimierzu.Praca biurowa nie jest mi obca,a komputer i urządzenia biurowe nie stanowią żądnego problemu w obsłudze ; ). Jestem osobą kompetentną i bardzo pracowitą.Z łatwością ...
Więcej ogłoszeń