Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Asystent ds. szkoleń (szkolenia zamknięte)
Cognity jest firmą szkoleniową realizującą szkolenia informatyczne dla klientów korporacyjnych. Działamy od 2011 roku, realizując rocznie ok. 400 projektów szkoleniowych na terenie całego kraju. Dostarczamy praktyczną wiedzę, która realnie poprawia efektywność działania organizacji. Obecnie chcielibyśmy nawiązać współpracę z osobą, która dołączyłaby do naszego zespołu jako:ASYSTENT DS. SZKOLEŃ (SZ ...
Office Manager z Krakow, zobacz zdjęcie
Office Manager
Nie chcesz pracować w korporacji, potrzebujesz wyzwań i poczucia ciągłego rozwoju poprzez pracę w ciekawym otoczeniu biznesowym, realizację różnorodnych zadań oraz współpracę z kreatywnymi i inspirującymi ludźmi? Jeśli do tego lubisz pracę o charakterze administracyjno-organizacyjnym, chcesz pracować w małym zespole, w fajnym biurze w Krakowie, daj sobie szansę i prześlij do nas CV.Zakres obowią ...
Asystent w kancelarii prawnej
Kancelaria prawna w centrum Krakowa poszukuje osoby na stanowisko asystenta - pracownika administracyjnegoAsystentZakres obowiązków:profesjonalna, bieżąca realizacja zadań z zakresu organizacji pracy prawnika m.in. zarządzanie kalendarzem, organizowanie spotkań, organizacja podróży służbowych;obsługa administracyjna w zakresie prowadzonych projektów;kontakt z urzędami, sądami, kancelariami notaria ...
Asystent ds. doskonalenia jakości
Asystent ds. doskonalenia jakościFirma działająca w obszarze handlu detalicznego zatrudniająca ponad 300 pracowników w związku z intensywnym rozwojem firmy i stałym polepszaniem jakości świadczonych usług poszukuje osoby na stanowisko specjalisty ds. doskonalenia jakości.Zakres obowiązków:• mapowanie procesów,• współtworzenie procedur,• praca nad usprawnieniami,• samodzielne analizy danych,• audyt ...
Asystentka w biurze wymagana znajomość języka Ukraiński Rosyjski
Poszukiwana osoba będzie odpowiedzialna za:Redagowanie oraz publikacja ogłoszeń o pracęSamodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych na wszystkie szczeble stanowiskPrzeprowadzanie wywiadów telefonicznych i spotkań rekrutacyjnych z kandydatamiAnaliza zebranych dokumentów aplikacyjnychNadzór nad procesem zatrudniania kandydatówRaportowanie działań do Kierownika HRWsparcie działu HR w bieżących tem ...
PRACA DLA STUDENTA - Asystent ds. administracji
Firma szkoleniowa poszukuje osoby do pracy na stanowisku opiekun ds. administracji.Obowiązki:• Księgowanie wpłat• Wystawianie faktur• Prowadzenie rejestrów• Uzupełnianie baz kontrahentów• Monitorowanie oraz windykowanie dłużników • Bieżąca obsługa, rejestrowanie i weryfikowanie faktur• Wsparcie działu księgowości w innych zadaniach• Inne prace biurowo-administracyjneWyma ...
Staż asystent/ka ds. obsługi obcokrajowców
EXPRESS RELOCATIONS Największy dostawca rozwiązań relokacyjnych w Polsce, w związku z planami rozwoju firmy poszukuje zmotywowanych i otwartych na nowe wyzwania współpracowników. Kandydat będzie odpowiedzialny za: • Wypełnianie i kompletowanie wniosków do uzyskania zezwolenia na pobyt czasowy oraz zezwolenia na pracę cudzoziemca, • Prowadzenie procesów legalizacji pobytu i pracy cudzozie ...
Więcej ogłoszeń

Asystentka Managera

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 14/06/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Firma/Agencja
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Inne

ASYSTENTKA DLA GŁÓWNEGO MANAGERA:

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

Bieżące wsparcie managera w codziennych obowiązkach i zadania zlecone przez niego, takie jak:

  1. wykonywanie telefonów do firm, osób prywatnych
  2. ustalanie szczegółów dotyczących rezerwacji
  3. prowadzenie ewidencji klientów
  4. kontakt z firmami (sponsorami, partnerami) w celu dogrania szczegółów przy realizacji eventów/imprez
  5. kontakt z kontrahentami, dostawcami
  6. wyszukiwanie potrzebnych informacji w internecie
  7. sprawdzanie ofert konkurencji
  8. pomaganie w prowadzeniu firmowych profili na facebooku/instagramie
  9. skanowanie, kserowanie, laminowanie dokumentów
  10. wysyłanie maili do klientów
  11. wewnętrzne raportowanie bezpośrednio do managera
Wymagamy od Ciebie:

  • dyspozycyjności w tygodniu (studenci/studentki ostatnich lat studiów mile widziani)
  • znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • znajomości pakietu Microsoft Office (Word, Excel)
  • doskonałej organizacji swojego czasu pracy
  • łatwości w nawiązywaniu kontaktów
  • sumienności i zaangażowania
  • dużo pozytywnej energii i zapału :)
Reszty Cię nauczymy! :)

CV na adres: biuro@maylane.pl