Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Administrator/ka nieruchomości
Firma zajmująca się administracyjno- finansową obsługą nieruchomości.Obecnie poszukuje osób do wykonywania n/w prac :zatrudnienie -umowa zlecenieZakres:· osobisty, telefoniczny i e-mailowy kontakt z Klientami,· utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami firmy· obsługę administracyjną nieruchomości· współpracę z dostawcami mediów i usług,· wsp ...
Asystent projektanta branży sanitarnej
OFERTA PRACY Firma Progreg Sp. z o.o. poszukuje w Krakowie kandydatów na stanowisko „Asystenta Projektanta branży sanitarnej”. Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: - Projektowanie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych ciepłowniczych i gazowych, itp. - Uzgodnienia branż ...
Pracownik Administracji Magazynowej z Kraków, zobacz zdjęcie
Pracownik Administracji Magazynowej
OTTO Work Force Europe sp. z o.o. jedna z wiodących firm z branży agencji pracy i doradztwa personalnego oferuje pracę w Polsce i za granicą. Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób gotowych do podjęcia pracy na stanowisku: Pracownik Administracji Magazynowej Numer referencyjny: OB/ADMKOK/07/2020 Miejsce pracy: Kokotów Zakres zadań: · ...
Specjalista ds. finansowo-księgowych z Kraków, zobacz zdjęcie
Specjalista ds. finansowo-księgowych
W Eura7 zajmujemy się projektowaniem stron www oraz projektami marketingowymi. Poszukujemy osoby z doświadczeniem pracy w wewnętrznym dziale księgowości. Zadania realizowane na tym stanowisku:ścisła współpraca z biurem rachunkowym - przygotowywanie dokumentów wraz z opisami wyjaśniającymiwystawianie faktur sprzedażowych oraz not księgowych zgodnie z harmonogramem, wynikającym z umów w porozumieniu ...
recepcjonistka w gabinecie stomatologicznym
Nowoczesny gabinet stomatologiczny poszukuje energicznej, pracowitej, sumiennej i uśmiechniętej dziewczyny do pracy na stanowisku recepcjonistka. Zakres Twoich codziennych obowiązków:- organizacja pracy recepcji – planowanie terminów wizyt, rejestracja pacjentów (bezpośrednia/telefoniczna/mailowa);- odbieranie telefonów;- przygotowywanie i organizacja pracy pracowników gabinetu spoza recepcji, ...
Kierownik Sekretariatu Kancelarii
Zakres obowiązków: dbałość o sprawne funkcjonowanie sekretariatu,zapewnienie właściwego przepływu informacji,współpraca z pracownikami kancelarii oraz z księgowością,koordynacja obiegu dokumentów (pism, poczty przychodzącej i wychodzącej),archiwizacja dokumentów - dbanie o wizerunek i wygląd biura,bieżące wsparcie pracowników Kancelarii w codziennej pracy,profesjonalna pomoc w obsłudze klientów.O ...
Poszukiwany ASYSTENT ADMINISTRACYJNY Z FUNKCJĄ KIEROWCY z Kraków, zobacz zdjęcie
Poszukiwany ASYSTENT ADMINISTRACYJNY Z FUNKCJĄ KIEROWCY
Kancelaria Prawa Restrukturyzacyjnego i Upadłościowego Tatara i Współpracownicy w związku z dynamicznym rozwojem, poszukuje do Biura w Krakowie osoby na stanowisko ASYSTENT ADMINISTRACYJNY Z FUNKCJĄ KIEROWCY.Zakres obowiązków:1. Wizyty w urzędach, sądach, na poczcie itp.;2. Fotografowanie dokumentów;3. Prace administracyjno - biurowe;4. Prace techniczne;5. Przewóz współpracowników Kancelarii samoc ...
Więcej ogłoszeń

Asystentka Konsultanta Ślubnego / Wedding Plannera 

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania30/06/2020
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyKontrakt/Freelance
  • Rodzaj umowyInne
Jesteśmy renomowaną Agencja Ślubną zajmującą się kompleksową organizacją i koordynacją przyjęć weselnych dla najbardziej wymagających klientów - w tym klientów VIP. Organizacją przyjęć zajmujemy się od 2013 roku. Działamy na terenie całego kraju. Właścicielka agencji jest certyfikowanym konsultantem ślubnym rekomendowanym przez Polskie Stowarzyszenie Konsultantów Ślubnych zrzeszających tylko najlepszych wedding plannerów w Polsce.
Otwieramy nowy brand ślubny w Krakowie kierowany głównie do klienta premium.

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, aktualnie poszukujemy do współpracy B2B kandydatek na stanowisko

ASYSTENTKA WEDDING PLANNERA - KONSULTANTA ŚLUBNEGO

Miejsce pracy: Kraków, praca zdalna

Czego wymagamy:

1. Bardzo dobrej znajomości MS Office, programów graficznych typu Canva (lub Crello), programów do zarządzania projektami typu Trello, Toggl lub inne
2. Samodzielnej organizacji czasu pracy i umiejętności pracy z kilkoma projektami równocześnie
3. Kreatywności i pasji w tworzeniu nowych i nieszablonowych przyjęć weselnych
4. Dyspozycyjności również w weekendy i święta (koordynacja przyjęć weselnych) - kilka weekend’ów w roku
5. Znajomości języka angielskiego na poziomie B2/C1

Dodatkowym atutem będzie:

1. Doświadczenie w pracy: biurowej i/lub w organizacji eventów i/lub w pracy w gastronomii (szczególnie przy obsłudze konferencji , eventów lub wesel)
2. Znajomości branży ślubnej w Polsce i na świecie (najpopularniejsze blogi, portale, dekoratorzy, wedding planerzy itp.), śledzenie najnowszych trendów ślubnych
3. Certyfikat ukończenia szkolenia na konsultanta ślubnego

Do Twoich obowiązków będzie należało m.in. :
1. Czasowe planowanie poszczególnych etapów organizacji przyjęcia i dbanie o ich terminową realizację
2. Zbieranie i opracowywanie (merytoryczne i graficzne) ofert usługodawców z różnych dziedzin
3. Rezerwowanie terminów i umawianie spotkań
4. Przygotowywanie odpowiedzi mailowych dla klientów
5. Przygotowywanie mood board’ów - spójnej koncepcji przyjęcia
6. Przygotowywanie postów na firmowego facebook’a i instagram’a
7. Kontakt z usługodawcami, dbanie o pozytywne relacje i wizerunek firmy
8. Uczestnictwo w koordynacjach dnia ślubu i wesela

Co oferujemy:

1. Współpracę B2B (lub gotowość do założenia własnej działaności) z wynagrodzeniem w oparciu o realizację poszczególnych projektów weselnych
2. Elastyczne godziny pracy - pracujesz wtedy kiedy chcesz i tyle ile chcesz
3. Pracę zdalną - możliwość pogodzenia pracy z innymi zajęciami czy obowiązkami zawodowymi
4. Twórczą i kreatywną pracę dającą solidne przygotowanie do bycia w przyszłości samodzielnym wedding plannerem (budowanie marki osobistej)
5. Możliwość uczenia się od najlepszych wedding plannerów w branży ślubnej
6. Możliwość późniejszego awansu zawodowego z możliwością tworzenia własnych oddziałów agencji i współtworzenie najbardziej rozpoznawalnego brendu ślubnego w Polsce.

Zachęcamy do kontaktu również Panie po 30 roku życia.

CV prosimy przesyłać za pomocą formularza kontaktowego.

Prosimy o umieszczenie klauzuli - Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Rekrutacja będzie mieć formę dwuetapową
Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatkami.

konsultant ślubny, wedding planner, asystentka biurowa


Monika(Zobacz więcej ogłoszeń)Użytkownik od 06-2020